Sellise vastuse puhul tahaks öelda, et vaheta mõlemad akud ära. Eriti kui sa ei tea kas ja kes ja mis ajal vahetas. Pole sul mingi testrit vaja. Aku on läbi.psssst kirjutas: ↑25 Okt 2024, 23:53
Ei, Webastot mu teada ei ole.
Akulaadijaga ei ole veel proovinud, aga multimeetriga korra mõõtsin tagumise aku pinget:
Seisva mootoriga - 12.0V
Tühikäigul - ~12.2V, ca minuti jooksul pigem langes järjest ~11.8V peale.
Homme proovin akulaadijaga ka ja ka VCDSiga vaadata. Tänud kõigile abi eest
EDIT: Panin krokodega laetud aku tagumise aku külge ja hakkaski salongivent kohe tööle. Lahti ühendades jäi kohe seisma ka. Mis järgmiseks? Aku vanuses ma kindel pole. Kus see relee asub?
EDIT2: Tundub, et mingilmääral ikkagi tagumist akut laetakse, peale ~5km maanteesõitu hakkas vent tööle ja 12.9V akus. Üldiselt 90% sõitudest on mul linnas lühikesed otsad. Kui ventikas ei toimi, siis tühikäigul pinge kõigub üsna kiiresti (paari sek jooksul) 6.5-10.5 V vahel
B7 Passati salongiventi anomaalia
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1787
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 342 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
			
						- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5724
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 589 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
See, et kui müüja pulti kaasa ei andnud, ei tähenda et ahju pole. Kui kliima ploki vasaku ja keskmise pöördnupu vahel on nupp, mille sümboliks on kriips ja selle peal kolm loogelist noolt, siis on tegu webasto käivitus nupuga.
						
			
									
						Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
			
						- 
				MustVälk
- Veteran
- Postitusi: 3605
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Auto: Subaru Outback 2015 2.4 129kw Bensiin
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 799 korda
- Tänatud: 115 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Ei saa eeldada alati negatiivset.jussike kirjutas: ↑25 Okt 2024, 05:57 Tead, paljud ei tea, mis neil auto küljes on. Alles eile käis taat, kes arvas, et tal peab olema soojendusega esiklaas, et viimati on vale klaas pandud. Nupp ju on. Kui nuppu näitas, siis tuli välja, et see oli hoopis webasto nupp, millest taat ei teadnud mitte midagi.
Ilmselt pole auto müüja pulti kaasa andnud, kuna ahi äkki nahkas...
 Võibolla müüja ise ka ei teadnud, et mis varustus autol on.
 Võibolla müüja ise ka ei teadnud, et mis varustus autol on. 
Aga jah. On erinevaid inimesi. Mõni ei tea isegi, et autol on istmete alla klappimiseks kangid pagasnikus. Alles olime kolleegiga objektil kahe autoga. Subarul tõmbasin kangi ja istmed all. Kolleeg vaatas, et päris hea variant.
 Näitasin kuidas ta B7 on samasugune.
 Näitasin kuidas ta B7 on samasugune. 
Ma nüüd enda Outback käsiraamatu hoolikalt läbi töötanud. Päris palju on lihtsalt sümbolid ja piiksud autos millest saab aru raamatu abil.

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
			
						- 
				MustVälk
- Veteran
- Postitusi: 3605
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Auto: Subaru Outback 2015 2.4 129kw Bensiin
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 799 korda
- Tänatud: 115 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Aplaus. Juba enamvähem kena küsimus.t6nis3 kirjutas: ↑24 Okt 2024, 19:19 Ei saa aru aku probleemist. Kas on autol kaks.erinevat akut.Liites neid kokku,pluss ja plussiga ,saame ikka 12 V. Taga aku ja esi aku. Vool käib ju igatpidi eest taha kiiresti. Ei saa aru,kui küsitakse KUS aku asub. Generaator toidab ju mõlemaid akusi.Mida see relee siia aku teemasse puutub .

Ja R36 pani ilusti seletava vastuse.

