Sai käsile võetud klotside vahetus ning arvutiga sai käsipiduri mootorid ka algasendisse keritud. Klotsid vahetatud ning panin arvutiga uuesti mootorid tööle, kui viskas siis tuled vilkuma ja põlema. Veateade tuli ka nähtavale, et vasakpoolse mootoriga probleem, ei saa voolu vms (02432 - supply voltage for left parking brake motor (v282)). Proovisin korra uuesti ning siis alles avastasin, et vasakul mootoril pistik kehvasti külge saanud ning ei andnud ühendust. Peale seda aga jäid tuled vilkuma ja põlema ning seniajani pole saanud autole käsipidurit selgeks õpetada. Viga ei saa kustutada, proovinud ka erinevaid õpetusi : aku klemmid maha, kaitsme eemaldanud ja proovinud mitut erinevat varianti, kuid viga on endiselt olemas. Vool vasaku mootorini enam ei jõua ning toimib ainult parempoolne käsipiduri mootor, tuled samal ajal vilkumas. Mootorit eraldi vooluallikast proovides töötab kenasti. Enne klotside vahetust toimis kõik ideaalselt, nüüd terve õhtu selle jama peale raisanud Olen kuidagi kässari mooduli õhtale lasknud või on kuskil mujal mingi kala, mis on jäänud hetkel märkamata?
Oli omal audil sarnane kepp, kui klotse kettaid vahetati. Ajasime voolu taga ja uurisime pistikyid. Lôpuks aitas teise aku pealt otse mootorile voolu peale laskmine ja see lôi mootori kàima uuesti. Kindel pole, aga see, et vool peale ei tule vms on seotud kuidagi mingi 5v kontroll vooluga systeemile vms.
Ei teagi täpselt, kuidas see ühe korra mootori puudumine ahelas sedasi süsteemi rivist välja lõi. Teine pool toimetab ilusti, mida hetkel veel puutuda pole jõudnud...
Arvan, et asi selles, et s***a sodi tàis ja servis asend pôhjas. Ei jôua sealt liikuma vms. Mul oli sama moodi, kellaplokk punane ja veakoodi kustutada ei saa. Lase korraks vool otse ja peaks klappima hakkama kôik.
Enne klotside vahetust asi toimis 100%. Samuti olen mootorile endale eraldi voolu peale lasknud ning toimib ka see. Suudab liigutada klotse kõvasti kokku ning uuesti ka lahti lasta. Lihtsalt mootori ahelas puudumisel arvutiga neid tööle rakendades ajas kuskil midagi lolliks ning moodul ei lase enam vasakoolsele mootorile voolu peale. Peab kuidagi selgeks õpetama uuesti, et mootor olemas või siis moodulile restardi tegema, et asi toimiks. VCDS basic setingsite alal näitab vasakpoolsele mootorile voolutarbivust kogu aeg 0.113A ning see number ei muutu seal. Olenemata kas mootoreid lahti või kokku lasta või niisama jõude seistes. Vahet pole kas mootor on küljes või ei. Parema mootori juures näitab alguses 0.00 ja töötades üle 1.5A midagi. Siis selline küsimus veel, et mis kaitsme all see EPB süsteem on? Kaitsme 30 ja 29 väljavõtmine laseb tuledel edasi vilkuda ning nagu midagi ei muutu. Kellelgi pilti või infot, mks kaitsme alt EPB voolu saab? Auto toodud Rootsist ning manual on ka samas keeles. Ei saa mõhkugi aru
Kuigi aku pealt otse töötab mootor ideaalselt, ei tähenda, et see seisupiduri moodulile sobiv on. Eriti aktuaalne on see odavate mootorite/supportidega.
Kaitsmed on SC29 ja SC30 või SD30 ja SD31 olenevalt aastast. (Vasakul/Paremal armatuuri otsas). SD2 on aga see on ainult signaal mooduline, et süüde sees.
Proovi sellist nippi, et lase akuga klotsid vastu kettast tugevalt kinni ja siis pane pistik järgi. On mõnikord aidanud.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Hetkel testriga mõõtes on vasaku poole pistik üldse lühises. Mingi süsteem, mis muudab juhtmetes polaarsust, paistab olema õhtal. Kellelgi ideid, kus täpsemalt see plokk asub? Kuskil keskkonsooli all?
innu18 kirjutas: ↑08 Sept 2019, 11:04
Hetkel testriga mõõtes on vasaku poole pistik üldse lühises. Mingi süsteem, mis muudab juhtmetes polaarsust, paistab olema õhtal. Kellelgi ideid, kus täpsemalt see plokk asub? Kuskil keskkonsooli all?
