Vr6 2.8 128 (kw) tegemine 140 (kw)
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 27 Veebr 2013, 14:30
- Telefon: 56845563
- Auto: Vw Golf Variant Gl 2.0 Aut.
- Asukoht:
Vr6 2.8 128 (kw) tegemine 140 (kw)
Tekkis selline mõte, et tahaks teha 2.8 128 (kw) mootori 140 (kw). Olen näinud , et Corradol on peal 140 (kw) -ne mootor. Kui suured erinevused on neil. Olen lugenud, et sisselaske kollektorid on neil erinevad. Corradol on peal 2.9 liitrine mootor võimalik, et ka plokikaas on erinev. Ja mis erinevusi neil veel on ja kui lihtsalt on võimalik kaasa aidata 2.8 mootor ?
Tervitades, Kalle.
Tervitades, Kalle.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7852
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: Vr6 2.8 128 (kw) tegemine 140 (kw)
2,9 mootoril on silindrihülss 1mm suurem, plokikaas ja nukad on samad. Sisselase on niipalju erinev et segusiiber on suurem. Samuti on aju teine.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Vr6 2.8 128 (kw) tegemine 140 (kw)
Üks on kubatuurilt 2.9 ja teine 2.8.
See ma arvan, et on juba piisavalt suur vahe mida naljalt ei muuda.
Võid ju 2.8 läbi puurida
Või siis tee oma mootori ajule chip, kõige odavam viis paar hp juurde saada.
See ma arvan, et on juba piisavalt suur vahe mida naljalt ei muuda.
Võid ju 2.8 läbi puurida
Või siis tee oma mootori ajule chip, kõige odavam viis paar hp juurde saada.
Re: Vr6 2.8 128 (kw) tegemine 140 (kw)
Tekis selline küsimus mis eesmärgil soovid teha need muudatused? Kas auto valmistad rajaks, dragiks? Vahest 1.8T veidi järele aidatud chipitud teeb trikki ära (kaalub ka vähem)
Daodejing §70-71
http://vw-life.lv/
http://vw-life.lv/
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 27 Veebr 2013, 14:30
- Telefon: 56845563
- Auto: Vw Golf Variant Gl 2.0 Aut.
- Asukoht:
Re: Vr6 2.8 128 (kw) tegemine 140 (kw)
Kui silindri hülss 1mm suurem on see pole eriti suur vahe. Võimalik, et sisselaskes olev suurem segusiiber ja teine aju siis on vast võimalik mõned kw- juurde saada. Osad syncrod on 135 (kw) ja need on ka tavaliselt 2.9 -d. Silindreid puurima ei tahaks väga hakata, see tähendab juba suuremat ümbertegemist.
Olen ka mõelnud ülelaadimise peale ja siis valikuks osutuks kompressor aga see on rohkem tuleviku teema hetkel.
Soov oleks lihtsal, et mootor oleks 128 asemel 140 (kw) -ne nagu Corradol või veidi rohkem.
Olen ka mõelnud ülelaadimise peale ja siis valikuks osutuks kompressor aga see on rohkem tuleviku teema hetkel.
Soov oleks lihtsal, et mootor oleks 128 asemel 140 (kw) -ne nagu Corradol või veidi rohkem.
Viimati muutis volkswagenonkaauto, 28 Aug 2014, 21:33, muudetud 1 kord kokku.
