B8 soojendusega esiklaasi asendamine

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
murf
Huviline
Postitusi: 951
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 175 korda

B8 soojendusega esiklaasi asendamine

Lugemata postitus Postitas murf »

Mida targad ütlevad, kas traatidega soojendusega esiklaasi saab asendada kileversiooniga lihtsalt või on seal mingeid tehnilisi takistusi?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8021
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

B8 soojendusega esiklaasi asendamine

Lugemata postitus Postitas R36 »

Skeemis on erinevused, ehk ühe pistiku kohta on traadil üks relee, kokku 2 releed.

Kilel on 1 relee.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

murf
Huviline
Postitusi: 951
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 175 korda

B8 soojendusega esiklaasi asendamine

Lugemata postitus Postitas murf »

R36 kirjutas: 28 Mai 2020, 17:42 Skeemis on erinevused, ehk ühe pistiku kohta on traadil üks relee, kokku 2 releed.

Kilel on 1 relee.
Seega lihtsalt plug and play ei tööta?

Vasta

Mine “Elektroonika”