Hammasrihma vahetus 2.0 diisel CFGCX0AF
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Hammasrihma vahetus 2.0 diisel CFGCX0AF
Tere!
Eks foorumites on hammsrihma vahetusest ja vahetusvälpadest räägitud.Mootoriks 2.0 diisel, koodiga CFGCX0AF, mille ametlik vahetusvälp on 210000km. Kirjutasin kahte vw müügi ja hooldust tegevale filrmale (vmotors viljandi ja aasta auto pluss tartu), vmotors vastas, et 180000km pealt on soovitatav vahetada, aastaautopluss vastas, aga 12000km pealt. Keda siis uskuda?
Tegin mõned pildid hammasrihmast, mis on sõitnud 110000km.Rihma peale vaadates on kellelgil kogemust, kas rihma tahab lähiajal vahetust?
Eks foorumites on hammsrihma vahetusest ja vahetusvälpadest räägitud.Mootoriks 2.0 diisel, koodiga CFGCX0AF, mille ametlik vahetusvälp on 210000km. Kirjutasin kahte vw müügi ja hooldust tegevale filrmale (vmotors viljandi ja aasta auto pluss tartu), vmotors vastas, et 180000km pealt on soovitatav vahetada, aastaautopluss vastas, aga 12000km pealt. Keda siis uskuda?
Tegin mõned pildid hammasrihmast, mis on sõitnud 110000km.Rihma peale vaadates on kellelgil kogemust, kas rihma tahab lähiajal vahetust?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Hammasrihma vahetus 2.0 diisel CFGCX0AF
Oleneb, kas Eesti on kõrge tolmusisaldusega riik? VW väitel mitte.
Pildi järgi rihma hindamine on tänamatu töö ja ei soovita kellegil seda teha. Muidugi juhul kui lõhe juba ei jookse läbi rihma.
► Näita Spoilerit
Viimati muutis R36, 26 Mär 2021, 11:32, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5176
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Hammasrihma vahetus 2.0 diisel CFGCX0AF
Tehase välp on 210 000 km või 5 aastat, siin on ka ajaline määrang millest tavaliselt välja ei tehta. Kuid tavaliselt kipuvad veepumbad ennem lepinguid lõpetama ja kui juba veepumpa vahetatakse, tehakse ka rihmavahetus ära.
Minul on 2,0l diisel Skoda millel on tehase välp 120 000 km pmst sama mootor.
R36 jõudis ette, aga jah meie kliimat ja teid arvestades on 120 000 mõistlik mõte
Minul on 2,0l diisel Skoda millel on tehase välp 120 000 km pmst sama mootor.
R36 jõudis ette, aga jah meie kliimat ja teid arvestades on 120 000 mõistlik mõte
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Klubiline
- Postitusi: 828
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 88 korda
- Tänatud: 47 korda
Hammasrihma vahetus 2.0 diisel CFGCX0AF
Mulle andis @tito kolleeg 180 000km soovituse ja nii ka tegin
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5176
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Hammasrihma vahetus 2.0 diisel CFGCX0AF
Ma pole ka volkaris hooldusmeister ja mind kuulama ei pea jahanonymous2 kirjutas: ↑26 Mär 2021, 11:56 Mulle andis @tito kolleeg 180 000km soovituse ja nii ka tegin
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 15 Nov 2019, 20:49
- Auto: Audi Coupe quattro V8 , Passat B8 206kw
- Asukoht: Harjumaa; Kesk-Eesti
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 1 kord
Hammasrihma vahetus 2.0 diisel CFGCX0AF
Pigem tasub vahetada kui juba kahtlus on. Kaks aastat tagasi lendas töö bussil hammasrihm puruks, tulemuseks kottis mootor. Käis ainult molleris hoolduses ja sealt uuena ostetud. Läbisõitu enam ei mäleta aga ise surusin peale, et vaja on vahetada(vaatasin järgi ca 155000km oli) Kahjuks kaks päeva enne vahetust lendas rihm puruks. Ühesõnaga, odavam on lasta ära vahetada.
Viimati muutis AssaMait, 26 Mär 2021, 21:21, muudetud 1 kord kokku.
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1037
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 60 korda
Hammasrihma vahetus 2.0 diisel CFGCX0AF
Kui on 5 aastat täis saanud, siis väga soovituslik kohemaid aeg broneerida. Pole mõtet riskida, olenemata kilometraažist.
- Ra1ts
- Huviline
- Postitusi: 282
- Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
- Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 38 korda
Hammasrihma vahetus 2.0 diisel CFGCX0AF
Rihma visuaalne kontroll on nii tänamatu tegevus, et seda vastutust ei taha keegi endale võtta. Olen sama tee läbi käinud. Kui juba on mõttes või kripeldab hinges, siis vaheta ära.Gru kirjutas: ↑26 Mär 2021, 11:23 Tere!
Eks foorumites on hammsrihma vahetusest ja vahetusvälpadest räägitud.Mootoriks 2.0 diisel, koodiga CFGCX0AF, mille ametlik vahetusvälp on 210000km. Kirjutasin kahte vw müügi ja hooldust tegevale filrmale (vmotors viljandi ja aasta auto pluss tartu), vmotors vastas, et 180000km pealt on soovitatav vahetada, aastaautopluss vastas, aga 12000km pealt. Keda siis uskuda?
Tegin mõned pildid hammasrihmast, mis on sõitnud 110000km.Rihma peale vaadates on kellelgil kogemust, kas rihma tahab lähiajal vahetust?► Näita Spoilerit
Viimati muutis argo, 29 Mär 2021, 11:15, muudetud 1 kord kokku.