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Vr6 2.8 128 (kw) tegemine 140 (kw)
Chipiga saad oma 12 kw juurde ja ongi sul 140kw. Muidugi kui on ikka veel see 128kw sul alles selles mootoris, kui pole saad 128kw
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
Re: Vr6 2.8 128 (kw) tegemine 140 (kw)
Nalja teed? Hea kui 12 hp chipiga saad.Priidik333 kirjutas:Chipiga saad oma 12 kw juurde ja ongi sul 140kw. Muidugi kui on ikka veel see 128kw sul alles selles mootoris, kui pole saad 128kw
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Vr6 2.8 128 (kw) tegemine 140 (kw)
No mul on veits teised andmed.--keit-- kirjutas:Nalja teed? Hea kui 12 hp chipiga saad.Priidik333 kirjutas:Chipiga saad oma 12 kw juurde ja ongi sul 140kw. Muidugi kui on ikka veel see 128kw sul alles selles mootoris, kui pole saad 128kw
Aga no kui igapäevaselt tegeled selle asjaga siis pean sind uskuma
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
-
- Klubiline
- Postitusi: 2202
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 112 korda
Re: Vr6 2.8 128 (kw) tegemine 140 (kw)
Aga avalda siis oma andmed koos düno graafikutega. Muidu on see jutt jälle Tunnustatud meeste killast.Priidik333 kirjutas: No mul on veits teised andmed.
Aga no kui igapäevaselt tegeled selle asjaga siis pean sind uskuma
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Vr6 2.8 128 (kw) tegemine 140 (kw)
Ma annan sulle oma B4 VR6 ja siis sa lähed sellega dynosse(oma raha eest muidugi) Saad teada hetke väärtuse ilma chipita. Lasen ära chippida ja sa lähed uuesti dynosse(oma raha eest) ja nii saad oma vastuse. Kui ei sobi siis ära plõksi , kui tõde sulle nii armas siis tee ära.alkeemik kirjutas:Aga avalda siis oma andmed koos düno graafikutega. Muidu on see jutt jälle Tunnustatud meeste killast.Priidik333 kirjutas: No mul on veits teised andmed.
Aga no kui igapäevaselt tegeled selle asjaga siis pean sind uskuma
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
Re: Vr6 2.8 128 (kw) tegemine 140 (kw)
Priidik333 kirjutas:Ma annan sulle oma B4 VR6 ja siis sa lähed sellega dynosse(oma raha eest muidugi) Saad teada hetke väärtuse ilma chipita. Lasen ära chippida ja sa lähed uuesti dynosse(oma raha eest) ja nii saad oma vastuse. Kui ei sobi siis ära plõksi , kui tõde sulle nii armas siis tee ära.alkeemik kirjutas:Aga avalda siis oma andmed koos düno graafikutega. Muidu on see jutt jälle Tunnustatud meeste killast.Priidik333 kirjutas: No mul on veits teised andmed.
Aga no kui igapäevaselt tegeled selle asjaga siis pean sind uskuma
Miks teised su autot peavad minema chipima ja dünotama.
Sina esitasid sellise väite, et saab 12 kw kätte.
Siis soovikski graafikut näha.
Mina tean ühte passatit kes käis samuti enne ja pärat chipi dünos.
Chip oli VKM poolt tehtud. Kw juurde tuli 7 ja see pidigi olema täiesti OK. Vastavalt siis enne 125 ja pärast 132.
Et see mis väidetakse palju juurde saab ei pidanud olema tegelik reaalsus.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Vr6 2.8 128 (kw) tegemine 140 (kw)
Vabalthingava chippimine ei tasu ennast kuidagi ära. Raha kulu on suurem, kui juurde saadav võimsus seda väärt on. Kasutaja Keit toodud näites 7kW on juba väga hea selle kohta.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Klubiline
- Postitusi: 2202
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 112 korda
Re: Vr6 2.8 128 (kw) tegemine 140 (kw)
Tõde on mu jaoks kallis küll, kuid mina pole see kes peaks oma väiteid tõestama. Kui sa oled juba Tunnustatud tiitliga, võiksid vähemalt sedamoodi ka käituda, mitte lihtsalt emotsionaalset jama genereerida. Et ma niisama plõksija poleks, siis lihtsalt infoks olen ma omanud VR6 mootoriga autosid (erinevaid versioone nendest) ja arvan teadvat üht koma teist nendest jõunumbrite koha pealt.Priidik333 kirjutas: Ma annan sulle oma B4 VR6 ja siis sa lähed sellega dynosse(oma raha eest muidugi) Saad teada hetke väärtuse ilma chipita. Lasen ära chippida ja sa lähed uuesti dynosse(oma raha eest) ja nii saad oma vastuse. Kui ei sobi siis ära plõksi , kui tõde sulle nii armas siis tee ära.
