Enne hooratta vahetust käis ideaalselt, tühikäik ~750RPM, kütusekulu tühikäigul ~0.5L/h, sõitis sujuvalt jne.
Kohe peale hooratta vahetust tekkisid probleemid:
- tühikäik esialgu normis, peale sõitmist (ükskõik kui lühike või pikk sõit) tühikäik jääb ~950RPM peale, kütusekulu 0.7-0.9L/h. Normaalsele tasemele langeb ainult mootori taaskäivitamisel.
- Mootor rappub tühikäigul üsna tuntavalt, väristab ka autot jne. Samas pöörded ei kõigu nähtavalt.
- Ühtlasel pöördel sõites nagu jätaks vahele, jõnksutab, aga mitte alati.
Ainuke viga mille leidsin oli kerge susin MAFist turbo otsa minevast lõdvikust (või selle lähedusest), see sai üle vaadatud ja ühtki mõra ei paistnud. Samuti sinna piirkonda brakecleaneri pihustamine pöördeid ei mõjutanud ja seebiveega mulle ei tekkinud.