Passat B5.5 elektriprobleemide parandusjuhend
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 20 Sept 2010, 17:39
- Auto: VW PASSAT B5.5 1,9TDI 96KW
- Asukoht: Rakvere rajoon
- Tänatud: 2 korda
Passat B5.5 elektriprobleemide parandusjuhend
Kas passatil peavad mõlemal pool tagatuledes udukad põlema? Tagatuledesse vool ei jõua kui pirni pesast kontrollida.
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 20 Sept 2010, 17:39
- Auto: VW PASSAT B5.5 1,9TDI 96KW
- Asukoht: Rakvere rajoon
- Tänatud: 2 korda
Passat B5.5 elektriprobleemide parandusjuhend
Kas lääne-virumaal on sellist meest kes oskaks probleemiga tegeleda?
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1835
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 330 korda
- Tänatud: 184 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 20 Sept 2010, 17:39
- Auto: VW PASSAT B5.5 1,9TDI 96KW
- Asukoht: Rakvere rajoon
- Tänatud: 2 korda
Passat B5.5 elektriprobleemide parandusjuhend
Tänud kes viitsisid vastata! Probleemiks oli kärukonksu pistikus olevad juhtmed mis olid lühises.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Passat B5.5 elektriprobleemide parandusjuhend
Lühises või pidigi nii olema äkki. Käru taga lüliltatakse auto oma välja. Korra isegi sama asja otsa komistanud, et viga taga otsinud. Seal oli 13->7 üleminek sees ja see lülitaski välja.
Sama teema oli sõbral ülevaatusel, et käis auto ja käruga korraga ja ka hakati vinguma, et udukas ei toimi autol. Siis mulle meenus sama läbikäidud tee ja sai ülevaatusel härradele seletatud, et peabki ju nii olema.
Sama teema oli sõbral ülevaatusel, et käis auto ja käruga korraga ja ka hakati vinguma, et udukas ei toimi autol. Siis mulle meenus sama läbikäidud tee ja sai ülevaatusel härradele seletatud, et peabki ju nii olema.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 06 Nov 2007, 00:11
- Auto: VW Passat TDI
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
Passat B5.5 elektriprobleemide parandusjuhend
Küsimus,kust lammutama hakata? Pagassi anomaalia,teed puldist uksed lahti läheb paar sek.lööb ise pagassi lahti,vahest siis alles kui sõitma hakkad.Vahest üldse ei löö,alles kui auto välja suretada siis kui keskluk maha tuleb lööb ka pagassi lahti??Panen pagassi kinni ja kohe signa peale siis jääb kinni.Võtsin pagassi luku süsteemi lahti puhastasin ära kontrollisin mikrolüliti ka ära kõik ok?
Kust hakata viga otsima?
Kust hakata viga otsima?
Viimati muutis jansa111, 18 Jaan 2022, 19:21, muudetud 1 kord kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5666
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
Passat B5.5 elektriprobleemide parandusjuhend
Vaata esimenena luugi ja kere vaheline juhtmekimp üle.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 65
- Liitunud: 10 Nov 2013, 11:58
- Auto: Golf VII CL
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Passat B5.5 elektriprobleemide parandusjuhend
1998 a passat variant.
Armatuuris põleb pesuripaagi hoiatustuli, st klaasipesuvedelik alla normi. Esialgu vaatsin, lekkis anduri tihend, vahetasin selle, viga jäi. Järgmisena vahetatud andur ise (täpsustuseks aftermarket, febi bilstein), armatuuris ikka tuli põleb. oskate kaasa mõelda, kust veel viga otsida. Ah jaa, kas pistikus klemme sillates peaks tuli kustuma?
Armatuuris põleb pesuripaagi hoiatustuli, st klaasipesuvedelik alla normi. Esialgu vaatsin, lekkis anduri tihend, vahetasin selle, viga jäi. Järgmisena vahetatud andur ise (täpsustuseks aftermarket, febi bilstein), armatuuris ikka tuli põleb. oskate kaasa mõelda, kust veel viga otsida. Ah jaa, kas pistikus klemme sillates peaks tuli kustuma?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5666
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
Passat B5.5 elektriprobleemide parandusjuhend
Just, klemme sillates kustub tuli korras süsteemi puhul, ilmselt kuskilt juhe vigane.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 65
- Liitunud: 10 Nov 2013, 11:58
- Auto: Golf VII CL
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Passat B5.5 elektriprobleemide parandusjuhend
Kuhu need juhmed sensorist jõuavad, CCM-i? Hakkaks vea otsingust sealt poolt pihta, sensori jurest visuaalselt tunduvad juhmed olevat korras.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5666
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
Passat B5.5 elektriprobleemide parandusjuhend
Seda peaks nüüd elektrike käest küsima, aga ilmselt küll.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Passat B5.5 elektriprobleemide parandusjuhend
1 juhe läheb kellaploki taha ja teine juhe läheb keresse. Alustaks kontrollist kas ühel juhtmel anduri pistikus on - olemas. Kui jah ja sillates tuli ära ei kustu siis üks ühendus veel juhi jalgade kõrval A piilari plastiku taga. Skeemide väitel roosa pistik klemm 6, pruun/punane juhe.