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
			
						- 
				t6nis3
- Huviline
- Postitusi: 2964
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Omal ajal  sai  tagumine  aku vahetatud  esimesega. See  oli  rekkadel.  Tagumisest akust  võeti  12 v. raadiole. Seisu  ajal  ju  vaja  ka  uudiseid  ja  raadiot kuulata. No  näe,mingisugune  takistuse  erinevus,kuid tagumine  aku  jäi  alalaetuks. Akudele  ümber  pöörd ,ja  asi  uuesti  kontrolli  all. Olin  ise  jälgija  elektri tsehhis. Rekal  ja bussil  on  elektri  süsteem  24v. Praegusel  autol olgu  kaks  akut. Tehniliselt,keda  peaks  ,,kottima,, ,kus  aku  asub. R36. Tagumine aku  on  webasto.oma.   Aga  kuidas  loogika on et generaator ei  toida  akusi.Ja  webasto  akut. On  ju  väike  vastuolu.
						
			
									
						- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8040
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
B7 Passati salongiventi anomaalia
Omalajal sai asju talongidega. Ei tahaks sellist aega.
Kui sul kaitse või relee läbi on siis ei jõua tagumisesse akusse vool. Tõesti vastuolu.
						
			
									
						Kui sul kaitse või relee läbi on siis ei jõua tagumisesse akusse vool. Tõesti vastuolu.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
			
						- 
				t6nis3
- Huviline
- Postitusi: 2964
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Miks  peaks  kaitse  ahelas  katkema. R36.Said  terveks,ja jätkad  tehnilist  ülbitsemist.Ootad jussikese  takka  kiitmst. Edasi  teemasse. Kui  on  autol  kaks  akut. Mida  sinna  puutub  ,,tagumine,, aku. Webasto. Releed .  Aku peab  laadima  ju  kogu  elektri  ahelat  autol ,generaator ka. Milleks  relee. Küsin.  Kaks  akut ja  siiski  süsteemil  on  12 V. Ja  siiski  kaitse  läks  katki  webasto  süsteemis.  See  on  ju  Webasto  probleem. Auto laadimis  ahel  ju  toimib.
						
			
									
						- 
				MustVälk
- Veteran
- Postitusi: 3605
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Auto: Subaru Outback 2015 2.4 129kw Bensiin
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 799 korda
- Tänatud: 115 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Miks te üldse ülbitsete? Üks kirjutas normaalse küsimuse ja teine lihtsalt ei taha korralikult vastata.   
 
Omal ajal võibolla akud olid lihtsalt otse laadimisega (ja eeldan, et tagumisel akul ei olnud koormust, aga oli hea laadimine)(miks muidu niisama andis ringi tõsta)
Nüüd on ahelas targad releed ja kaitsmed. Jällegi eeldan jutu järgi, et kuskil laadimis/tarbimis ahelas on see relee või kaitse millest kirjutatakse!
Pealegi psssst juba kirjutas, et sai tagumise aku laadimisega käima. Järelikult aku tühi ja (võibolla) ahelad korras. 
 
Tõnis: Kaitse eesmärk on kaitsta. Kui kaitse katkeb järelikult midagi juhtus.
						
			
									
						 
 Omal ajal võibolla akud olid lihtsalt otse laadimisega (ja eeldan, et tagumisel akul ei olnud koormust, aga oli hea laadimine)(miks muidu niisama andis ringi tõsta)
Nüüd on ahelas targad releed ja kaitsmed. Jällegi eeldan jutu järgi, et kuskil laadimis/tarbimis ahelas on see relee või kaitse millest kirjutatakse!

Pealegi psssst juba kirjutas, et sai tagumise aku laadimisega käima. Järelikult aku tühi ja (võibolla) ahelad korras.
 
 Tõnis: Kaitse eesmärk on kaitsta. Kui kaitse katkeb järelikult midagi juhtus.

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
			
						- 
				Pulku
- Klubiline
- Postitusi: 971
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: Škoda Octavia 2.0TDI L&K 2018.a, Škoda Rapid 1.4TSI Sportline 2016.a
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 115 korda
- Tänatud: 44 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Kui relee vahel on kaput, ei jõua see vool genekast tagumisse akusse. Läbi käidud onkel ka KV Unimogidel, ei midagi uut.
						
