Passat B7 roostekindlus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5666
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
Passat B7 roostekindlus
Lamba jutt. Enamus juhtudest hakkab rooste siiski pihta väljast poolt mehhaanilistest vigastustest. Põhi mureks on siis kahe detaili vahele jäänud võõrkehade hõõrdumisest tingitud värvi pinna vigastused. Isegi teibitud liistud suudavad soojuspaisumise tagajärjel aastate jooksul värvi pinna läbi nühkida. Teine teema on muidugi uste ja luukide valtsi roostega, selle tekkepõhjust pole siiani suudetud korralikult ära seletada. Ise pakuks põhjuseks siiski meie kliima s***a suusailma ja MNT koostööd, mis igasugusele rooste arenemisele ainult põhjagaasiga kaasa aitab, sest nt lõuna poolt tulnud autodel esimestel aastatel need mured puuduvad. Ka põhjast, kus üldjuhul talvel keemiat ei kasutata, on neid rooste muresi tunduvalt vähem.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 2921
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Passat B7 roostekindlus
Jussike. Kere korrosioon on väljapoolt ju näha. Seestpoolt,mida näha pole,on kõiksugused valtsid detailidel (jummal hoitku,ega ma jussikest ei õpetanud,lihtsalt teistele lugejatele meelde tuletus) seespidine korrosioon. Seega,kui autot tahad kauem hoida ,siis uste sisse,tagaluugi sisse,esi logarid eemaldada ja sinna ka korrosiooni tõrje. Eriline tähelepanu esitiiva lõpp,vastu ukse posti. Muda korjanud nurk on seal. Auto põranda kuivus jääb juba auto omaniku teha. Külje karbid on ka väga tähtis,korrosiooni töötlemiseks. Selleks vaja jah,kas tõstukit või kanalit.Korras külje karpide vahelehed ongi need,mis garanteerivad,et autot saab julgelt tõsta. Kere spets,Jussike. Kas ütlesin õieti ,sinule meelepäraselt? Samas ka vastus teema algatajele.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 05 Nov 2014, 12:33
- Auto: Opel Astra (J) Sports Tourer
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Passat B7 roostekindlus
Okei... Võimalik, et mina sain ise Automaalerist valesti aru. See tundub loogiline küll, kui aus olla.jussike kirjutas: ↑19 Mai 2025, 19:17 Lamba jutt. Enamus juhtudest hakkab rooste siiski pihta väljast poolt mehhaanilistest vigastustest. Põhi mureks on siis kahe detaili vahele jäänud võõrkehade hõõrdumisest tingitud värvi pinna vigastused. Isegi teibitud liistud suudavad soojuspaisumise tagajärjel aastate jooksul värvi pinna läbi nühkida. Teine teema on muidugi uste ja luukide valtsi roostega, selle tekkepõhjust pole siiani suudetud korralikult ära seletada. Ise pakuks põhjuseks siiski meie kliima s***a suusailma ja MNT koostööd, mis igasugusele rooste arenemisele ainult põhjagaasiga kaasa aitab, sest nt lõuna poolt tulnud autodel esimestel aastatel need mured puuduvad. Ka põhjast, kus üldjuhul talvel keemiat ei kasutata, on neid rooste muresi tunduvalt vähem.
-
- Huviline
- Postitusi: 2921
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Passat B7 roostekindlus
Allan. Aus peaks olema foorumis. Teiseks. Mida on sinupoolt püstitatud teemas,et said valesti aru Automaalerist.Mida on selles teemas võimalik valesti aru saada´? Roostekindlus. Jussike,kuidas mainid,et luukide ja uste valtside roostega pole siiani suudetud korralikult ära seletada. Mida siin seletada. Raha ahnus tootjalt,võimalikult odav tootmine. Miks panin pilti oma Golf 3 elt. 1997. Kestab. Kus näete roostet? Aga rooste tõrje on tehtud sisemiselt,sellest ei pääse.