-
- Huviline
- Postitusi: 2921
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Passat B5.5 elektriprobleemide parandusjuhend
Küsija pani ennast ,,kahvisse,,.Ära mängi V W.foorumis lolli. Üteldi,ju lihtsalt. Sildad juhtmed. Selge,anduri viga. AGA. Küsin. Kui palju on JUHTMETE viga tänapäeva autos? Tooge näide juhtme veast. 1997 Autost jah. Pagasnik.
-
- Veteran
- Postitusi: 3564
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Auto: Subaru Outback 2015 2.4 bensiin
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 795 korda
- Tänatud: 111 korda
Passat B5.5 elektriprobleemide parandusjuhend
Tõnis. Ära ise mängi lolli! Sa ei pea ise ka naerma teiste üle kui sul ei ole midagi asjalikku ja tehniliselt korrektset öelda!
Su küsimus ei aita mitte kuidagi inimesel autot parandada. Läks juhe katki jumal teab mis põhjusel.
Pigem ma arvan, et keegi on seal midagi remontinud või midagi muud on juhtunud, et juhe on oma õigest asukohast lahkunud ja ära hõõrunud!
Su küsimus ei aita mitte kuidagi inimesel autot parandada. Läks juhe katki jumal teab mis põhjusel.

Pigem ma arvan, et keegi on seal midagi remontinud või midagi muud on juhtunud, et juhe on oma õigest asukohast lahkunud ja ära hõõrunud!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 65
- Liitunud: 10 Nov 2013, 11:58
- Auto: Golf VII CL
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Passat B5.5 elektriprobleemide parandusjuhend
Tõnis silmast silma kohtudes tundub täiesti normaalne olevat, foorumis on nagu on.
Aga, endiselt mure.
Nagu aru saan, siis tasemeanduri juhtmed jooksevad otse kelladeblokki, mitte CCS-e
leidsin ka ühe juhtmete diagrammi, sealt järge ajades sain teada järgmist:
Pistik T32A (sinine) pin 7 on mass
Pistik T32B (roheline) pin 6 on lead
Sillates anduri juurest pistiku armatuuris endiselt tuli põleb, mõõtes pin6 ja pin7 vahel takistust sain 1,1 oomi
Lead juhtme takistus mõlema otsa vahel 0,1 oomi, massijuhtmel 0,9 oomi.
Mõõtsin ära ka andurite takistused, kuivalt mõlemal "lõpmatus", märjalt vanal originaalil 3,5, uuel 1,5 oomi.
Proovisin massi ühendada otse ka eraldi, aga endiselt tuli põleb.
Ise hakkan kahtlustama kelladeblokki ennast.
Aidake palun kaasa mõelda, ingel häirib see tuli armatuuris...
Edit 1: nägin nüüd J.Aru postitust, vaatan A-piilari taha homme
Edit 2: lead juhtmes on anduri pistikust a-piilari pistikusse katkestusi ei ole, mis on ka loogiline, kuna jõuab ilusti ka kelladebloki rohelisse pistikusse.
Aga, endiselt mure.
Nagu aru saan, siis tasemeanduri juhtmed jooksevad otse kelladeblokki, mitte CCS-e
leidsin ka ühe juhtmete diagrammi, sealt järge ajades sain teada järgmist:
Pistik T32A (sinine) pin 7 on mass
Pistik T32B (roheline) pin 6 on lead
Sillates anduri juurest pistiku armatuuris endiselt tuli põleb, mõõtes pin6 ja pin7 vahel takistust sain 1,1 oomi
Lead juhtme takistus mõlema otsa vahel 0,1 oomi, massijuhtmel 0,9 oomi.
Mõõtsin ära ka andurite takistused, kuivalt mõlemal "lõpmatus", märjalt vanal originaalil 3,5, uuel 1,5 oomi.
Proovisin massi ühendada otse ka eraldi, aga endiselt tuli põleb.
Ise hakkan kahtlustama kelladeblokki ennast.
Aidake palun kaasa mõelda, ingel häirib see tuli armatuuris...
Edit 1: nägin nüüd J.Aru postitust, vaatan A-piilari taha homme
Edit 2: lead juhtmes on anduri pistikust a-piilari pistikusse katkestusi ei ole, mis on ka loogiline, kuna jõuab ilusti ka kelladebloki rohelisse pistikusse.