Kui ma küsimusest õieti aru saan, siis on tegu segusiibri korpuse küljes oleva pistikuga, millest käib läbi päris mitu funktsiooni- segusiibri avatus, suletud segusiibri asendi anduri info ja nn tühikäigumootor.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
t6nis3 kirjutas:Vanaisa vanaisa mis see on . vanaisa vanaisa,mis see on.
kas tulid just saunast?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõnis leiab igaltpoolt probleemi aga kallis tõnis vaata. Kui nooremad, kellel pole tehniliselt võib-olla nii palju teadmisi nagu sinul siis on sellised teemad väga asjakohased ja lisana on vaga ebaviisakas inimesele siis vastata et "get nahhui siit", eriti veel inimese poolt, kes siin foorumis teadu pärast just tehnilist juttu koguaeg nõuab. Seekord ongi tegemist tehnilise küsimusega aga tohho tonti, tõnis ei oskagi vastata........ Eks siit teeme siis omad järeldused.
Aga tegemist on tõepoolest segusiibri anduri, asendi ja tühikäigumootor.
Pistiku eemaldamisel tõenäoliselt siiber sulgeb ja sellest tulenevalt ka auto peaks välja surema ( õhupuudusest ). Arvatavasti siis viskab ka mõned veateated ajju.
Dont corner me, Dont lecture me, raise your hands if you are a Sinner! - Dave the Stage
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!
q2800 kirjutas:Tõnis leiab igaltpoolt probleemi aga kallis tõnis vaata. Kui nooremad, kellel pole tehniliselt võib-olla nii palju teadmisi nagu sinul siis on sellised teemad väga asjakohased ja lisana on vaga ebaviisakas inimesele siis vastata et "get nahhui siit", eriti veel inimese poolt, kes siin foorumis teadu pärast just tehnilist juttu koguaeg nõuab. Seekord ongi tegemist tehnilise küsimusega aga tohho tonti, tõnis ei oskagi vastata........ Eks siit teeme siis omad järeldused.
+1
q2800 kirjutas:
Aga tegemist on tõepoolest segusiibri anduri, asendi ja tühikäigumootor.
Pistiku eemaldamisel tõenäoliselt siiber sulgeb ja sellest tulenevalt ka auto peaks välja surema ( õhupuudusest ). Arvatavasti siis viskab ka mõned veateated ajju.
Viimasel ajal kaob autol sõidu ajal jõud, vahel sureb välja ning ei käivitu. Selle pistikuga "mängides" aga tuleb uuesti elu sisse. Vahel ka pärast päevi seismist tuleneb selline probleem.
Klemmid või miski äkki läbi? Ei anna korralikult ühendust.
Lahti võtnud oled ja puhastanud/vaadanud ?
Dont corner me, Dont lecture me, raise your hands if you are a Sinner! - Dave the Stage
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!
Võimalik, et tegu nii vana asjaga, et kasutati veel kontakt ühendusi, ehk siis ilmselt rajad kulunud ja teha polegi midagi.
Kuigi see on puhtalt arvamus, kindel ma pole, pole kunagi näppinud sellist tükki.
Pole siin midagi muud kui et Forssi uue drosselklapi järgi. q2800 teab ka hinna öelda sest ise ma ei mäleta peast kui palju talle see maksis.
Enne muidugi kui kallist juppi lähed ostma, tuleks teha kontroll kaabliga ehk siis diagnost.
Viimati muutis Priidik333, 08 Veebr 2015, 01:33, muudetud 1 kord kokku.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
t6nis3 kirjutas:Aru ei saanud siiski pealkirjast. Kus on probleem. Selliseid ; v
Mootori alateema ütleb selgesõnaliselt:
Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.
Esmasel postitajal oli küsimus mootorielemendi kohta ning sai vastuse. Samas sain ka mina targemaks.
Teema pealkirja ning algust võiks korrigeerida pisut, aga muidu täiesti mõistlik küsimus.