-
- Veteran
- Postitusi: 3564
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Auto: Subaru Outback 2015 2.4 bensiin
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 795 korda
- Tänatud: 111 korda
Passat B7 roostekindlus
Autod käivad terves tükis elektro tsingist läbi. Väga tõenäoliselt on lihtsalt nagu jussike ütles, et mehhaaniline vigastus ja kehv disain.t6nis3 kirjutas: ↑22 Mai 2025, 16:59 Allan. Aus peaks olema foorumis. Teiseks. Mida on sinupoolt püstitatud teemas,et said valesti aru Automaalerist.Mida on selles teemas võimalik valesti aru saada´? Roostekindlus. Jussike,kuidas mainid,et luukide ja uste valtside roostega pole siiani suudetud korralikult ära seletada. Mida siin seletada. Raha ahnus tootjalt,võimalikult odav tootmine. Miks panin pilti oma Golf 3 elt. 1997. Kestab. Kus näete roostet? Aga rooste tõrje on tehtud sisemiselt,sellest ei pääse.
Vibratsiooniga hõõrutakse mingid kohad ära ja hakkabki väga lihtsalt roostetama. Ja valtside vahele koguneb jama ja sodi ja hakkab seal vahel ka oma elu elama.

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1769
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 341 korda
Passat B7 roostekindlus
Tegelikult see valtsikohtasid ei seleta. Need nn. "valtsikohad" jäävad värvimata. Plekile pannakse tuubist mingi pehme möga mis pärast värvitakse ära. Ma ei tea kui õige või vale see on, aga ma ei mäleta, et vanematel autodel oleks asju selliselt tehtud. Võin muidugi eksida. Mingi aeg hakkas seda jura tulema, et topiti igasse auku hambapastat.MustVälk kirjutas: ↑22 Mai 2025, 20:52Autod käivad terves tükis elektro tsingist läbi. Väga tõenäoliselt on lihtsalt nagu jussike ütles, et mehhaaniline vigastus ja kehv disain.t6nis3 kirjutas: ↑22 Mai 2025, 16:59 Allan. Aus peaks olema foorumis. Teiseks. Mida on sinupoolt püstitatud teemas,et said valesti aru Automaalerist.Mida on selles teemas võimalik valesti aru saada´? Roostekindlus. Jussike,kuidas mainid,et luukide ja uste valtside roostega pole siiani suudetud korralikult ära seletada. Mida siin seletada. Raha ahnus tootjalt,võimalikult odav tootmine. Miks panin pilti oma Golf 3 elt. 1997. Kestab. Kus näete roostet? Aga rooste tõrje on tehtud sisemiselt,sellest ei pääse.
Vibratsiooniga hõõrutakse mingid kohad ära ja hakkabki väga lihtsalt roostetama. Ja valtside vahele koguneb jama ja sodi ja hakkab seal vahel ka oma elu elama.![]()
Liiatigi, et see asi üle värvitakse ja mingitel juhtudel see kooruma hakkab nagu pühademuna kui ei ole ta korralikult ära kuivanud. Ühesõnaga tootmine on aetud maksimaalselt efektiivseks ja kiireks ja seeläbi kannatab ka kvaliteet. Need lingi hõõrumised on seletatavad. Lingi ja selle tihendi disain on lihtsalt si**. Kui need tihendid ära vahetada, siis uuendatud tihend on "parem". Vanaga kasutaja hõõrub värvi maha ja vesi ja tead küll.
Tiiva servad seleltab ka sellega vabalt ära. Tänapäeva keskmine inimene peseb autot Jazzis ja on rahul. Võtab kuukaardi ja laseb harjade vahelt läbi. Koos selle "hea keemiaga" mida nad kasutavad. Kohutav. 99.99 prossa inimestest ei puhasta esimesi logaritaguseid. Parim lugu mida räägiti, et sinna olla jäetud relaka ketas. Noh ikka juhtub. Tiiva stange vahele jääb tolm, liiv jne. Selle tulemusel tekib väikene hõõrdumine ja noh liiv on alati abrasiivne olnud ehk jällegi == rooste. Teine osa keskmisi inimesi ütleb, et auto on tarbeese ja lasevad vihmaveel pesta. Kolmas osa teeb pesu kord aastas ja siis ka läbi viha mündipesulas harjale minna andes. Siis vaadatakse mind imelikult, et miks ma 4 tundi autot pesen ja käega värvi katsuda ei luba.
On tulnud ette ka olukordi kus olen pidanud inimese minema saatma või autost teki võtma, et ennast mitte ära määrida. Salong nii retsilt must koos istme ja jumal teab millega, et ei kannata sisse istuda. Terve kabanoss istme all jne.
