Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

tegelane5
Huviline
Postitusi: 191
Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
Asukoht:
Tänatud: 11 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas tegelane5 »

volksusees1 kirjutas: 29 Apr 2025, 20:36 nende poolikute piltide järgi vaevalt midagi teha saab, niiet lihtsam ikka service mode kaudu teha
Aga kui rihm on paigas (nagu sellel rihmavahetuse õpetus pildil) ja aju avariis pole siis peaks mootor enam-vähem töötama.
Igaljuhul tuleks praegu veakoode lugeda, kustutada ning alles siis üritada jagajat kruttima hakata.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2921
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

lambda [VW Bot: "Keel korda!"] on Heitgaasid nullida. Mida ikkagi siia teemasse puutub hammas rihm ja süüte märgid. Nagu siga ja kägu probleemis.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3564
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Subaru Outback 2015 2.4 bensiin
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 795 korda
Tänatud: 111 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

t6nis3 kirjutas: 29 Apr 2025, 17:52 Kui probleem on teema algatajal lambda [VW Bot: "Keel korda!"] andur siis miks ülejäänud vastajad keskenduvad süüte nurgale,hammasrihma märkidele. Juhul kui teema algataja on varjanud eelmisi remonte,siis on arusaadav märkide kokku sobitamisest.
Keskendutakse diagnoosimisele! ;)

Veel on võimalus, et mootor läbi. :(
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2921
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 40 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Mida tähendab,mootor on läbi,kuta. Kui mootor on ,,läbi,, siis see tähendab siiski,et mootor ,,sööb,, õli. Õli kadu on suur,ca iga 1000 km. peale vala juurde ca. 1L. Siis jah lambda [VW Bot: "Keel korda!"] ,vaeseke ei tule toime selle heitgaaside puhastamisega.lambda [VW Bot: "Keel korda!"] pole süüdi. Jama siin foorumis on,et palju üteldakse,kurdetakse oma auto probleemist,kuid? Tehniliselt palju jäetakse ütlematta,kas tõesti teadmattusest. Tulen tagasi teemasse,MustVälk. Mootor on läbi,kutu.

Kasutaja avatar
StenYT
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Auto: Volkswagen Golf Mk3 1.8 66kw GT-Edition
Asukoht: Tartu
Tänatud: 3 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Reedel saan silindri surved üle mõõta, saab kindlaks teha kas mootor läbi.

Kasutaja avatar
StenYT
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Auto: Volkswagen Golf Mk3 1.8 66kw GT-Edition
Asukoht: Tartu
Tänatud: 3 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Silindri surved olid 14-15 bar ehk selleviga ei saa olla

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Vaata kõrgepinge osa üle - eriti hea on hämaras/pimedas seda teha - vajutad järsemalt gaasi ning ülelöögid on tavaliselt silmaga tuvastatavad ning plõksumised ka kuulda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
StenYT
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Auto: Volkswagen Golf Mk3 1.8 66kw GT-Edition
Asukoht: Tartu
Tänatud: 3 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Nüüd huvitav see, et säde on üleöö kuhugi ära kadunud, tasuks äkki kogu uus süütejagamis süsteem osta?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kas süüte sissekeeramisel on kütusepumba häält kuulda - umbes paar sekundit? Kui ei siis võib olla vigane/külmjootega aju relee (pesa nr. 3 / relee nr. 30, 109 või 288):
https://i2.photobucket.com/albums/y20/e ... _block.jpg
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
StenYT
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Auto: Volkswagen Golf Mk3 1.8 66kw GT-Edition
Asukoht: Tartu
Tänatud: 3 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Pumba häält ilusti kuulda

Kasutaja avatar
StenYT
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Auto: Volkswagen Golf Mk3 1.8 66kw GT-Edition
Asukoht: Tartu
Tänatud: 3 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Sai ostetud uus süütepool, küünlad ja rootor ning panen ka uue kati alla ja läheks prooviks üv-l, mis näidud on, äkki saab läbigi. Hetkel on juba mingisugune universaal kat all, aga kes ütleb vana see on ja suure tõenäosusega on see pekkis.

Kasutaja avatar
StenYT
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Auto: Volkswagen Golf Mk3 1.8 66kw GT-Edition
Asukoht: Tartu
Tänatud: 3 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Said siis uued küünlad, rootor, süütepool pantud, ja auto läks käima ja enam ei täheldagi puterdamist, universaal kat sai ka alla, reedel proovin ülevaatusele minna, eks siis näis, kas mõikas midagi.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Aja ÜV ukse taga kat tuliseks või sõida madalama käigu ja pööretega - saad paremad näidud kätte. :wink:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
StenYT
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Auto: Volkswagen Golf Mk3 1.8 66kw GT-Edition
Asukoht: Tartu
Tänatud: 3 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Sai ülevaatusel käidud, CO oli paigas, aga lambda näit ikka kõrge, tühikäigul on korras ja nii kui gaasi andma hakkad läheb lambda näit üle ja ei saa kuidagi moodi normi kätte. Lambdale vool peale tuleb, sai mõõdetud, aga ju siis auto ei võta omaks lambdat.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas GTI »

