Ülessanne on selline, et on vaja 2018 a VW T6 eberspächer eelsoojendus paigaldada 2010 aasta Transporter T5 peale, millel olemas ainult märg webasto koos seisusoojendi funktsiooniga.
Eberspächer eelsoojendus on markeeringuga Ebespacher Airtronic d3 Plus , toodetud T5/T6 jaoks ja on pärit uue auto küljest. Olemas on spetsiaalne redutseeritud võimsusega volkari koodiga kütusepump ja seade ise. Vaja on ta saada juhtima mõne mitte volkari päritolu Eberspächer soojendusega.
Et paigaldada teda originaalkohale kõrvalistuja põhja alla on kõik olemas, kaasa arvatud salongi restid ja torud.
Pilt on esialgu nähtav siit https://www.ebay.de/itm/Ebespacher-Airt ... 2749.l2648
Kas on foorumlastest keegi varasemalt kokku puutunud analoogse probleemiga? Volksvageni enda juhtimist ei õnnestunud sealt kaasa saada, sest tegu on California versiooniga, mis lisaks juhib läbi samade nuppude ka elektrilist katust ja isegi külmkappi.
Kõige lihtsam soovitus "aju vahetus" ei toimi, kuna siis muutub seade liiga võimsaks ja kipub üle kuumenema, läbi 90 kraadise nurga kuuma õhku puhudes. Volkar on tellinud ekstra nõrgema versiooni, mis nende torustiku iseärasused üle elab. Seda nii seadme softi, kui pumba osas.
Kõige äärmuslikum variant on muidugi vahetada aju ja lahendada õhu väljapuhkumine teisiti , et ei jääks 90 kraadiseid nurki. Tegu on ka 65mm torustikuga, 90 mm asemel.
Momendil aga loodan leida optimistlikult originaali lähedase paigaldusega lahendust.
VW T6 õhksoojendus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
- Asukoht: Tallinna ümbruses
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
VW T6 õhksoojendus
Lahendus leitud, kuigi kallis ja keeruline.
Originaal VW aju ja kütusepumbaga oli võimalik saavutada ainult on-off reziim, ehk siis ei leidunud Eberi juhtimist, mis oleks lasknud kontrollida temperatuuri ja selle langemisel ise juurde kütnud. Ilmselt oleks seda võimaldanud ainult vw originaal juhtimine.
Nüüdseks komplekt peal ja töötab temperatuuri juhtimise pealt. Välja lülitamise temp ja sisse lülitamise temp on seadistatavad. Ise vähendab ka kiirust ja võimsust.
Selleks oli vaja T6 originaalkomplektil vahetada aju, lisada juhtmekomplekt, teine kütusepump ja lisada easystart select juhtimine.
Lisana sai pandud veel eraldi temperatuuri andur salongi.
Plaan on selles autos magada, seega oli temperatuuri kontroll ja vaikne töötamine hädavajalikud.
Kes nüüd ütleb, et seda oleks saanud teha mõne kolmanda tootja juhtimisega kasutades on-off reziimi , siis täiesti õigus. Aga see oleks tekitanud maksimaalse võimsusega stardi ja see oleks liigne lärm.
Üldiselt kokkuvõtteks, ei soovita T6 õhksoojendust aretada T5 peale, kui sobivat juhtimist kaasa ei anta.
Originaal VW aju ja kütusepumbaga oli võimalik saavutada ainult on-off reziim, ehk siis ei leidunud Eberi juhtimist, mis oleks lasknud kontrollida temperatuuri ja selle langemisel ise juurde kütnud. Ilmselt oleks seda võimaldanud ainult vw originaal juhtimine.
Nüüdseks komplekt peal ja töötab temperatuuri juhtimise pealt. Välja lülitamise temp ja sisse lülitamise temp on seadistatavad. Ise vähendab ka kiirust ja võimsust.
Selleks oli vaja T6 originaalkomplektil vahetada aju, lisada juhtmekomplekt, teine kütusepump ja lisada easystart select juhtimine.
Lisana sai pandud veel eraldi temperatuuri andur salongi.
Plaan on selles autos magada, seega oli temperatuuri kontroll ja vaikne töötamine hädavajalikud.
Kes nüüd ütleb, et seda oleks saanud teha mõne kolmanda tootja juhtimisega kasutades on-off reziimi , siis täiesti õigus. Aga see oleks tekitanud maksimaalse võimsusega stardi ja see oleks liigne lärm.
Üldiselt kokkuvõtteks, ei soovita T6 õhksoojendust aretada T5 peale, kui sobivat juhtimist kaasa ei anta.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!
THEY MARK THEIR SPOT!