Kapott == Kivitäke. Kui kohe ei tegele == rooste.
Katuse servad sama teema mis eelmine.
Tagaluuk. No ma ei tea mis sellega valesti läinud on, aga see raibe hakkab tõesti seest poolt välja roostetama. Mullid tekivad numbritulede ümber ja murdepunkti. Selles mõttes täiesti aus ja siiras vastus on see, et sellel autol ilma väga hea hoolduseta on täiesti kohutav kere. Mul must B7 oli lakutud. poleeritud. keraamikaga ja ikka lõpuks hakkas tiivale tekkima mull. Luuk värviti ära. Mingit ust vist vahetati ka.
Liigume edasi B8 peale. Ukse siseküljed. Jälle selle hermetsi juurest. Alt plastik ukse trimid lihtsalt veenirega jookseb värv maha ja esindus teab seda kui täiesti tavalist probleemi. Jälle. Luugid. Muus osas enamasti ei ole täheldanud probleeme, ehk on veidi parem.
Peab sinna Bemmi peale ära kolima ikka. Ei kannata see VAG eriti enam kriitikat. Tarkvara osas ma jääksingi röökima siia. Cariad ja nende arendajad on ikka täiesti lootusetu sats.
Igatahes - Hea teemaalgataja. Jõudu mis iganes otsuse teed.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 2921
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Passat B7 roostekindlus
Noh,hea vastus. Sain kinnitust,et B6 B7 ja B8 roostetavad nii seestpoolt,kui ka väljast kiiremini kui G3 võiG4. Ja justnimelt see rahaahnus.Rutemini ja odavamalt tootmine. Pappi küsime ikka täiega . Olete ju küll linnapildis näinud passateid ja Audisi milledel suvalise kohapealt värv lahkunud. Mitte liistude lähedalt vaid suvalisest kohast.Raske on jah otsida autot,kui tahad teda kauem pidada.Lihsalt. peab proovima. Sealt tuleb ka kogemus autodest.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1769
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 341 korda
Passat B7 roostekindlus
B8 nii palju ei roosteta, aga roostetab. Eesti kliima. Midagi pole teha.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 05 Nov 2014, 12:33
- Auto: Opel Astra (J) Sports Tourer
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Passat B7 roostekindlus
Vanadel autodel on veel karakteristika säilinud. Ja kui vanemad autod on vähe paremini tehtud, siis tekib tahtmine küll vanem auto võtta. Vanasti oli iga auto omamoodi aga nüüd on autod nagu nutitelefonid, suuremalt jaolt on peaaegu kõik sarnased.
Tänapäeval tuleb vist odavam auto rentida, kui palju sõitmist ei ole.
Tänapäeval tuleb vist odavam auto rentida, kui palju sõitmist ei ole.
-
- Huviline
- Postitusi: 2921
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Passat B7 roostekindlus
Võtaksid vanema auto aga kus sa sellega. Auto AASTA arv peab olema võimalikult üleeilne hommik. Ja odav. Kui on silmapiiril mingi välja valitu. Kirjuta ikka julgelt,ka järgmistele teadmiseks.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 05 Nov 2014, 12:33
- Auto: Opel Astra (J) Sports Tourer
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Passat B7 roostekindlus
Vaidlen vastu. Ega ma üle 2012 aasta autode ei kipu. Eelmine auto oli Opel Vectra C (2006) ja sellel vapsee ei olnud ega tekkinud mitte ühtegi roostemärki (nüüd isegi veidi kahetsen, et selle maha müüsin). Aga jah... Nagu nõrkus ikka, kui uuema auto odavalt kätte saad siis ikka mõtled, et parem. Aga eksisin seekord. Tunnistan enda viga. Mingi aeg oli mul VW Golf 4 (kuus aastat vurasin sellega ringi) ja isegi see tundus rooste osas vastupidavam olema.
-
- Huviline
- Postitusi: 2921
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Passat B7 roostekindlus
Nüüd võtan uuesti sõna,ei kiru ,kuid KERE,AUTO on ju teine teema,kui on autol ajuvaba mootor. G4.104 K W.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 05 Nov 2014, 12:33
- Auto: Opel Astra (J) Sports Tourer
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Passat B7 roostekindlus
Jah... Hea tähelepanek. Siinkohal mõtlesin auto tähenduses auto kere. Vabandan ebatäpsuse pärast.