Bensiinipump
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Bensiinipump
Kuna auto vahepeal sureb imelikult välja ja kohe uuesti käima ei lähe, siis kahtlustasin umbes kütusefiltrit. Võtsin filtri vooliku ära ja süüdet keerates natuke nagu kütet tuli, aga suht vähe ja pump jäi üpris kiirelt seisma. Proovisin siis täna pumba juurest, kuidas kütust tuleb, ja samamoodi, pump hetkeks töötab ja tilk bensiini tuleb ja kõik. Peaks ju pump järgi jääma, surve tekkimiseni, kui süüde sees?
Võtsin paagist pumba välja, et näha kas on alt filter umbes. Pump ise on selline
.
Alt vasakpoolne sõel oli peaaegu kogu ulatuses mingi möksiga kaetud.
Miks pumbal 2 sõela on? Mille jaoks vasakpoolne on?
Kas selle vasakpoolse umbes sõela pärast pump ei löö kütet wms?
Saab seda sõela kuidagi ära võtta ja teiselt poolt ka puhastada?
Auto mille küljest pump Vento 66 kw 93a.
Võtsin paagist pumba välja, et näha kas on alt filter umbes. Pump ise on selline
.
Alt vasakpoolne sõel oli peaaegu kogu ulatuses mingi möksiga kaetud.
Miks pumbal 2 sõela on? Mille jaoks vasakpoolne on?
Kas selle vasakpoolse umbes sõela pärast pump ei löö kütet wms?
Saab seda sõela kuidagi ära võtta ja teiselt poolt ka puhastada?
Auto mille küljest pump Vento 66 kw 93a.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7852
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: Bensiinipump
Süüdet keerates töötabki pump natuke aega ja jääb seisma - mingit surveandurit kütusesüsteemis ei ole. Pane pumba toiteklemmidele otse toide peale ja vaata, kas pump paagis toimetab ehk pumpab kütust ja palju ette kapoti alla pritsesse jõuab. Lambist auto väljasuremises ei tohiks kütusepump süüdi olla, kuna pumba seiskudes hakkab auto kõigepealt jõnksutama, jõud kaob ära ja siis sureb välja. Siin peab mingi muu põhjus olema - tavaliselt elektriline (halli andur, süüteluku põhi vms).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Bensiinipump
Üks sõel on pumbale, teine tagasivoolule.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Bensiinipump
Panin pumba nõusse ja andsime otse akult toidet peale. Algul oli see kaas ka küljes, ja siis ühtepidi pump käis lihtsalt ringi ja teistpidi klemmidele toidet andes viskas nagu mingist klapist bensu välja (asub pumba peal). Võtsin siis vooliku ja kaane täitsa küljest ära ja proovisime uuesti. Ühte pidi klemmidele voolu andes viskas siiski sellest tagasivoolu? torust bensu välja, mitte klapist. Teistpidi käis pump küll ringi, aga sealt, kust küte peaks välja tulema, ei tulnud midagi...
Kui see valge eraldi olev toru wms on tagasivooluga seotud, siis miks ta ei ole ühenduses selle voolikuga kust küte paaki tagasi tuleb?
Kui see valge eraldi olev toru wms on tagasivooluga seotud, siis miks ta ei ole ühenduses selle voolikuga kust küte paaki tagasi tuleb?
Re: Bensiinipump
Sellisel viisil kausis pumpa pingestades ja veel polaarsust muutes saad sellest pumbast peagi lihtsalt lahti.
Teine asi on see, mis juba eespool selgitati - pump ei ole väga suure tõenäosusega selliste väljasuremiste tekitaja.
Selleks on tiba teised töövahendid, et veale jälile saada.
Teine asi on see, mis juba eespool selgitati - pump ei ole väga suure tõenäosusega selliste väljasuremiste tekitaja.
Selleks on tiba teised töövahendid, et veale jälile saada.
Viimati muutis tlauri, 06 Dets 2013, 01:37, muudetud 1 kord kokku.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012