			
									
						- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1787
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 342 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Sulle sai väga viisakalt öeldud, et salongi vent on tagumise aku ahelas. Mis siin arusaamatu oli?t6nis3 kirjutas: ↑27 Okt 2024, 20:52 Miks peaks kaitse ahelas katkema. R36.Said terveks,ja jätkad tehnilist ülbitsemist.Ootad jussikese takka kiitmst. Edasi teemasse. Kui on autol kaks akut. Mida sinna puutub ,,tagumine,, aku. Webasto. Releed . Aku peab laadima ju kogu elektri ahelat autol ,generaator ka. Milleks relee. Küsin. Kaks akut ja siiski süsteemil on 12 V. Ja siiski kaitse läks katki webasto süsteemis. See on ju Webasto probleem. Auto laadimis ahel ju toimib.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
			
						- 
				t6nis3
- Huviline
- Postitusi: 2964
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Sander.  Jutt  käis  ju  salongi  soojendusest Webasto. Salongi vent,ehk pikema  kirjapildis  ventilaator. Mida  see  ventilaator  siia  teemasse  puutub ?   Arusaamatu  on,  miks  ei  selgitata  ,et  kaks  akut ,erinevates  korpustes annavad  ju  ikkagi  12 V. Veelkord  küsin. Kas tagumisel  akul  on  Webasto  jaoks  eraldi  väljavõte  Webasto  jaoks?  Eraldi  väljund  Webastole. Ja  kui  tuleb  teemasse  relee, siis  jah. Tagumist  akut  generaator ei  lae ,kuna  esimene 12V. aku  oma purkidega  on  täis  laetud, aga  teine  on  Webastoga  kurnatud.  Juhul  kui  oleks  probleemi  akuga ,kuidas  siis  oleks  lahendatud probleem. Aru ei  saa  selle  Webastu  ja  relee olemast  olust.
						
			
									
						- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1787
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 342 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
t6nis3 kirjutas: ↑28 Okt 2024, 18:34 Sander. Jutt käis ju salongi soojendusest Webasto. Salongi vent,ehk pikema kirjapildis ventilaator. Mida see ventilaator siia teemasse puutub ? Arusaamatu on, miks ei selgitata ,et kaks akut ,erinevates korpustes annavad ju ikkagi 12 V. Veelkord küsin. Kas tagumisel akul on Webasto jaoks eraldi väljavõte Webasto jaoks? Eraldi väljund Webastole. Ja kui tuleb teemasse relee, siis jah. Tagumist akut generaator ei lae ,kuna esimene 12V. aku oma purkidega on täis laetud, aga teine on Webastoga kurnatud. Juhul kui oleks probleemi akuga ,kuidas siis oleks lahendatud probleem. Aru ei saa selle Webastu ja relee olemast olust.
Lühike vastus on jah. Pikk vastus on see, mida @R36 kirjutas ja ühtlasi ta mainis, et ka kliima on seal ahelas ühel või teisel viisil. Sellest tulenevalt see vent nii käitubki. Minu 5 senti on, et see aku ei hoia enam voolu ja vajab vahetust. Teise aku laadimine käib minu teada ka aeglasemalt kui esimese aku laadimine. Eks tuleb hakata skeemist jörge ajama kui lõpuni soovid aru saada.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
			
						- 
				MustVälk
- Veteran
- Postitusi: 3605
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Auto: Subaru Outback 2015 2.4 129kw Bensiin
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 799 korda
- Tänatud: 115 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Ma isegi ei hakka skeemi vaatama kui juba kolm meest ütlevad, et ventilaator ja webasto hakkab tööle kui tagumine aku on korras. Järelikult on seal kaks eraldi ahelat ja juhitakse releega. Üks aku toidab ühte ahelat ja teine aku toidab teist ahelat. Laadimine võibolla käib üldse läbi kolmanda ahela.
Ehk siis 12 volti on 12 volti, aga kahes eraldi ahelas.
Ma ei taha isegi uskuda, et mingil vanemal rekkal on eraldi akud lihtsalt niisama ühes ahelas ja saab vabalt tõsta tagant aku ette.
						
			
									
						Ehk siis 12 volti on 12 volti, aga kahes eraldi ahelas.
Ma ei taha isegi uskuda, et mingil vanemal rekkal on eraldi akud lihtsalt niisama ühes ahelas ja saab vabalt tõsta tagant aku ette.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
			
						- 
				t6nis3
- Huviline
- Postitusi: 2964
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Generaator  laeb  ju mõlemit akut. Tagumine  aku  on  Webastole,kuid  mida  see  elektri  ahelas  annab  teadmist,et  on  asukohast  tagumine.  12 V. jääb ju  süsteemile. Küsin.  Miks  Webasto  peaks  kurnama  kogu  aku majandust,kui  generaator ju  hoolitseb  akudele laadimise  kohalt.
						
