Passat 1,9TDI 96KW AVF Turbo cooler

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
slide
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 25 Apr 2011, 21:13
Auto: Passat B5.5
Asukoht: Lõuna

Passat 1,9TDI 96KW AVF Turbo cooler

Lugemata postitus Postitas slide »

Turbo cooleri torust tilgub õli...Kuna loogiliselt mõeldes, ei tohiks turbo cooleri torust tulla. Siis milles võib probleem olla??
Kuna hetkel tihend katki, siis tilgub sealt vaikselt välja...Kas turbo tagasivoolu toru on umbes või turbo laagrite väsimust näitab see??
Treilerveod tartumaal ja vajadusel üle eesti.
15t kandevõimega.

Rene-V5
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 24 Nov 2009, 18:35
Auto: V5
Asukoht:

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF Turbo cooler

Lugemata postitus Postitas Rene-V5 »

Äkki on karteris rõhk sees ja pressib ülesse sealt õli ning ka turbo seepärast õline?


Vähemalt endal sama mootor, ning sama kahtlus, kuna egr juurest pressib õli välja kuskilt ja ka intercooleri toru on natuke niiske õlist. Just sai uus turbo peale pandud ja cooleri torud olid vahetades puhtad (või puhastatud vähemalt).
Diisel

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF Turbo cooler

Lugemata postitus Postitas copilot »

Karterituulutus ja sealt tulevad õliaurud....norm nähtus. EGR klapi lekkimine VAG diislitel kah teada tuntud "haigus". Lisaks liigpikad tühipööretel tiksumised, mis turbo enda pukside vahelt seda õli veidi sisselaskesse imeb. Leidke üks VAG TDI, milles turbo lõdvikud ja cooler oleks kuivad....ok, esindusest tutikal vb jah? Ja see ei puuduta mitte ainult VAG diisleid. Kui õli kadu mootorist ikka liiga suureks läheb, siis on põhjust muretsemiseks.

EDIT! Ja turbo võib lennata ilma et mootorist oleks varda järgi tilkagi õli kadunud...been there, done that :lolno:
Viimati muutis copilot, 16 Juun 2013, 21:57, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Rene-V5
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 24 Nov 2009, 18:35
Auto: V5
Asukoht:

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF Turbo cooler

Lugemata postitus Postitas Rene-V5 »

Mul on veel hetkel lisaks prpbleem et kuskil ca 2000km peale kaob õli ka kuhugile. Kardan et mul ongi karteris surve, kolvirõngad veidi vanad või kulunud. Kas see surveteema muidu mõjub ka küttekulule kuidagi? Sest kohal töötades näitab kuluks ca 1,4 -1,8 (koos kondiga). Ja kui turbo saab veidi õli, kuidas see mõjub?
Diisel

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF Turbo cooler

Lugemata postitus Postitas copilot »

Kui surve karteris, siis suruks ka igaltpoolt mujalt välja. Oled sa kindel et pole tegu hoopis klapisäärtega v õlirõngastega?
Diesel Power KEEPS ME GOING

Rene-V5
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 24 Nov 2009, 18:35
Auto: V5
Asukoht:

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF Turbo cooler

Lugemata postitus Postitas Rene-V5 »

copilot kirjutas:Kui surve karteris, siis suruks ka igaltpoolt mujalt välja. Oled sa kindel et pole tegu hoopis klapisäärtega v õlirõngastega?
Tänud vastuse eest!

Kindel ma pole milleski. Ka käivitades, on kehv start. Talvel, külmadega, oli hullem, nüüd suvel, vähem, aga ikka, läheb sutsu vaevaliselt käima (kerge puterdus) ja lükkab tagant valget-sinakat suitsu välja. Ei tea mis **** on. Mul on tunne, nagu see tekkis samal ajal kui turbo peeti läks, ja uus pandi, kuid see ei pruugi õige olla. Kellegi käest, kuskilt Viimsist, sai ostetud see uus turbiin, kes neid taastab. Kas sel on seost - ei tea. Kui õlivahetuses käisin, tuttava juures - siis ta arvas et surve on karteris. Ka EGR-i ümbert on õliseks löönud, jälle, (tegin ennem ekstra mootoripesu). Lööb sealt poltidega ühenduse vahelt välja, millega EGR on poltidega kinni, selle alumiiniumist toru vahel. Ka õlikorgi juurest pressis välja, kuid see võis olla tingitud sellest et panin vb liiga palju juurde. Ka õlikork läks vahetusse, igaksjuhuks.
Viimati lasin vahetada, mootori juures: mõlemad õliandurid, uus õli, uus õlikork, uus õlivarras koos tema kõriga, (paar kuud tagasi uus nukkvõll ja turbo). Seoses startriremondiga olen lasknud ka süüdet kontrollida ja see pidi väga hea olema.

Kui viitsid trükkida, siis küsiks, et mis teema nende õlirõngastega võib olla? Lugesin ka miskit siin foorumist, klapisäärte kohta, aga ei oska hetkel seisukohta võtta. Ei tea ise ka kuidas saada täpselt selgusele mis seal lõppkokkivõttes toimub? Olen tegelt sellel teemal võibolla mitte kõige targem ja antud auto on täielik sõiduvahend mulle ainult.