Leidsin analoogse teema, kus ka unustati mootor külge ühendada enne arvutiga kokku kruttimist. Kõik asjad kattuvad minu juhtumiga, isegi rooliasendi anduri jebla jne. Ainuke erinevus, et minu puhul oli tegemist vasaku poole jamaga. Tolle teema algataja sõnade kohaselt Volksu esinduses siiski leiti, et ikkagi mootor oli küpse ning pidi välja vahetatama. Tuleb siis see jama korra veel käsile võtta ning proovida mootorid ümber vahetada. Kuigi mootor liigub, ei pruugi moodul teda enam tunnistada millegi pärast. Kahjuks pole teemas kirjas, kas asi sai ka lõpuks kenasti lahendatud mootori vahetusega või ei.
Vahetasin igaks juhuks vasakpoolse mootori ära tutika vastu ning siiski sama seis. Peab vist ploki välja vahetama teise vastu ning proovima siis. ABS ajus pidi mingid asjad igaks juhuks ülesse kirjutama, kui plokki vahetama hakkan. Kellelgi selle kohta täpsemaid juhiseid?
Nii. Nüüd sai EPB moodul vahetatud, ABS sai kodeeritud ning selles osas kena. ABS annab nüüd ühe vea: 01279 Longitudinal Acceleration Sensor (G251) no/incorrect basic setting/adaptation. EPB mooduli kodeering on erinev kui vanal moodulil. Kodeerimisel annab errorit: Coding rejected, Error 22 (conditions not correct or request sequence error. Vanal plokil oli kodeering
0000012
05311
Uuel moodulil on aga
0000057
05311
Uus moodul on vanast aga erinev, vana plokk oli 3c0 907 801b, uus moodul 3c8 907 801a. EBP ploki alt ei anna basic setingute alt ka G251 sensori seadistamiseks mingit valikut.
EBP annab veel järgmisi vigu:
00474 Control module for immobilizer no signal/communication
01314 Engine Control Module no signal/communication
01316 ABS Control Module no signal/communication
Sai siiski vale plokk külge? Muidu nupust toimib, ainukese märgutulena jääb armatuuris põlema kollane läbikriipsutatud "P". Käsipidur toimib funktsionaalselt nii nagu peab.
Hetkel siis seis selline, et põleb armatuuris ainult kollane läbikriipsutatud (P). Käsipidur toimib, ABS ka jne. Arvutiga lihtsalt annab hunniku vigu, millele lahendust ei oska pakkuda.
Ja see märge jäi veel meelde, et tegelikult oli uue mooduli peal sama kood, mis vanalgi. Aga külge ühendades näitab hoopis midagi muud
Viimati muutis innu18, 03 Nov 2019, 18:12, muudetud 2 korda kokku.
Millega kodeerida püüad? Kiirendusanduri adapteerimine ei käigi seisupiduri alt - seega ei ole seda ka sealt mõtet otsida.
Kui hätta jääd, siis Tallinnas saan üle vaadata ja lahenduse pakkuda.
Hetkel on kasutada ainult Rosstech VCDS programm, 12.12 vist mälu järgi ning tavaline Vagcom kaabel. Kui vana plokk küljes oli, sai mu meelest käsipiduri alt seda kiirendusandurit timmida küll. Nüüd ei näita seda aga kuskil. Ei ABS ega käsipiduri all. Tallinnasse lähiajal ei satu. Suurem kiire läks sellega nüüd mööda, sest ÜV sai sellest hoolimata tehtud. Öeldi et kui kässar toimib, siis nemad selle märgutule pärast ülevaatust tegemata ei jäta. Siiski siiski võiks asja ikka korda saada. Tartus võiks keegi abiks olla.
Viimati muutis innu18, 05 Nov 2019, 12:26, muudetud 2 korda kokku.
Lugesin, kuid neid kellasi on ka mitut eri tüüpi. Ei teadnud kohe, mida punaste kellade all mõeldakse. Ehk siis minu puhul hetkel siiski asi enam paremaks minna ei saagi? Parim võimalik variant ongi, et käsipidur toimib, aga kollast märgutuld ära ei saa kustutada? Või mida see vastus täpsemalt siis tähendas, et punaste kelladega ei hakka see plokk elusees tööle?
See on 3C8 plokk, mis on paraku, jah, uuemale Passatile (lõpuaastate B6) - valgete kelladega, uuema ABSi, uuema CANi jm moodulitega. 3C8 moodul sul sellisel kujul autos tööle ei hakka. Teoorias on võimalik, aga siis hakkame juba su auto ümberehitusest rääkima.