--
alkeemik, VR6 usku aastast 2002.
Viimati muutis alkeemik, 29 Aug 2014, 08:59, muudetud 1 kord kokku.
Re: Vr6 2.8 128 (kw) tegemine 140 (kw)
OT- Heinar (alkeemik) oli küsimus kuidas saada "Vr6 2.8 128 (kw) tegemine 140 (kw)", oli ka väide jõunäitajate poolest Priit (Priidik333) mille poolest oled parem kui omanud VR6-tead "üht koma teist", oled asjapulk ja hoiad infot sees - ega Su väide ei ole ka parem. Va-bank minna ilma faktideta inimese peale kellel on ka faktid esitamata on samaväärne tegu (lugu).
Daodejing §70-71
http://vw-life.lv/
http://vw-life.lv/
-
- Klubiline
- Postitusi: 2202
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 112 korda
Re: Vr6 2.8 128 (kw) tegemine 140 (kw)
ou ou. Ma nüüd võtan aega, et saada sellest jutust aru.Igor kirjutas:OT- Heinar (alkeemik) oli küsimus kuidas saada "Vr6 2.8 128 (kw) tegemine 140 (kw)", oli ka väide jõunäitajate poolest Priit (Priidik333) mille poolest oled parem kui omanud VR6-tead "üht koma teist", oled asjapulk ja hoiad infot sees - ega Su väide ei ole ka parem. Va-bank minna ilma faktideta inimese peale kellel on ka faktid esitamata on samaväärne tegu (lugu).
Ära otsi probleemi Igor. Ma lihtsalt soovisin, et Tunnustatud inimene oma väidetele fakte esitab. Ma pole väitnud kuskil, et ma kuidagi moodi kellestki parem oleks. Ma väitsin seda, et olles kursis väga pikalt VR6-tega, siis sellist jõukasvu kõigest chipiga pole mõtet loota.
Pakun siis ka alternatiivi. Vahetada originaalmootoril nukkvõllid kangemate vastu ja siis vastav chip ja CAI. Seljuhul on see 140 täiesti kätte saadav. Küll aga arvan, et selline protseduur on kallim kui leida ABV mootor.
Veel üks alternatiiv. Leida Schricki või VWMotorspordi VGI sisselaske kollektor antud mootorile
Kui siin läks ka puusalt tulistamiseks, siis miks mitte juba 2.0TFSI või 2.5TFSI mootor sinna asemele panna.
GTI võiks siin rääkida pikalt ja laialt nendest jõukasvudest mida ja kuidas VR6-te järgi aidata.
--
vähem emotsioone! alkeemik
Edit: natuke lisainfi.
Viimati muutis alkeemik, 29 Aug 2014, 10:32, muudetud 3 korda kokku.
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Vr6 2.8 128 (kw) tegemine 140 (kw)
Olen nüüd täpsem, 128kw vr6 puhul saab kw juurde 8% seega 10,24kw,Vabandused et 1,76 kw mööda panin.
.
-
.
.
-
.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
Re: Vr6 2.8 128 (kw) tegemine 140 (kw)
Ja 2.9 140kw puhul?Priidik333 kirjutas:Olen nüüd täpsem, 128kw vr6 puhul saab kw juurde 8% seega 10,24kw,Vabandused et 1,76 kw mööda panin.
.
-
.
Kus kohast need andmed pärinevad?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7852
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: Vr6 2.8 128 (kw) tegemine 140 (kw)
Tundub et need +kw, mida chipimüüjad pakuvad on kõik üks kena turundus. Eks klient läheb ikka selle jutule kes suuremat lisavõimsust pakub. Kui miskil põhjusel neid kw dynost ei paista, ei pea olema ju prohvet et vabandusi välja tuua, miks tulemus on selline nagu ta on.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Vr6 2.8 128 (kw) tegemine 140 (kw)
lugesin huvipärast siin ükspäev ka neid jamasid mis saaks selle vr6-ga teha no igas teemas on a`la "kas on mõtet 10hp pärast sellist summat välja käia.
