Golf TD Nuka rihmaratas
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 08 Dets 2012, 13:07
- Telefon: 58125409
- Auto: VW Passat 1.9 TD / VW Golf 2 TD
- Asukoht:
Golf TD Nuka rihmaratas
Küsimus, et kas 1.6 TD Nukkvõlli otsas oleval rihmarattal peab olema kiilusoon või mitte ? Hetkel seis nii et mootor koos ja nukal on kiilusoon kuid rihmarattal mitte ja seetõttu ka klapid pähe läksid, on näha et ratas on nuka otsas ringi käinud.. Klapid on pooleks ja kolvid tükkideks, ühesõnaga tervemootor sodi täis.
-
- Veteran
- Postitusi: 709
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Golf TD Nuka rihmaratas
Ei pea olema.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 08 Dets 2012, 13:07
- Telefon: 58125409
- Auto: VW Passat 1.9 TD / VW Golf 2 TD
- Asukoht:
-
- Veteran
- Postitusi: 709
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Golf TD Nuka rihmaratas
Hammasratas läheb korraliku istuga kinni. Aga poldi peab ikka korralikult kinni keerama.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 08 Dets 2012, 13:07
- Telefon: 58125409
- Auto: VW Passat 1.9 TD / VW Golf 2 TD
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 2923
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Re: Golf TD Nuka rihmaratas
Nukkvõlli ja rihmaratta kooslus ilma kiiluta on viis pluss. Konflikti korral kohtuvad ainult ühe silindri väljalase ja teise silindri sisselaske klapp. Jutt DIISEL mootorist.1,6. Ei lähe seal klapp kuidagi pooleks (bensiinikal läheb kõveraks),kuid natuke S kujuliseks,vahetada vaja muidugi. Kolvid on kõigil diislitel terveks jäänud. Tänud koonus lahendusele nukkvõlli ja rihmaratta omavahelisele lahendusele. Niisama suvel ei saa ju tekkida sellist probleemi,või oli tõesti auto hoolduse kohapealt kontrolli alt väljas.
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 08 Dets 2012, 13:07
- Telefon: 58125409
- Auto: VW Passat 1.9 TD / VW Golf 2 TD
- Asukoht:
Re: Golf TD Nuka rihmaratas
Auto tuli mõni nädal tagasi mootori remondist, vahetati nukkvõll ja lasin süüdet üle reguleerida.. Auto kätte sain oli kohe kuidagi kahtlaselt kõva mürin ja kigin sees, käima läks ja mõtlesin et peabki nii olema. Sõitsin kaks nädalat ringi ja siis see intsident juhtuski.. Täna õhtul võtsin plokikaane maha ja selgelt on näha et klapid igas kolvis käind.. Esimesel rihma poolt on peal suur auk ja selles vedelevad kaks klapi pead (jala otsast ära murdund). Igasugu metalli puru on kõik mootor täis ja tükid plokikaane ka korralike täkkeid täis peksnud. Auto ja auto mootor vägagi hooldatud, aga tundub et seekord hooldati liiga palju. Siis on hästi kui neil kooslus sobib.
-
- Huviline
- Postitusi: 2923
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Re: Golf TD Nuka rihmaratas
Pandi üks hammas varasemaks. Tüüpiline ju.Aga koonuse kooslus nukkvõlli kohapealt ja väntvõlli kohapealt jäta enda teada. Suhtleme tehniliselt.
Viimati muutis t6nis3, 09 Aug 2014, 00:32, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 08 Dets 2012, 13:07
- Telefon: 58125409
- Auto: VW Passat 1.9 TD / VW Golf 2 TD
- Asukoht:
Re: Golf TD Nuka rihmaratas
Okei, igastahes sain vastuse küsimusele mille kohta ka küsisin ja teema lukku.