Hammasrihma vahetus 2.0 diisel CFGCX0AF
Tünud kaasamõtlemat. Auto on aastast 2015 ja rihmavahetust tehtud pole. Kirjutasin Viljandi vmotorissse, et aega saada, aga vastust veel pole. On soovitusi, kelle poole Viljandis pöörduda, kes rihmavahetuse ette võtab? Päris nurgatagustesse ei taha minna
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1755
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 318 korda
- Tänatud: 180 korda
Hammasrihma vahetus 2.0 diisel CFGCX0AF
Viljandis peaks ka mingi esinduse laadne toodang olema ju, võid lasta seal hinnapakkumise teha.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5176
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Hammasrihma vahetus 2.0 diisel CFGCX0AF
See V-motors ongi Viljandis esindus
https://vmotors.volkswagen.ee/
Proovi otse: ahti.roosimaa@vmotors.ee
Muidu kui läheb kuhugi üldmeilile....
Viimati muutis tito, 29 Mär 2021, 10:23, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1305
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 49 korda
Hammasrihma vahetus 2.0 diisel CFGCX0AF
Tere
lääne euroopas on jah välp 210 tuh km. meie kui tolmune ja ida-euroopa maa siis soovituslik viimane aeg oleks 180000km.
Muidugi mõtlema selle peale võiks ka varem hakata.
praktika on näidanud, et tark lääne eurooplane müüb auto maha just vahetult enne rihmavahetust!!
Kulu ca 700-800€ esinduses ja soovituslik vahetada hammasrihma komplekt rullikutega ja veepump!
lääne euroopas on jah välp 210 tuh km. meie kui tolmune ja ida-euroopa maa siis soovituslik viimane aeg oleks 180000km.
Muidugi mõtlema selle peale võiks ka varem hakata.
praktika on näidanud, et tark lääne eurooplane müüb auto maha just vahetult enne rihmavahetust!!
Kulu ca 700-800€ esinduses ja soovituslik vahetada hammasrihma komplekt rullikutega ja veepump!
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 05 Juul 2014, 23:41
- Auto: VW Passat Variant B6 Highline 2.0TDI 103kw
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
Hammasrihma vahetus 2.0 diisel CFGCX0AF
Soovitaksin 120k pealt vahetada.
Kahel skodal olen saanud mootorit juba teha.
Esimesel juhul oli 153k/5aastat täpselt.
Teine auto 165k/4.5a
Mõlemal läks vahetusse nukkvõlliplokk, tõukurid, nookurid + hammasrihm koos veepumbaga.
Kahel skodal olen saanud mootorit juba teha.
Esimesel juhul oli 153k/5aastat täpselt.
Teine auto 165k/4.5a
Mõlemal läks vahetusse nukkvõlliplokk, tõukurid, nookurid + hammasrihm koos veepumbaga.
Please come back and tell us how your problem was resolved.
Hammasrihma vahetus 2.0 diisel CFGCX0AF
V-motorsiga sai kaubale ning 1. aprillil lähevad rihmad koos veepumbaga ja rullikutega vahetusse (kokku 422 euri ja 4h tööd) Loodame, et nalja ei tehta.
On kogemus, kus sai peale rihma vahetust (Volvo d5 120kw) sõita kõigest 10000 km kui hammasrihm purunes, uue mootori otsimine ja vahetus läks töökoja kapsaaeda.
On kogemus, kus sai peale rihma vahetust (Volvo d5 120kw) sõita kõigest 10000 km kui hammasrihm purunes, uue mootori otsimine ja vahetus läks töökoja kapsaaeda.
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Hammasrihma vahetus 2.0 diisel CFGCX0AF
Mis selle Volvo puhul siis valesti oli tehtud, et peale 10tkm läbimist veel töökaja kapsaaeda läks? Rihmasid neil muidu lendab küll, kui genekarihm või midagi muud hammasrihma vahele läheb, rihmakatted on D5-l väga kehvasti disainitud.Gru kirjutas: ↑30 Mär 2021, 09:39 V-motorsiga sai kaubale ning 1. aprillil lähevad rihmad koos veepumbaga ja rullikutega vahetusse (kokku 422 euri ja 4h tööd) Loodame, et nalja ei tehta.
On kogemus, kus sai peale rihma vahetust (Volvo d5 120kw) sõita kõigest 10000 km kui hammasrihm purunes, uue mootori otsimine ja vahetus läks töökoja kapsaaeda.
Hammasrihma vahetus 2.0 diisel CFGCX0AF
Sellel 5 aastal mingi põhjendus ka on? Näiteks: Hobikal 5 aastaga 25 000km rihmavahetusest läbitud.
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Hammasrihma vahetus 2.0 diisel CFGCX0AF
Ju siis rihm lihtsalt vananeb, kummi omadused muutuvad jne.. Kui just õli peale ei tilgu kuskilt, siis rihmakatte all ongi selline roostene sodi nagu eespool olevatel piltidel, väga ei julgeks sõita sellisega.
Ja õli soovitatakse ju samamoodi kord aastas vahetada, isegi kui kilomeetrid täis ei saa, eks seal toimuvad keemilised protsessid, mis häid omadusi vähendavad.
Ja õli soovitatakse ju samamoodi kord aastas vahetada, isegi kui kilomeetrid täis ei saa, eks seal toimuvad keemilised protsessid, mis häid omadusi vähendavad.
Hammasrihma vahetus 2.0 diisel CFGCX0AF
Volvo hammasrihma juhtrulli kinnituspolt oli lahti tulnud ja kukkunud alla, kus see sattus alumise rihmaseibi ja hammasrihma vahele. Juhrulliku polt polnud õigete njuutonitega pingutatud.
Viimati muutis Gru, 03 Apr 2021, 20:38, muudetud 2 korda kokku.