			
									
						- 
				GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7994
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 181 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Tõnn saa nüüd aru - see auto pole sama kui Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw)-le paned lisa aku talveks pakiruumi ja genekas laeb mõlemaid akusid.
						
			
									
						Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
			
						Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- 
				MustVälk
- Veteran
- Postitusi: 3605
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Auto: Subaru Outback 2015 2.4 129kw Bensiin
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 799 korda
- Tänatud: 115 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Su enda tekst annab vastuse. Webasto kurnab tagumist akut. Laetakse mõlemaid, aga juba kolm inimest on kindlad, et tagumine aku vajab vahetust.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
			
						- 
				t6nis3
- Huviline
- Postitusi: 2964
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Kui aku  vajab  vahetust on  see hoopis  teine  probleem,mitte  see  ,et  aku  asub  esimesega tagapool. Siis  ju  piisaks,et  esimene  taha  ja  vastupidi. Siis  hakkab  webasto  ,,kurnama,,  esimest  ja  tagumine  aku  puhkab. Kus  on  loogika  valesti `? Küsin. Kui  aku  on  läbi,siis ju  hoopis  teine  teema.
						
			
									
						- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1787
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 342 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Veits on valesti jah. Point on selles, et aku on läbi. Ta ei suuda hoida enam mingit erilist voolu. Ehk kui tagumine ette tõsta, siis jah auto töötaks ja hommikul käima ei läheks, ilmselt oleks paksult vigu täis, sest aku on läbi nagu mina pärast pikka tööpäeva. Päeva lõpuks on nii, et ma alustaks aku vahetusest. Seda akut nii või naa keegi vabatahtlikult vahetama ei lähe. Nüüd on probleem käes. Paned uue aku sinna taha vasakusse koopasse. Auto ärkab ellu ja hakkab tööle eks. Kui mõne aja pärast tekib sama probleem, siis tuleb juba minna kaitsme kallale ja kontrollida seda. Muidugi selle saab vahetuse ajal ära kontrollida. Kui need on terved, siis juba releed uurida. Muud mingit keemiat seal ei ole tegelikult.t6nis3 kirjutas: ↑30 Okt 2024, 15:20 Kui aku vajab vahetust on see hoopis teine probleem,mitte see ,et aku asub esimesega tagapool. Siis ju piisaks,et esimene taha ja vastupidi. Siis hakkab webasto ,,kurnama,, esimest ja tagumine aku puhkab. Kus on loogika valesti `? Küsin. Kui aku on läbi,siis ju hoopis teine teema.
Laadimine tuleb samast ahelast nagu esimesel akul, aga uimasemalt, sest tarbijaid ei ole ka terve auto jagu eksole. Tarbimine liigub aku pealt teisi ahelaid pidi. Muud mingit keemiat seal ei ole.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
			
						- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1787
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 342 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ma pean ennast parandama. Relee ja kaitse on süüdi vendi mittetoimimises. Kui relee on lühises, siis põleb kaitse läbi.
						
			
									
						Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
			
						- 
				t6nis3
- Huviline
- Postitusi: 2964
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Palun  tõesti,solvumatta ,mitte  vihaseks  minna. Aga  tehniliselt  relee  asja  mõttest  pole  vastust  saanud. Sander,suhtled minuga,kui poisikesega. Kui  relee  on  lühises (mis  põhjusel releel  lühis ?), siis  küsin.  Mis releest  on  jutt. Kaks akut,võiks  olla  ka  ühes  korpuses. Mis  siis  saab. Avan  kaardid. Alguseks.  Olen  olnud  akude  ehitaja ,ehitaja,seega  ka  remontija,seega  ka  laadimiste  ahelate  tundja. Auto  (rekkade 24 V. genekad ja  üldine  armatuuri  elekter ) ja  12 V. autodel ,kuid aku  süsteem on  sama.  Loodus,mitte  murfi  seadus.Pilkage edasi,kuid  nii oli.  Tagumine  aku  ette ,ja  esimine  taha. Minul  on  konkreetne  selgitus  olemas,miks  nii  on. Kui  on  tagumisest  akult  Eraldi  Väljavõte.  Juhul  kui  jagasite  elektri matsu  ,12v.  siis  on  ju  hea. Kes  ei jaganud  teksti  sisu siis  oled  ju  vales  foorumis.  Palun  seljuhul  mitte  kommenteerida,et  mitte  midagi aru  ei  saanud.
						
