Ise arvan, et üv ei hakka keegi sellest probleemi tekitama.
Ja miks mitte iga õlivälp näiteks paar pauku tavotti panna?
Lõppkokkuvõttes tuleb ikka odavam kui uut silda osta.
Muidugi sild igavest vastu pea nüüd, aga aastake lükkad vähemalt vahetust edasi.
Imelik hääl (krigin) pärast lumevalli sõitmist
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 63
- Liitunud: 11 Nov 2012, 22:52
- Auto: Volkswagen Passat, 1,8T 110kw, 2001
- Asukoht:
Re: Imelik hääl (krigin) pärast lumevalli sõitmist
Seda küll, jahTiitRE kirjutas:No võrrelda ust ja vedrustuse tähtsaid sõlmi, pole ka nagu õige?overture kirjutas:
Igal autol on tõenäoliselt vähemalt 1000+ liikuvat osa ja keegi ei keela mul neid õlitada, a'la kui mul üks kräuksub, siis ma ei hakka ju endale uut ust ette panema

-
- Huviline
- Postitusi: 349
- Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
- Telefon: 5114080
- Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Imelik hääl (krigin) pärast lumevalli sõitmist
Sorry kui lause kukkus välja nagu töötaksin kuskil remonditöökojas
. Pole kunagi ühegis autoremonditöökojas töötand ega ka eraviisiliselt kellegi autotele veermiku ja silla remonti rahaeest teinud. Leiva toob mul lauale sootuks teine töö
. Audivana see tavotinipli mõte on väga hea ja Sa ei ole esimene ega ka viimane kes selle peale tulnud on ja loomulikult peavad liigendid kauem vastu kui teatud ajatagant törts määret lisada. Aga enne kui Sa hakkad seda tegema siis käi ülevaatus punktist läbi ja küsi mis ülevaatajad asjast arvavad. Tavotiniplite paigaldamine on lihtne aga kui sellega oled terve sillatäie liigendeid tuksi keeranud siis on jama-nagu öeldakse tark ei torma või pole mõtet autot katki remontida.
Mina käisin mitmes ülevaatus punktis seda küsimas (Tartus) ala 1-1,5a tagasi, et mis taadid arvavad tavotiniplitest ja kõik vastasid ühest suust, et EI TOHI. Kui tehas ei ole ette näinud siis ei tohi ja kõik. Põhjendus oli selline kuna liigendid on alumiin ja veel millegi sulam ja kui sinna puurida auk siis tekivad erinevad pinged ja liigedi otsale võib tulla puuritud augu kõrvalt mõra ja ots lendab laiali - iseenesest loogiline kuna alumiin on habras ja ega see ots seal mingi ulmeliset pask ka ei ole ja laksu saab ta auto alla ikka omajagu.
Tuttaval Tallinnas juhtus õnnetus kui kõige suurem kaarega liigend läks väiksest august läbisõites lihtsalt keskelt pooleks - midagi ei oskand öelda vaatasime ja imestasime ühtegi deformeerumis jälge ei näinud aga liigend oli puru kas siis oli valu viga või kes seda teab aga hellaks teevad sellised asjad küll kui ise näed
Võibolla on praeguseks on ajad muutund mine uuri ülevaatuses ja küsi ja anna siis meile teada.


Mina käisin mitmes ülevaatus punktis seda küsimas (Tartus) ala 1-1,5a tagasi, et mis taadid arvavad tavotiniplitest ja kõik vastasid ühest suust, et EI TOHI. Kui tehas ei ole ette näinud siis ei tohi ja kõik. Põhjendus oli selline kuna liigendid on alumiin ja veel millegi sulam ja kui sinna puurida auk siis tekivad erinevad pinged ja liigedi otsale võib tulla puuritud augu kõrvalt mõra ja ots lendab laiali - iseenesest loogiline kuna alumiin on habras ja ega see ots seal mingi ulmeliset pask ka ei ole ja laksu saab ta auto alla ikka omajagu.
Tuttaval Tallinnas juhtus õnnetus kui kõige suurem kaarega liigend läks väiksest august läbisõites lihtsalt keskelt pooleks - midagi ei oskand öelda vaatasime ja imestasime ühtegi deformeerumis jälge ei näinud aga liigend oli puru kas siis oli valu viga või kes seda teab aga hellaks teevad sellised asjad küll kui ise näed

Võibolla on praeguseks on ajad muutund mine uuri ülevaatuses ja küsi ja anna siis meile teada.
Re: Imelik hääl (krigin) pärast lumevalli sõitmist
Tere.
Enda autol viimased kaks päeva samalaadne probleem .Nimelt peale välimiste poolteljeotste vahetamist
tekkis rahulikult pidurdamisel enne lõplikku seismajäämist esisilda selline "krudina" sarnane heli.(ainult vasakul pool)
Enne remonti oli esisild täiesti vaikne.Kõik mis oli vaja vahetada oli vahetatud.
Remonditöökojast väideti,et oli juba enne. No ega ikka ei olnud küll.
Lauri.
Enda autol viimased kaks päeva samalaadne probleem .Nimelt peale välimiste poolteljeotste vahetamist
tekkis rahulikult pidurdamisel enne lõplikku seismajäämist esisilda selline "krudina" sarnane heli.(ainult vasakul pool)
Enne remonti oli esisild täiesti vaikne.Kõik mis oli vaja vahetada oli vahetatud.
Remonditöökojast väideti,et oli juba enne. No ega ikka ei olnud küll.
Lauri.