Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
woldzo
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 23 Sept 2012, 16:45
Auto: volkswagen passat
Asukoht:

Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Lugemata postitus Postitas woldzo »

Tervitus kõigile!
Masin on 2012a passat 1.6 77kw
Milles võib asi olla,et kui käsipidurit kasutada jäävad taga pidurid kergelt peale ja lähevad tuliseks? Sõidupiduriga pidurid peale ei jää,nagu korra kässarit puutud jääb õhkõrnalt peale ja kettad tulised.
Kruvikaga sadula ja kelgu vahelt klotsid kergelt vabamaks painutades on jälle ok kuniks käsipidurit kasutada. Lasin arvutiga klotse lahti ja kinni ,tolku miskitki.
Sadul,kelk,pidurivoolik,kettad,klotsid uued,piduriõli vahetatud,liikuvad osad liiguvad nii nagu peab.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2921
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Kas elektrooniline või mehhaaniline,tross läheb ju supportisse. Kui jääb tagapidur õrnalt peale,kontrolli trosside liikuvust. Ja trosside asend on erinev. Üks variant [VW Bot: "Keel korda!"] on kaar ülevalt,trossil Audil,teine V W,genil.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5666
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Lugemata postitus Postitas jussike »

Issand sa näed ja ei mürista.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3564
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Subaru Outback 2015 2.4 bensiin
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 795 korda
Tänatud: 111 korda

Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

Tõnis. Seal on elektri mootoriga käsipidur. Trosse ei kasutata juba aastaid. :)

Woldzo. Tõenäoliselt on vaja kalibreerida või on midagi muud kokku pannes läinud valesti.

PS. Jussike ma olen sinuga täiesti nõus. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2168
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 149 korda

Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Lugemata postitus Postitas siLc »

Uued suportid kúlge ja korras.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Lugemata postitus Postitas GTI »

siLc kirjutas: 16 Apr 2025, 20:32 Uued suportid kúlge ja korras.
woldzo kirjutas: 15 Apr 2025, 18:54 Sadul,kelk,pidurivoolik,kettad,klotsid uued,piduriõli vahetatud,liikuvad osad liiguvad nii nagu peab.
:?:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8016
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Lugemata postitus Postitas R36 »

Uus TRW või uus K27?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

woldzo
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 23 Sept 2012, 16:45
Auto: volkswagen passat
Asukoht:

Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Lugemata postitus Postitas woldzo »

Vana trw uute tähist ei tea,hetkel auto kuni pühap sõidus.
On neil mingi vahe sees.? Vana sadulaga oli sama teema nagu uutega🤔 vahetus uute vastu ei lahendanud probleemi.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2168
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 149 korda

Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Lugemata postitus Postitas siLc »

Aga küsime siis niimoodi - kas ainus sümptom on, et ketas/velg läheb soojaks/tuliseks või on ka kütusekulu mõjutatud? Kui velg alt võtta ja käega kässar maas ketast üritada keerutada, kas takistus pöörlemisel on ühtlane või muutub? Teisel juhul ilmselt ketas kõver.

woldzo
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 23 Sept 2012, 16:45
Auto: volkswagen passat
Asukoht:

Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Lugemata postitus Postitas woldzo »

Kõike on proovitud,ketast keerutatud koos rattaga ja ilma....asi ongi selles et peale seisupiduri kasutamist jäävad tagumised pidurid nii mõõdukalt peale,et kettad tulised ja muidugi on ka kütuse kulus väike muudatus. Kui kruvikaga korraks kelgu ja raami vahelt klotse vabamaks kangutada,siis sõites pidur peal pole. Sõidupiduriga pidurid peale ei jää,sõida või tuhat kilti jutti. Ja kui korra kasvõi kässar peale lasta ja siis edasi sõita lähevad kettad tuliseks ja kohe nii tuliseks et kerget kärsakat on tunda.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2921
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Tundub suhteliselt midagigi arusaadav,kuid jah sõna ei saa võtta,kuna pole näinud ´tehnilist lahendust.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1769
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 341 korda

Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

woldzo kirjutas: 09 Mai 2025, 06:58 Kõike on proovitud,ketast keerutatud koos rattaga ja ilma....asi ongi selles et peale seisupiduri kasutamist jäävad tagumised pidurid nii mõõdukalt peale,et kettad tulised ja muidugi on ka kütuse kulus väike muudatus. Kui kruvikaga korraks kelgu ja raami vahelt klotse vabamaks kangutada,siis sõites pidur peal pole. Sõidupiduriga pidurid peale ei jää,sõida või tuhat kilti jutti. Ja kui korra kasvõi kässar peale lasta ja siis edasi sõita lähevad kettad tuliseks ja kohe nii tuliseks et kerget kärsakat on tunda.
Tagumised kettad. Mitte ketas? Mõlemad võrdselt?
1 asi veits tekitab küsimust. Kässar teatavasti pressib tagumist kolbi pingesse elektrimootoriga eks. Selle surve eelnevalt tekitad juba jalaga pidurit vajutades el mootor lihtsalt keerab ennast peale. Kui sa jala pidurit vajutad, siis juhtub sama asi, aga piduri vedelikuga. Vahe on selles et tagumine pidur saab vähem survet kui esimene. Ühel juhul jääb pidur peale ja ketas läheb kuumaks, teisel juhul ei jää pidur peale.

Lugedes ülevalt, siis kuidas pidurite õhutuse tegid pärast juppide vahetamist?- Arvutiga või "vanakool"? @R36 pidurite kuivatus ei või seda tekitada? Kuigi ma veits kahtlen.

Jääb mulje nagu tagumiste pidurite puhul kui kolb vastu surutakse elektriga mida ilmselgelt tehakse alla vajutatud piduripedaaliga seistes ja eeldades, et kolb on nii pidurivedeliku kui ka kässari mootori surve all, siis ei oska sul vedelik pärast kässari vabastamist eest ära minna, et kolv ja seeläbi klots vabaks saaks. Mõtlen valjult...kuidas õhutasid on mu küsimus? Kas kummiluti sees olevatele sadula liuguritele määret ka panid?:)


Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
volksusees1
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
Asukoht: eu
Tänatud: 3 korda

Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Lugemata postitus Postitas volksusees1 »

ise hakkas pihta või müüdi sellisena?

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2921
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Mis see õhutus siia puutub. Probleem ei ole ,,pehme,, pidur ,vaid elektri mootor ei lase õli tagasi. Kui muidu pidurid on korras,siis ongi viga ainult selles ,,luksuses,, .Mis nendel trossajamitel (käsipidurite) tehniliselt valesti oli,et ,,mugavust,, juurde lisada? Las ma kirun. Kangi vaja tõmmatta (oh hullu),aga kui mugav on nuppu vajutada. Tross variant [VW Bot: "Keel korda!"] autol on ju kordades ,,lolli,, kindlam. Kuhu jääb ,,mugavus,, küsin ,kui nii uuel autol selline keberniit. Ärge unustage. Mida rohkem autol on elektrit,kaasa arvatud see elektriline mõttetus,mida nimetatakse mugavuseks,samas ei täida ta oma ülesannet.RAHA,veel RAHA.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kas sellele pole mõelnud, et vahest vajab seisupidur auto elektroonika poolt mingites olukordades sekkumist? Trossidega ajami puhul on seda väga raske korraldada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Veermik”