Muidugi Vortexis on eraldi dyno teema olemas ka mis annab päääris hea ülevaate mida sinna kõike on siis vahele topitud ja mis chipe kasutatakse , mingi 177hp on seal suht tavaline number ütleks selle peale , originaalis peaks olema 174 siis , 3 eppa vahe ? ha ha haa
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... 6-DYNO-N-A" onclick="window.open(this.href);return false;
eurotuner-is on isegi välja toodud summad millise eelarvega saab mida teha näiteks..(artikkel on muidugi 2007 aastast)
http://www.eurotuner.com/techarticles/e ... _vr6_motor" onclick="window.open(this.href);return false;
igatahes neid asju seal lugedes ja sirvides googlis järeldasin - ei pea olema eriline geenius või raketiteadlane mootoritemaailmas , et mõte poolikuks jätta ja vaadata mingi käredam uuemalli VR6 , näiteks e-bays täitsa olemas saatmisega eesti (postikulu ei olnud märgitud) AUE vist - 150kw V6/VR6 - hinnaks 547€
Kui nüüd neid dynosid vaadata siis kõigil on TT väljalase , järelikult annab see midagi juurde ja kui plekki on pritsida siis alusta sellest , edasi vaata juba temp.andur 1.8T oma ja sisselase ja väljalaske kollektor ja chip ja joomajoo mis igasugu tähe termineid seal veel oli , mida ma ei viitsinud lahti arutatagi otsingu abil ..aga noh mis ikka , keps kotti nagu öeldakse!
Muidugi Vortexis on eraldi dyno teema olemas ka mis annab päääris hea ülevaate mida sinna kõike on siis vahele topitud ja mis chipe kasutatakse , mingi 177hp on seal suht tavaline number ütleks selle peale , originaalis peaks olema 174 siis , 3 eppa vahe ? ha ha haa
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... 6-DYNO-N-A" onclick="window.open(this.href);return false;
eurotuner-is on isegi välja toodud summad millise eelarvega saab mida teha näiteks..(artikkel on muidugi 2007 aastast)
http://www.eurotuner.com/techarticles/e ... _vr6_motor" onclick="window.open(this.href);return false;
igatahes neid asju seal lugedes ja sirvides googlis järeldasin - ei pea olema eriline geenius või raketiteadlane mootoritemaailmas , et mõte poolikuks jätta ja vaadata mingi käredam uuemalli VR6 , näiteks e-bays täitsa olemas saatmisega eesti (postikulu ei olnud märgitud) AUE vist - 150kw V6/VR6 - hinnaks 547€
Kui nüüd neid dynosid vaadata siis kõigil on TT väljalase , järelikult annab see midagi juurde ja kui plekki on pritsida siis alusta sellest , edasi vaata juba temp.andur 1.8T oma ja sisselase ja väljalaske kollektor ja chip ja joomajoo mis igasugu tähe termineid seal veel oli , mida ma ei viitsinud lahti arutatagi otsingu abil ..aga noh mis ikka , keps kotti nagu öeldakse!
-
- Huviline
- Postitusi: 63
- Liitunud: 17 Nov 2012, 00:32
- Auto: Golf III
- Asukoht: Tallinn / Mustamäe
Re: Vr6 2.8 128 (kw) tegemine 140 (kw)
Tüdrukud aitab vaidlusest!
VKM Motors lubab chippides anda 128kw-->140kw niiet mine chippima!
http://www.vkmmotors.ee/en/chip-tuning/ ... 5-golf-iii" onclick="window.open(this.href);return false;
VKM Motors lubab chippides anda 128kw-->140kw niiet mine chippima!
http://www.vkmmotors.ee/en/chip-tuning/ ... 5-golf-iii" onclick="window.open(this.href);return false;
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Vr6 2.8 128 (kw) tegemine 140 (kw)
Ma ka lugesin
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.