Sain esimest korda VW omanikuks ning autoks on VW Sharan 2.0l TSI 162kW mootor ning see peaks olemahammasrihmaga mootor. Hetkel läbisõit üle 156000 ning kas oleks mõistlik hammasrihm ära vahetada või kuna seda üldse tegema peaks, oleks mõistlik ?
Mis selle maksumus olla võiks ning kus seda mõistlik teha oleks ?
Mis selle hulgas ära vahetatakse ?
Tänud vastamast!
Viimati muutis kerc1, 03 Juun 2021, 07:52, muudetud 2 korda kokku.
Tere. Kui juba teha siis tasuks lisaks rihmale vahetada veepump,simmerlingid, rullikudm lameriihm, pinguti ja rullikud. Maksumus sõltub sellest kus teha lasta ja mis juppe kasutada. Ütleks hm võiks vahetada 180 000 km. Või siis 5a möödudes. Ehk siis aastake sõita.
VW B8 läks maksma 600 eurot.
Kõik rihmad ja pingutus. Selle hinnaga suutis teha Stik.
Sama LS on umbes. Aastal käik ka sama. Igaksjuhuks vahetasin varem.
Kas sellel mootoril siis ei olegi hammasrihma vaid on ketiga või saan nüüd ise valesti aru?
Kust kohast oleks kõige mõistlikum teada saada, et mis mootoritüübiga tegu ning mis ajamiga tegu st kas kett või rihm?
Mootori otsas istub ka DSG kast kus on vahetatud iga 60k km tagant õli, vähemalt hooldusraamat nii väidab.
Viimati muutis kerc1, 03 Juun 2021, 07:59, muudetud 1 kord kokku.
Ise küsisin ja ise vastan, käisin Automaailmas ja küsisin mis tüübiga mootor ning öeldi, et ketiga.
Nüüd järgmine küsimus, et mis aja tagant oleks mõistlik kett vahetada ning mis selle maksumus võiks olla?
kerc1 kirjutas: ↑06 Juun 2021, 13:48
Ise küsisin ja ise vastan, käisin Automaailmas ja küsisin mis tüübiga mootor ning öeldi, et ketiga.
Nüüd järgmine küsimus, et mis aja tagant oleks mõistlik kett vahetada ning mis selle maksumus võiks olla?
Vahetad siis, kui hakkab miskit kuulda olema. Ilmselt seal 6-800 kanti jààb olenevalt kohast, kes palju kysib
kerc1 kirjutas: ↑06 Juun 2021, 13:48
Ise küsisin ja ise vastan, käisin Automaailmas ja küsisin mis tüübiga mootor ning öeldi, et ketiga.
Nüüd järgmine küsimus, et mis aja tagant oleks mõistlik kett vahetada ning mis selle maksumus võiks olla?
Kui kett korras, siis ei vahetagi. Kui on pidev kõrin, siis viimane aeg. Väike hääl käivitusel neil väikestel mootoritel nö tehasest.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee