B6 2.0 FSI hakkas tossama
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
B6 2.0 FSI hakkas tossama
Tekkis eile siis selline mure, et sõitsin tunnikese maanteed ja jätsin auto 30minutiks seisma. Peale seda oli taga korralik tossupilv. Lõhna järgi nagu õli pole aga ehk kat muudab lõhna. Peale ca 1.5 tunnist sõitu oli toss enamvähem kadunud. Täna hommikul käima pannes aga taas korralik pilv taga, mis kadus. Lisaks põles korraks õlitaseme tuli, ehk et vist õli vähe (ei jõudnud kontrollida hommikul, kuna tööle oli kiire). Samuti hakkas mootor puterdama, nagu üks silinder oleks kadunud. Tegu on siis 110kw vabalthingava mootoriga. Oskab keegi ehk miskit aimata? Mootori tuli hakkas ka muidugi vilkuma. Muidu hakkaks kohe ise uurima aga diagnosti kaabel ja tööriistad on 200km eemal kodus ja jõuan sinna alles nädalavahetusel. Leidsin küll palju teemasid turbokate karterituulutuse kohta aga vabalthingava kohta pole nagu suurt miskit. LS on veidi alla 200 000 ja kerimata.
-
h6bekuul
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 04 Okt 2006, 14:24
- Auto: [
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: B6 2.0 FSI hakkas tossama
Õli satub põlemiskabrisse rohkem, kui lubatud. Kambrisse õli tee kulgeb kas läbi kolvi rõngaste või läbi klapimehhanismi.
Polegi jäänud palju mõistatada
p.s. ärge unustagem, et räägivad need, kes ei tea asjast midagi. Need kes teavad on tavaliselt vait
Polegi jäänud palju mõistatada
p.s. ärge unustagem, et räägivad need, kes ei tea asjast midagi. Need kes teavad on tavaliselt vait
-
Stollu
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: B6 2.0 FSI hakkas tossama
äkki on abiks - http://www.aboutautomobile.com/Search.a ... 23406126j4" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: B6 2.0 FSI hakkas tossama
Ehk kellelgi kunagi see teema abiks.
Kuna ma pole jätkuvalt veel tööriistadele ligi saanud, siis tegin väikse "tuuningu", mille kohta enamus kindlasti ütleb, et nii autosid ei remondita
Aga anyaway tegin selgeks, et klapikambri kaanes on karterituulutuse klapp. Kuna vaakum oli tühikäigul nii kõva, et imes korralikult õli punni peale, siis ühendasin selle lahti ja panin sisselaske poolse otsa pimedaks. Kas sest kasu oli, raske õelda. Igatahes tossamine on kadunud ja vähemalt täna sõitis auto 4 silindriga. Paar päeva puterdas vist kolmega. Arvatavasti tegi õli küünaldele ära. Koju jõudes vaatan küünlad ära ja lammutan selle klapi laiali. Kuna see 99% enam kokku ei käi, siis lähen ja tellin uue klapikambri kaane. Eks postitan siis taas, kui targemaks olen saanud. Ahjaa, 2L õli valasin juurde, et maksimum täis saaks. Seega imes karterist 150km jooksul ikka omajagu õli välja.
Kuna ma pole jätkuvalt veel tööriistadele ligi saanud, siis tegin väikse "tuuningu", mille kohta enamus kindlasti ütleb, et nii autosid ei remondita
Re: B6 2.0 FSI hakkas tossama
Ei tohi küll ära sõnuda, aga täna kustus mootori tuli ise ära. Tundub, et pääsebki klapikambri kaane vahetusega. Infoks veel niipalju, et kõik algas sellest, et paar nädalat tagasi hakkas põlema check engine. Veakoodiks oli 008825 - Leak in Air Intake System P2279 - 008 - Implausible Signal - Intermittent. Kuna kiired ajad ja esmapilgul ühtegi leket ei tuvastanud ning auto käitus korralikult, sõitsin edasi. Eks tagantjärgi tean, et leke oli karterist.
Re: B6 2.0 FSI hakkas tossama
Uus klapkambri kaas peal ja loodetavasti probleem lahendatud. Lahkasin ka vana klapi ning membraan on sees puru. Kuna uut kuskilt võtta pole, siis pidi leppima uue klapikambrikaanega 



Re: B6 2.0 FSI hakkas tossama
Vana teema aga venelaste poolt üks lahendus probleemile. Ilmselt odavam kui uus klapikambrikaas.
http://b6club.ru/viewtopic.php?t=19933" onclick="window.open(this.href);return false;
http://b6club.ru/viewtopic.php?t=19933" onclick="window.open(this.href);return false;