Tundub et küttekulu on ka jube suur, võibolla sellega seoses. 70l=max 700km (75% linna)
Autoks passat 2002, 1.9tdi PD, aut, 96kw
Tänud igasugu arvamuste eest!
Diisel

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF Turbo cooler

Lugemata postitus Postitas copilot »

Lase mootoril surved ära mõõta...peaks olema suht kiire ja lihtne töö. Siis saab edasi mõelda. Aga jah, üle max normi ei tasu õli valada.

Teiseks, kui kindel sa oled, et pritse ajastus on ikka paigas ja kas kontrolliti õigesti. PD puhul vaataks kaabliga üle syncro angle/torsion value näidu töösooja mootoriga.

Rääkides EGR ja sisselaske kolde vahelise ühenduse lekkimisest, siis ilmselt sealne tihend väsinud...kuum-külm-kuum teeb ajapikku oma töö. Õlikorgi vahelt lekkimise viga ilmselt õlikorgi tihendis...eks need õliaurud ole. Nii palju kui ma olen nii vanakoolikaid ja ka mitut PD motot tühipööretel õlikorki maha võttes vaadanud, siis neil ongi väike podin, mis sealt korgi alt tuleb ja õrn surve vms ja siit sealt välismaistest foorumitest lugedes see norm. Nagu ma ütlesin, siis kui karteris surve, siis peaks ka õlivarda august õli metsikult välja hakkama ajama ja ka muudest kohtadest. Kehva käivituse koha pealt survete test ja 100% usutav info pritse nurgast/ajastusest.

EDIT! Kui surved kehvad, siis kulu võib tõusta tõesti, sest põlemise protsess ei toimu ju effektiivselt. Mida näitavad pihustite näidud VAG COM kaabliga?

JA veel...käivitusprobleem võib sul vabalt olla tingitud ka pihustite tihenditest....ka siin foorumis küllalt aktuaalne teema. PD pakub juba rohkem kõneainet, kui vana hea "belarus" :lol:
Viimati muutis copilot, 19 Juun 2013, 22:42, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Rene-V5
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 24 Nov 2009, 18:35
Auto: V5
Asukoht:

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF Turbo cooler

Lugemata postitus Postitas Rene-V5 »

copilot kirjutas:Lase mootoril surved ära mõõta...peaks olema suht kiire ja lihtne töö. Siis saab edasi mõelda. Aga jah, üle max normi ei tasu õli valada.

Teiseks, kui kindel sa oled, et pritse ajastus on ikka paigas ja kas kontrolliti õigesti. PD puhul vaataks kaabliga üle syncro angle/torsion value näidu töösooja mootoriga.

Rääkides EGR ja sisselaske kolde vahelise ühenduse lekkimisest, siis ilmselt sealne tihend väsinud...kuum-külm-kuum teeb ajapikku oma töö. Õlikorgi vahelt lekkimise viga ilmselt õlikorgi tihendis...eks need õliaurud ole. Nii palju kui ma olen nii vanakoolikaid ja ka mitut PD motot tühipööretel õlikorki maha võttes vaadanud, siis neil ongi väike podin, mis sealt korgi alt tuleb ja õrn surve vms ja siit sealt välismaistest foorumitest lugedes see norm. Nagu ma ütlesin, siis kui karteris surve, siis peaks ka õlivarda august õli metsikult välja hakkama ajama ja ka muudest kohtadest. Kehva käivituse koha pealt survete test ja 100% usutav info pritse nurgast/ajastusest.

EDIT! Kui surved kehvad, siis kulu võib tõusta tõesti, sest põlemise protsess ei toimu ju effektiivselt. Mida näitavad pihustite näidud VAG COM kaabliga?

JA veel...käivitusprobleem võib sul vabalt olla tingitud ka pihustite tihenditest....ka siin foorumis küllalt aktuaalne teema. PD pakub juba rohkem kõneainet, kui vana hea "belarus" :lol:

Copilot, tänud info eest!

See väike podin on olemas täiesti. Tihendeid pole vahetanud, aga siit foorumist lugedes, arvasin seda isegi, et viga võib selles olla. Õli varda krae on uus paigaldatud. Vanat kraed oli keegi juba voolikujupiga remontinud ja ükskord jäi see mul pihku lihtsalt. Samas sellest kraest ei pritsi ka õli välja. Mis on need muud kohad? Kas ta siis turbosse ja tema lõdvikutesse ei pritsi, läbi karteri tuulutuse? Praegu nagu tundub, et seda ta teeb.. Kahjuks pole neid pihustite näite ega nurkasid üldse kontrollinud..

Nüüd on veel uus jura, CHECK OIL LEVEL. Ajab närvi lihtsalt, teist korda, ca 2000km läbimisel, peale õlivajetust. Õlitase on enamvähem normis.
Kas see on ka normaalne, et tänase kuumusega, ca 31 kraadi õhusooja, tahtis auto keema hakata Tallinnas liigeldes?

Küsin ka veel et kas siin foorumis on muidu kedagi asjalikku, kes antud teemadega sina peal ja sooviks abiks olla selle tegemisel? Muidugi tasu eest. Või kedagi soovitada? Kardan et enda mehhaanikute tase ei ületa nende kõikide probleemide lahendusi.
Diisel

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF Turbo cooler

Lugemata postitus Postitas R36 »

OIL level viga võib tulla anduri töölepingu lõpetamist, võis vabalt tulla kuumadest ilmadest ja õli üle normi temperatuurist.

Keema minemisega on see, et ei tohi minna aga ilmad on nagu nad on... Kas termostaat toimetab korralikult, kinni ei jää? Ventilaator töötab ja selle termoandur korras.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Vasta

Mine “Diislid”