			
									
						- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8040
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
B7 Passati salongiventi anomaalia
Tagumist akut laetakse läbi relee ja kaitsme. Kui tagaunist akut ei laeta saab see tühjaks. Ventilaator töötab tagumise aku pealt. Kui aku on tühi siis ventilaator ei tööta. Kui mootor töötab ja relee/kaitse pole ühendatud siis saab aku tühjaks. Ventilaator ei tööta.
Nooremad said aru. Vanematel võtab CPU aega.
						
			
									
						Nooremad said aru. Vanematel võtab CPU aega.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
			
						- 
				Huligaan
- Veteran
- Postitusi: 532
- Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
- Auto: B5 passat 1998a,vw beetle (aastat ei mäleta) B5.5 passat, 2002a. B7 passat 2011a ja nüüd siis B8 alltrack 2018
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 24 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Mina saan nii aru, et sa pead seletama mis ja miks ning milline relee, mida ja miks ja kuidas, ning milleks vajalik on, Läbi diagrammide ja tehniliselt tõendatava materjaliga tõestama et sa pada ei aja. Ilma mattmata ja pilgamattaR36 kirjutas: ↑31 Okt 2024, 18:03 Tagumist akut laetakse läbi relee ja kaitsme. Kui tagaunist akut ei laeta saab see tühjaks. Ventilaator töötab tagumise aku pealt. Kui aku on tühi siis ventilaator ei tööta. Kui mootor töötab ja relee/kaitse pole ühendatud siis saab aku tühjaks. Ventilaator ei tööta.
Nooremad said aru. Vanematel võtab CPU aega.
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
			
						www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1787
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 342 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Keegi pole sinu pihta seekord ühtegi halba sõna öelnud. Jätkame samas taktis. Mina ise parandasin ennast, sest esitasin valeväite. 
Antud relee on siis relee karbis ja seitsmendas pesas:
Juhib ta aku laadimise juhtmesarja. Relee teeb plõksu. Toimub laadimine. Relee teeb uuesti plõksu. Lõpetatakse laadimine, sest pole vajadust enam laadida. Seda juhib ilmselt Battery Management ehk aku juhtaju. Paraku tema nimetus on inglise keelne, niiet lepi sellega ja ära torise.
Ehk siis selle relee peamine ülesanne on anda tagumise aku laadimiseks voolu. Tagumise aku pealt töötab webasto, salongi vent ja kindlasti midagi veel mida ma mainida ei mõista hetkel.
Kui relee on läbi, kärssanud, ei anna kontakti, ei tööta, siis akut ei laeta. Aku saab tühjaks. Vent ei tööta. Webasto ei tööta jne. Juu seal akus oli piisavalt voolu, et suutis teema autori kirjeldatud olukorda tekitada.
Panin sulle pildi ka skeemist kust seda releed näha saad. Tõlge numbrile 7 - Teise aku ringluse laadimise relee - j713 -
Loodan, et see natukene tõi selgust majja.
						
			
									
						Antud relee on siis relee karbis ja seitsmendas pesas:
Juhib ta aku laadimise juhtmesarja. Relee teeb plõksu. Toimub laadimine. Relee teeb uuesti plõksu. Lõpetatakse laadimine, sest pole vajadust enam laadida. Seda juhib ilmselt Battery Management ehk aku juhtaju. Paraku tema nimetus on inglise keelne, niiet lepi sellega ja ära torise.
Ehk siis selle relee peamine ülesanne on anda tagumise aku laadimiseks voolu. Tagumise aku pealt töötab webasto, salongi vent ja kindlasti midagi veel mida ma mainida ei mõista hetkel.
Kui relee on läbi, kärssanud, ei anna kontakti, ei tööta, siis akut ei laeta. Aku saab tühjaks. Vent ei tööta. Webasto ei tööta jne. Juu seal akus oli piisavalt voolu, et suutis teema autori kirjeldatud olukorda tekitada.
Panin sulle pildi ka skeemist kust seda releed näha saad. Tõlge numbrile 7 - Teise aku ringluse laadimise relee - j713 -
Loodan, et see natukene tõi selgust majja.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
			
						- 
				MustVälk
- Veteran
- Postitusi: 3605
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Auto: Subaru Outback 2015 2.4 129kw Bensiin
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 799 korda
- Tänatud: 115 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Aku haldus.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
			
						 
								



