EA288 õlipumba rihma vahetus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
EA288 õlipumba rihma vahetus
Kõikidel EA288 1.6/2.0 diislitel on õlipump rihmaga, mis käib mootoriõli seest läbi. Tean, et pole väga suur probleem aga suuremate läbisõitudega rihm õli sees muutub hapraks, laguneb ja kummipuru koguneb õlipumba sõela. Teoreetiliselt kas veidi madalam õlirõhk või halvemal juhul võib hambad maha tõmmata / puruneda, kuid pole sellest EA288 puhul suurt kuulnud. Møller ütleb, et vahetavad alles väga suurte läbisõitude puhul nii 400k juures. Fordi ecoboosti jm tootjate mootorid kurikuulsad oma õli sees käiva hammasrihmaga, millest lagunev kummipuru ummistab õlipumba. Kuid sellest väiksest EA288 õlipumba rihmast ei tule piisavalt sodi, et õlipumpa täielikult kinni panna.
Olete lasknud varem vahetada?
Siin üks näide väidetavalt 200k läbisõidust:
Võimalik rihm ka ketiga asendada:
Olete lasknud varem vahetada?
Siin üks näide väidetavalt 200k läbisõidust:
Võimalik rihm ka ketiga asendada:
-
- Huviline
- Postitusi: 707
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 31 korda
EA288 õlipumba rihma vahetus
Hammasrihma vahetuse kägus on mõistlik vahetada, sealt on väga vähe edasi minna, 2-3 lisatundi vast. Mõned üksikud olen vahetanud kliendi soovil, väga vist pole probleeme nendega.
Ford Ecoblue 2.0 on küll levinud mootoririkked, ka hambad maha tõmmanud. Sõber kunagi hirmuga lasi umbes 100tkm sõitnud Ecoblue lahti võtta, sellel polnud sõela ees küll midagi veel.
Ford Ecoblue 2.0 on küll levinud mootoririkked, ka hambad maha tõmmanud. Sõber kunagi hirmuga lasi umbes 100tkm sõitnud Ecoblue lahti võtta, sellel polnud sõela ees küll midagi veel.
-
- Huviline
- Postitusi: 492
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 73 korda
EA288 õlipumba rihma vahetus
Kas kellelgi on reaalselt isiklik kogemus selle rihma purunemisega? Minu autol oli 175k peal see täiesti uuega võrreldav veel.
Vb kui mingite K2 vms õlidega 30000 sõita, siis tõesti puruneb. Aga ma pole ühestki reaalsest kogemusest kuulnud.
Vb kui mingite K2 vms õlidega 30000 sõita, siis tõesti puruneb. Aga ma pole ühestki reaalsest kogemusest kuulnud.
- Pets115
- EVWK juhatus
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
- Telefon: 56966151
- Auto: Volkswagen Passat B8 2.0 140kW R-Line Highline - 16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 201 korda
- Tänatud: 74 korda
EA288 õlipumba rihma vahetus
Ma olen oma Passatil vahetanud nii õlipumba kui ka rihma. 150 tuhande pealt nägi see rihm veel väga okei välja, aga kuna sai vahetatud õlipump, siis ei tahtnud vana rihma jätta.
Nüüd 230 tuhande pealt tuleb uus hammasrihma vahetus koos mootoriõliga ja vahetan uuesti rihma ka ära. Minu mäletamist mööda ei olnud see rihm väga kallis ja kui juba õli vahetus tulemas, siis pole väga suur kulu, et rihm ka uus panna.
Nüüd 230 tuhande pealt tuleb uus hammasrihma vahetus koos mootoriõliga ja vahetan uuesti rihma ka ära. Minu mäletamist mööda ei olnud see rihm väga kallis ja kui juba õli vahetus tulemas, siis pole väga suur kulu, et rihm ka uus panna.

"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.
-
- Huviline
- Postitusi: 492
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 73 korda
EA288 õlipumba rihma vahetus
Miks 80k tagant rihma vahetad? Ja rihmale lisaks tuleb tegelikult otsakaas ja vända otsa poldid ka vahetada. Spec-i järgi tuleks õlipumba poldid ka vahetada, kui need lõdvaks lastud.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8029
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
EA288 õlipumba rihma vahetus
Kuna otsakaas lekkis(nagu enamustel neil) siis õlirihma vahetus oli ainult loogiline.
Olla mingit jama võtturis olnud aga ei midagi suurt.
Olla mingit jama võtturis olnud aga ei midagi suurt.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- Pets115
- EVWK juhatus
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
- Telefon: 56966151
- Auto: Volkswagen Passat B8 2.0 140kW R-Line Highline - 16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 201 korda
- Tänatud: 74 korda
EA288 õlipumba rihma vahetus
Hammasrihm sai vahetatud tegelikult veidi varem kui õlipump. Kohe on 90 tuhat täis ja mina vahetan hammasrihma 90 tuhande peal. Pole tähtis mis see "tegelik" välp on. Otsakaas läheb ka vahetusse. Vända otsa poltide ja õlipumba poltide osas jään vastuse võlgu. Eks võin küsida kui mingi hetk tegemisse läheb.
"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.
-
- Veteran
- Postitusi: 3580
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Auto: Subaru Outback 2015 2.4 bensiin
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 796 korda
- Tänatud: 112 korda
EA288 õlipumba rihma vahetus
Mõnede töödega on lihtne põhimõte, et kuni juba laiali, siis on mõistlik korralikult teha.

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- margus000
- Huviline
- Postitusi: 283
- Liitunud: 14 Aug 2014, 18:58
- Auto: vw passat b8 rline 4motion.
- Asukoht: tartumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
EA288 õlipumba rihma vahetus
Minu autol sai hammasrihmal 5 aastat täis ja lasin ära vahetada , Kuna midagi õrnalt leemendas seal ja garter oli vaja ära võtta siis vahetasin vända otsakaas koos tihendiga ja ka õlipumba rihma . Poldid läksid kah uued kõik . Läbisõitu oli natuke üle 100 000 . Õlipumba rihm oli nagu uus.