Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

teet82
Huviline
Postitusi: 622
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 27 korda

Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Lugemata postitus Postitas teet82 »

tokintmash kirjutas: 06 Dets 2021, 14:03 Aga kas oskate soovitada, kes Tartus teeks seda peenhäälestust?
Siin on igal teisel arvuti olemas, lase siis kellelgi kontrollida seda nurka südamerahuks, äkki polegi vaja reguleerida.

Aga kirjutan veel ühe korra:
Elsawin põhjal on nähtud ette ainult rakistega rihmavahetus ja eksida pole võimalik. Kuskil ametlikus juhendis pole mingit viidet (minu andmetel), et midagi tuleb arvutiga reguleerida või peab nullis olema, see ongi puhtalt foorumite jutt. Kui arvutiga vaadates on asi mitu kraadi nullist kaugemal, siis on midagi valesti tehtud või on rakised liiga ebatäpsed hiinakad. Lisaks võib uuemate PD mootorite väntvõlli simmer/impulssratas olla remondi käigus mõned kraadid siia-sinna paigaldatud ja sellesel juhul muutub see arvutiga vaatamine üldse mõttetuks.

twist
Huviline
Postitusi: 409
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 56 korda

Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Lugemata postitus Postitas twist »

teet82 kirjutas: 06 Dets 2021, 21:37 Lisaks võib uuemate PD mootorite väntvõlli simmer/impulssratas olla remondi käigus mõned kraadid siia-sinna paigaldatud ja sellesel juhul muutub see arvutiga vaatamine üldse mõttetuks.
Tagumist simmerit mõtled? See saab paigast minna vaid juhul kui mingid pöialkäelised mongolid proovivad seda ilma rakiseta vahetada.

teet82
Huviline
Postitusi: 622
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 27 korda

Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Lugemata postitus Postitas teet82 »

Seda mõtlen jah.
Uus tihend/impulssratas mingi plastikuga fikseeritud omavahel ja kui õnnestub selles asendid otsa koputada, siis saab enam-vähem, aga võibki see mõni kraad viga sisse tulla. Aga olen ka selliseid autosid näinud, millel mehed pole isegi aru saanud, et see on mingi andur ja on täiesti suvaliselt otsa löönud. Arvan, et seda rakist väga paljudel ei ole, kasutatud originaali eest küsiti hiljuti veel umbes 100EUR ebays, nüüd vist mingid hiinakad ka ilmunud.

tokintmash
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 25 Nov 2021, 10:07
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Lugemata postitus Postitas tokintmash »

etnies858 kirjutas: 06 Dets 2021, 14:18 Mõnes asutuses ikka kliendi soovid rahuldatakse, võid minna näiteks forssi, seal saad kindlasti peenhäälestuse.
Küsisin. Öeldi samuti, et sama suur töö nagu rihmavahetus. Et vaja kõik lahti võtta, rakis peale panna jne. Peenhäälestus pidi olema kodus nokitsejatele.

Kas on äkki Tartus veel kedagu, kedagi soovitatakse?

teet82
Huviline
Postitusi: 622
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 27 korda

Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Lugemata postitus Postitas teet82 »

Ristimootoriga auto?
Kindlasti pole sama suur töö kui rihmavahetus. Vaja ära võtta hammasrihma ülemine plastikkate ja väntvõlli rihmaratas, selle taha on jäetud koht rakise sisse panemiseks.
Aga tundub, et tõsisemad kohad teevadki ainult rakistega juhendite järgi ja mingit peenhäälestust pole olemas!

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 39 korda

Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola »

tokintmash kirjutas: 07 Dets 2021, 20:15
etnies858 kirjutas: 06 Dets 2021, 14:18 Mõnes asutuses ikka kliendi soovid rahuldatakse, võid minna näiteks forssi, seal saad kindlasti peenhäälestuse.
Küsisin. Öeldi samuti, et sama suur töö nagu rihmavahetus. Et vaja kõik lahti võtta, rakis peale panna jne. Peenhäälestus pidi olema kodus nokitsejatele.

Kas on äkki Tartus veel kedagu, kedagi soovitatakse?
Kui sa läksid sinna selle jutuga, et vaja hamba võrra liigutada, siis on küll sama töö, aga nurga paiga reguleerimine on hoopis teine teema. Selliste vastuste peale võid teha tabeli töökodadest kuhu ei tasu tasuta ka minna oma autot lõhkuma. Tegelikult on väga vähe kohti kus julgen oma autodega käia. Tihtipeale on kõige õlisemate nägudega mehed need kes teevad kõige korralikumalt töö ära.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

tokintmash
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 25 Nov 2021, 10:07
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Lugemata postitus Postitas tokintmash »

JaanusVambola kirjutas: 08 Dets 2021, 13:49 Kui sa läksid sinna selle jutuga, et vaja hamba võrra liigutada...
Ei läinud. Seletasin just, et oleks vaja peenhäälestust ehk nurka regullida. Vastu öeldi, et nemad ei tea, mis selle mootoriga enne tehtud on ja nemad võtavad kõik lahti ja panevad rakistega uuesti märgid kokku. Spetsiaalselt öeldi, et see peenregull on nendele, kes ise kodus timmida tahavad.