StenYT kirjutas: 16 Mai 2025, 17:41 Sai ülevaatusel käidud, CO oli paigas, aga lambda näit ikka kõrge, tühikäigul on korras ja nii kui gaasi andma hakkad läheb lambda näit üle ja ei saa kuidagi moodi normi kätte. Lambdale vool peale tuleb, sai mõõdetud, aga ju siis auto ei võta omaks lambdat.
TÜV 4-gaasi andmetes olev lambda näit ei ole seesama lambda, mis sul kapoti all väljalaske küljes on. Heitgaasitesti lambda näit näitab seda, et heitgaasid pole paigas ning põhjus võib mitmetes asjades lisaks füüsilisele lambda andurile (näit. pihusti võib tilkuda vms.).
Pane siia üles need heitgaaside näidud, mis ei vasta normidele. Kui gaasi andes sinist viskab, siis on tegu põlenud õliga ning hoopis teine probleem.
Järgmiseks soovitus ikkagi ajust veakoodid ja jooksev info kätte saada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
StenYT
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Auto: Volkswagen Golf Mk3 1.8 66kw GT-Edition
Asukoht: Tartu
Tänatud: 3 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Gaasi andes sinist ei viska, õli ei tarbi, jahutusvedelikku ka mitte. Üks oletus on nüüd see, et kuna sumps veidike lekkis ja polnud õiget vastusurvet siis lambda näitab valesti. Sai uus summuti jooks tellitud. Korduvale ülevaatusele enam ei jõua nkn.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Mis anduri panid - kas nagu originaalis (1-juhtmelise) kolle külge või küttega variandi (kollest kaugemale)?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
StenYT
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Auto: Volkswagen Golf Mk3 1.8 66kw GT-Edition
Asukoht: Tartu
Tänatud: 3 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Kolle külge, 1 juhtmega lambda ja sai pandud Bosch 0258986501

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas GTI »

StenYT kirjutas: 16 Mai 2025, 17:41 Sai ülevaatusel käidud, CO oli paigas, aga lambda näit ikka kõrge, tühikäigul on korras ja nii kui gaasi andma hakkad läheb lambda näit üle ja ei saa kuidagi moodi normi kätte. Lambdale vool peale tuleb, sai mõõdetud, aga ju siis auto ei võta omaks lambdat.
1 juhtmega lambda ja sai pandud Bosch 0258986501
Lambda peab andma signaali töösooja mootoriga, tühikäigul vaheldub see jämedalt 0,2V...0,8V vahel, seda saab mõõta edukalt näit. analoogmultimeetriga (või diag.seadmega). Kuidas lambda ühenduse tegid - kas temaga oli kaasas pigistatav hülssliide termokahanevaga:
hülss1.jpg
midagi sellist?
Lambda juhtmed pole kodutingimustes tinutatavad (madala sulamistemp.-ga tavajoodis ei märga juhtme kiudusid), seepärast on sellel teistsugused ühendused. Natuke kahtlen et uus lambda tööle ei hakka. Ma oleks NTK / NGK anduri ostnud - nendega pole kunagi probleeme olnud (kannatab ka summutit keevitada).
Kuskohast lambdat mõõtsid - kas sellest jätkuliitest või kaugemalt juhtmestikust? Kui ajuni jõuab vahelduv lambdasignaal, siis andur töötab ja põhjus on kuskil mujal.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
StenYT
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Auto: Volkswagen Golf Mk3 1.8 66kw GT-Edition
Asukoht: Tartu
Tänatud: 3 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Panen siia pildi lambda ühendusest ja TÜV paberist
IMG_1596.jpeg
IMG_1595.jpeg

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Segu on liiga lahja, ilmselt summuti laseb kuskilt läbi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
StenYT
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Auto: Volkswagen Golf Mk3 1.8 66kw GT-Edition
Asukoht: Tartu
Tänatud: 3 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Ise arvasime samuti nüüd, kuna kätt sumpsi ees hoides vastusurvet ei olnud. Neljap tuleb uus summuti jooks klambritega ja pastaga ehk saab paremaks ja saab asja toimima

Kasutaja avatar
StenYT
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Auto: Volkswagen Golf Mk3 1.8 66kw GT-Edition
Asukoht: Tartu
Tänatud: 3 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Nii, sai siis täna ülevaatusel käidud uue sumpaga ja asi lahenes lambda korras, Co ka korras. Ehk siis heitgaasi põhjuseks oli kokkuvõttes vana kat ja summuti lekked. Aitäh kõigile kaasa mõtlemast ja aitamast!

Vasta

Mine “Mootor”