Noo kuni korras seni jah. Ma isiklikult väldin diislit. Olgugi, et natuke parem dünaamika.
Aga kui bensust jõudu ei leia, siis ilmselgelt kasutad bensu valesti.
Mul seda hea öelda kuna kompressor ja turbo peal.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
MustVälk kirjutas: ↑28 Okt 2022, 10:52
Noo kuni korras seni jah. Ma isiklikult väldin diislit. Olgugi, et natuke parem dünaamika.
Aga kui bensust jõudu ei leia, siis ilmselgelt kasutad bensu valesti.
Mul seda hea öelda kuna kompressor ja turbo peal.
Seda bensukat ei saa õigesti kasutada, üks teine vidin lendab vastu taevast, mis algab tähtedega DQ
MustVälk kirjutas: ↑28 Okt 2022, 10:52
Noo kuni korras seni jah. Ma isiklikult väldin diislit. Olgugi, et natuke parem dünaamika.
Aga kui bensust jõudu ei leia, siis ilmselgelt kasutad bensu valesti.
Mul seda hea öelda kuna kompressor ja turbo peal.
Seda bensukat ei saa õigesti kasutada, üks teine vidin lendab vastu taevast, mis algab tähtedega DQ
Siis ei oska sa ka "seda DQ" vidinat kasutada...
Viimati muutis Maahärra, 28 Okt 2022, 14:23, muudetud 1 kord kokku.
MustVälk kirjutas: ↑28 Okt 2022, 10:52
Noo kuni korras seni jah. Ma isiklikult väldin diislit. Olgugi, et natuke parem dünaamika.
Aga kui bensust jõudu ei leia, siis ilmselgelt kasutad bensu valesti.
Mul seda hea öelda kuna kompressor ja turbo peal.
Seda bensukat ei saa õigesti kasutada, üks teine vidin lendab vastu taevast, mis algab tähtedega DQ
Ohhjahh. ma võrdlen ika samas klassis mootoreid igapäevaliikluses. Mitte seda mida iganes Alkeemik enda kapoti alla oled ära peitnud.
Ja ma ei kujuta isegi ette kuidas Links seda kasutab, et ära lõhkuda.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
Kunagi ammu oli ka mu tuttaval vaja uut mootorit, ning siis ta võttis ühendust erinevate kindlustus firmadega, et äkki mõnel maha kantud masin millel samasugune mootor olemas..! Selline väike mõttetera tuli pähe...
See on päris hea mõte tegelikult, kuigi tänapäeval müüvad kõik kindlustused vist romud tervikuna maha. Siin keegi pakub 1500 eur seda mootorit, kuid mingit kontrollitavat referentsi ei suuda anda (reg. nr, vin v mootori nr), et ma ei teagi kas ma viitsin sellega jamada. Kui keegi suudaks mulle seletada seda nukkvõllide kahjustamise teemat- ajab julmalt närvi, et väidetavalt ei saa kuidagi kontrollida, kas nukid on pihta saanud v mitte aga uus nukkvõlliraam vms. maksab 1500 eur.
Kui auto hooldusajalugu esinduslik, siis kas esindusest tehase õla alla paneku varianti uurisid? Kui saad ka sealt pakkumise, siis saad ka teada kas pakutakse nullvõllide moodulit juurde või mitte.
Muidugi sellise auto hind korras mootoriga on palju rohkem väärt. Isegi hetkel auto24 miinimum võtta siis on võrdluseks 5000 eurot on kolmandik auto väärtust. Juhul kui seda ei ole, siis kehv lugu.
Eestis sellist juppideks müüa on ka suht kehv lugu, sest seda auto ostu raha saad võibolla mitu aastat tagasi.
Kõige parem oleks teine mootor peale ja tehtud. Ma täitsa usun, et kuskil kindlasti saab sellise mootori odavalt. Odavamalt kui 5000.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
Suht ulme hind mootori vahetusele. Mul lapati katkise mootori pealt kõik ümber, ostsin plokki koos kaanega. Karter, uued ketid-pingutid, pihustid, genekas jne jne tõsteti ümber kõik ja tööraha oli 800€ kanti.
Äkki lahutaks sellest 2600 eurist rihmad pumbad ,rulli, õlid ,vedelikudja sellise suurema hoolduse tööraha siis ei jäägi selle mootori ,pluss vahetuse hind nii kolossaalseks .Ega koonerdamine pole ju kokkuhoid ja ülejäänud jääks koolirahaks.
Mina ei oska sõna võtta sellel teemal kas mootorivahetuse hind on õige või vale ,selle töö tegemiseks kulub X arv tunde mis korrutatakse eurodega .Küsimus on selles kas seal on ka mootorivahetaja õppimisraha mille maksab kinni klient?
Ise elasin aasta tagasi sama asja läbi, kogu remont läks tööga ca3500 eur, koikide klappide vahetus,kaane remont(ka klapi puksid), kõikvõimalikud tihendid läksid uued, ja uus nukkvõllide raam.Lisaks oli selle töö sees hooratta vahetus. Kõik mis oli vaja uus panna, sai ka pandud.
Mina muidugi lasin omast lollusest klapid koduhoovis pähe.. Vvt poldi vahetusega.
Mootor siis EA288 2.0tdi 140kw
Teemaalgatajale kerget rahakotti ning tunnen kaasa. Aga kui vahetuseks läheb, kas siis juba mingit kangemat 2 liitrist ei anna külge kruvida? Neid peaks üsna palju ju liikuma.