Endale tundub loogiline, et keegi eelmistest omanikest on millalgi lasknud seda nurka vana ja veninud rihmaga timmida ja nüüd on uue rihmaga vaja see timmimine tagasi nihutada. Vanadelt arvetelt leidsin hammasrihma ainult 2016 aasta tsekilt. Võimalik, et see oligi viimane vahetus Läbisõitu kuskil kirjas polnud. Eestist uuena ostetud auto muidu ja mina ostsin eelmise aasta märtsis.
Viimati muutis tokintmash, 08 Dets 2021, 15:10, muudetud 3 korda kokku.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Lugemata postitus Postitas dellu »

Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1754
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 318 korda
Tänatud: 180 korda

Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Lugemata postitus Postitas etnies858 »

Ma kusagil elsas näinud seda aga ma ei viitsi pead vaevata selle otsimisega. Aga endiselt kui klient soovib midagi ja nõus maksma siis pole töökoha asi viriseda või arvamust avaldada. Kui ma tahan, et läbi summuti küünlad ära vahetatakse ja see maksab 10x rohkem aga ma nõus maksma siis, milles probleem?

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2587
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Kliendi arvamist mina kuulaks ära. Tore ,et ütlesid auto ajalugu . Nüüd tööle. Et oleks hammas hambasse.

teet82
Huviline
Postitusi: 622
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 27 korda

Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Lugemata postitus Postitas teet82 »

Forss põhimõtteliselt ütles läbi lilleda, et arvutiga reguleerijad on sosssepad, kes pole koolis käinud seda asja õppimas ja remondijuhendeid kunagi vaadanud..
Aga siin mõned ikka raiuvad vastu ja panevad linke, millel pole midagi pistmist asjaga, vcds pole tehase soft ja mingi suvaline leht pole ametlik juhend.
Kaua võib?

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 39 korda

Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola »

teet82 kirjutas: 08 Dets 2021, 19:32 Forss põhimõtteliselt ütles läbi lilleda, et arvutiga reguleerijad on sosssepad, kes pole koolis käinud seda asja õppimas ja remondijuhendeid kunagi vaadanud..
Aga siin mõned ikka raiuvad vastu ja panevad linke, millel pole midagi pistmist asjaga, vcds pole tehase soft ja mingi suvaline leht pole ametlik juhend.
Kaua võib?
Mnjah... Forss ja Møller pole erilised mõõdupuud ka midagi ütlema. Pigem nagu sosssepade vabaaja keskused. Inimesed kes ka päriselt aru saavad kuidas mootor töötab ja mis seal täpsemalt toimub, nende jaoks on see peenhäälestus arusaadav. Pole päris nii, et kui masin häält teeb ja käima läheb, siis on kõik viimase peal paigas. Miks leppida sellega, et masin kuidagi töötab kui saab ka paremini.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

teet82
Huviline
Postitusi: 622
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 27 korda

Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Lugemata postitus Postitas teet82 »

Kus koolis nii targaks saab?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5385
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 516 korda

Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Lugemata postitus Postitas jussike »

JaanusVambola kirjutas: 08 Dets 2021, 20:11
Mnjah... Forss ja Møller pole erilised mõõdupuud ka midagi ütlema.....
Millise mõõdupuuga sinu tarkust mõõdetakse?
Jajepuuga või pajepuuga või nii vägevat puud pole veel aretaud?
Viimati muutis jussike, 08 Dets 2021, 20:25, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 39 korda

Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola »

jussike kirjutas: 08 Dets 2021, 20:25
JaanusVambola kirjutas: 08 Dets 2021, 20:11
Mnjah... Forss ja Møller pole erilised mõõdupuud ka midagi ütlema.....
Millise mõõdupuuga sinu tarkust mõõdetakse?
Jajepuuga või pajepuuga või nii vägevat puud pole veel aretaud?
Kui Møller ei tunne vw poolt toodetud autot ära ja väidab, et see on omalooming (touareg 4.2 bensakas) ja forssi jutt siinse teema kohta, siis ma ei ütleks, et nad nii asjalikud on.
Minu tarkust pole vaja mõõta. Tunnistan ausalt, et olen rumal ja olen autode sekka mõne VAG soperdise ka ikka ostnud. Targad inimesed ju sellist lollust ei tee.
Millega me sinu tarkust mõõtma hakkame, jussike? Peopesaga kukla piirkonnast?

Teet, targaks ei saada lihtsalt koolis käies. Oma pea peab ka ikka mõtlemisvõimeline olema ja tarkust omandama.
Kuna te enamus esinduse jutu usku olete, kas siis õli vahetate ka 30k km järel? Varem pole ju vaja. 😜
Viimati muutis JaanusVambola, 08 Dets 2021, 21:06, muudetud 1 kord kokku.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5385
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 516 korda

Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Lugemata postitus Postitas jussike »

Minu tarkust võid mõõta kasvõi joonlauaga kui tahad.
Tahaks lihtsalt teada, mis tarkus sunnib koguaeg esindusi ja sellele sarnaneivaid ettevõtteid maha tegema ja mõnitama, kas tõesti see, et küsitakse suts rohkem raha kui kuuuurijatest isehakanud profid?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 39 korda

Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola »

jussike kirjutas: 08 Dets 2021, 21:37 Minu tarkust võid mõõta kasvõi joonlauaga kui tahad.
Tahaks lihtsalt teada, mis tarkus sunnib koguaeg esindusi ja sellele sarnaneivaid ettevõtteid maha tegema ja mõnitama, kas tõesti see, et küsitakse suts rohkem raha kui kuuuurijatest isehakanud profid?
Oot oot... "Esindused" teevad ennast tihtipeale ise maha. Ma heameelega käiksin esinduses(kunagi käisingi, aga T1 kõrvalt esinduses ei tööta enam mees kes autodest midagi teadis), sest esinduses töid teostades tuleb arve tihtipeale väiksem kui kuskil nurgataguses garaasis. Teiste autodega olen käinud kas silberis või lesvenis, nii kuidas löögile saab. Aga Møller... Mnjaah. Ja pole ainult esindused saamatud. On ka palju nimekaid töökodasid, kus jäetakse poldid kinni keeramata, paigaldatakse jupid tagurpidi ja kinnitatakse keredetailid mingite suvaliste kruvidega. Võibolla ma olen lihtsalt liiga nõudlik ja tahan, et töö tehakse korralikult kui ma selle eest maksan.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5385
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 516 korda

Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Lugemata postitus Postitas jussike »

Jube huvitav, esindustel on tuhandeid kliente, kes kõik on teenusega rahul, kuid kuidas saab ainult ühele kliendile kõikidest kohtadest, üks kõik kuhu ka ei läheks, ebakvaliteetne teenus tekkida? Mingi si** magnet küljes?


Ps T1 kõrval pole enam mitu aastat Mollerit.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

tokintmash
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 25 Nov 2021, 10:07
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Lugemata postitus Postitas tokintmash »

JaanusVambola kirjutas: 08 Dets 2021, 20:11 Pole päris nii, et kui masin häält teeb ja käima läheb, siis on kõik viimase peal paigas. Miks leppida sellega, et masin kuidagi töötab kui saab ka paremini.
Mõtlen ka, et mingil põhjusel on see reguleerimisvõimalus tehase poolt sinna ju jäetud. Noh, et tehase juhis näeb ette, et uue rihmaga pannakse kõik nö "nulli", aga see ei tähenda, et reguleerida ei saaks.

Äkki ei taheta sellepärast sellist tööd sisse võtta, et tulemus on maitse asi? Noh, stiilis, et pärast klient viriseb, et jõudu tuli juurde, aga kütust võtab ka rohkem, et siis neil pole millelegi toetuda ja võib minna lõputuks vaidluseks ja tarbijakaitsega ähvardamiseks. Aga kui on kõik ise tehtud, juhiste järgi ja märgid paigas, siis saab kliendi seenele saata, et kõik on juhiste järgi ja normi piires.
Viimati muutis tokintmash, 08 Dets 2021, 23:31, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 39 korda

Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola »

jussike kirjutas: 08 Dets 2021, 22:50 Jube huvitav, esindustel on tuhandeid kliente, kes kõik on teenusega rahul, kuid kuidas saab ainult ühele kliendile kõikidest kohtadest, üks kõik kuhu ka ei läheks, ebakvaliteetne teenus tekkida? Mingi si** magnet küljes?


Ps T1 kõrval pole enam mitu aastat Mollerit.
Lugemisoskusega või arusaamisega loetust on sul nagu on, aga ma siis kirjutan uuesti. Kui mina maksan mingi teenuse eest, siis ma tahan, et see töö oleks tehtud nii, et ma jään sellega rahule. Võibolla minu viga on selles, et ma tean kuidas need asjad peavad välja nägema ja tunduma peale tegemist. See tuhandete inimeste võrdlus on ju ka muidugi hea. Sa võid tuhandetele klientidele 4 erinevat rehvi ka autole alla panna, aga nad ei saa aru, et midagi valesti oleks. Paljud sõidavad mootori tiksuga ringi ja ka ei saa aru, et midagi valesti oleks.
Ja üleüldse, vaadates su allkirja siis miks sa üldse mootorite teemal sõna võtad? 😁
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

teet82
Huviline
Postitusi: 622
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 27 korda

Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Lugemata postitus Postitas teet82 »

[/quote]
Mõtlen ka, et mingil põhjusel on see reguleerimisvõimalus tehase poolt sinna ju jäetud.
[/quote]
Vist kõik diiselmootorid sôiduautodel on olnud aegade algusest reguleeritavad, nukkvõlli rihmaratas nukkvõlli suhtes. Asja mõte ongi see, et mootori raud oleks alati võimalik 100% õigeks panna rakistega, kui muudetakse näiteks plokikaanetihendi paksust. Kui hakkad seal arvuti järgi muutma, siis ajad ju paigast selle seade.

Kui tundub midagi valesti olevat, siis tegi töömees midagi valesti. Rakistega ôigesti tehas ei saa tulla tagumikuga tuntavat vahet, kui varem ka õige oli.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5385
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 516 korda

Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Lugemata postitus Postitas jussike »

@JaanusVambola Lugeda omastarust veel oskan, aga ühest asjast ei saa tõesti aru, et mille pärast on koguaeg vaja õiendada esinduste kallal ja neid maha teha. Ka seal töötavad inimesed, kes võivad vahel eksida, pealegi on neil palju tööoperatsioone ja norm aegu tehase poolt ette kirjutatud, mis tõesti võivad olla vahest kummalised, isemõtlemiseks ruumi eriti ei jää.

Pealegi koorus su jutust välja, et sa pole aastaid Mollerit külastanud, aga muudkui tambime edasi, et kole ja paha koht. Aga äkki on aastate jooksul miskit ka paremaks muutunud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 39 korda

Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola »

jussike kirjutas: 09 Dets 2021, 07:33 @JaanusVambola Lugeda omastarust veel oskan, aga ühest asjast ei saa tõesti aru, et mille pärast on koguaeg vaja õiendada esinduste kallal ja neid maha teha. Ka seal töötavad inimesed, kes võivad vahel eksida, pealegi on neil palju tööoperatsioone ja norm aegu tehase poolt ette kirjutatud, mis tõesti võivad olla vahest kummalised, isemõtlemiseks ruumi eriti ei jää.

Pealegi koorus su jutust välja, et sa pole aastaid Mollerit külastanud, aga muudkui tambime edasi, et kole ja paha koht. Aga äkki on aastate jooksul miskit ka paremaks muutunud.
Pärnu möllerit olen ka hiljem korra külastanud, aga õnneks tööks seal ei läinud. Aga kui ma korra olen juba ämbrisse astunud, siis miks ma peaks uuesti üritama ja ootama teistsugust tulemust?
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 39 korda

Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola »

teet82 kirjutas: 09 Dets 2021, 07:31
Mõtlen ka, et mingil põhjusel on see reguleerimisvõimalus tehase poolt sinna ju jäetud.
[/quote]
Vist kõik diiselmootorid sôiduautodel on olnud aegade algusest reguleeritavad, nukkvõlli rihmaratas nukkvõlli suhtes. Asja mõte ongi see, et mootori raud oleks alati võimalik 100% õigeks panna rakistega, kui muudetakse näiteks plokikaanetihendi paksust. Kui hakkad seal arvuti järgi muutma, siis ajad ju paigast selle seade.

Kui tundub midagi valesti olevat, siis tegi töömees midagi valesti. Rakistega ôigesti tehas ei saa tulla tagumikuga tuntavat vahet, kui varem ka õige oli.
[/quote]

Commonrail pole regullitav. Vähemalt need mida ma olen näppinud. Seal toimub juba arvutiga kõik.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

teet82
Huviline
Postitusi: 622
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 27 korda

Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...

Lugemata postitus Postitas teet82 »

VW läkski ju täpselt samasuguse lahendusega CR peale üle, see kolme poldiga rihmaratas. Kui mõnel muul margil tundub jäik ühendus olevat, siis reeglina on see ikka ilma kiiluta ja reguleeritav.
PD on ka ajuga juhitav, pihusti ise on pump ja ajuga avatakse pihustit. Nii PD kui CR juhitakse pihusteid nukkvõllianduri signaali järgi. Kui seal midagi timmida, siis muudetakse nukkvôllianduri signaali väntvõlli suhtes. Aju võib jah seal midagi ümber arvutada ja kuvada ilusamaid kütusekulu numbreid ekraanile, aga need jäävadki ainult arvestuslikuks, mingi pool kraadi ei muuda pool liitrit kütusekulu.

Suletud

Mine “Mootor”