mootorituli + veojõukontroll
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
mootorituli + veojõukontroll
Autoks küll 2.5 superb 2007, kui sama kõigi VAG-autodega. Peale rihmavahetust auto töötas ja kõik oli OK. Soekäivitus oli kehva ning selleks sai süüdet varasemaks keeratud ja nüüd käivitub hetkega. Pärast seda toimingut hakkas aga mootorituli põlema (kood 65535 mis peaks ECU-ga seotud olema). Auto ise töötab tule põledes samamoodi edasi, jõudu on, küttekulu on sama. Siis lõi aga veojõukontrolli tule samuti põlema. Kui auto on kohapeal siis on ok. Kui vedu taha läheb siis hakkab sellist plärina (kõvem diisli hääl) häält tegema ja piirab jõudu. Samas kui gaasi vajutada, siis kiirendab aeglaselt, kuid mõne hetkega võtab jõu taha ja selleks hetkeks kaob see plärin samuti ära (kiirenduse ajal veojõutuli vahel kustub vahel ei kustu). Kui auto on pikemat aega seisnud, siis läheb veojõu tuli põlema mõne km pärast. Täna avastasin, et esimene piduriklotsi andurijuhe on katki (kas sellega saab seos olla). On kellegil sarnast asja olnud.
-
Stollu
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: mootorituli + veojõukontroll
Rosswiki annab jah selle koodiga ABS vea ehk siis 65535 , tee juhe korda siis peaks saama veast lahti.
-
copilot
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: mootorituli + veojõukontroll
Mis ajast klotsi kulumise anduri juhe sellist tsirkust korraldama autodel hakanud? V räägib teema algataja abs anduri juhtmest?Stollu kirjutas:Rosswiki annab jah selle koodiga ABS vea ehk siis 65535 , tee juhe korda siis peaks saama veast lahti.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
copilot
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: mootorituli + veojõukontroll
Ja ross tech wiki ei maini antud veakoodiga seoses küll mitte klotsi kulumise andurit...isegi abs andurit mitte.
Viimati muutis copilot, 21 Mär 2015, 22:43, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
Stollu
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: mootorituli + veojõukontroll
Abs anduri juhe pooleks siis paneb veojõukontrolli tule põlema.
Rosswikis täitsa olemas , et memory fault (airbag , ABS etc)
Järelikult auto sai aru , et paras aeg end avariirezhiimi lasta´ja viskas mootoritule ka põlema.
Rosswikis täitsa olemas , et memory fault (airbag , ABS etc)
Järelikult auto sai aru , et paras aeg end avariirezhiimi lasta´ja viskas mootoritule ka põlema.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8051
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: TARTU
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 201 korda
- Kontakt:
Re: mootorituli + veojõukontroll
See viga tähendab siiski mooduli sisemist viga, ehk moodul diagnoosis ennast vigaseks.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: mootorituli + veojõukontroll
Vaata see kõik sealt üle:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/65535
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/65535
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: mootorituli + veojõukontroll
Eile kustutasin oil service ära. Sellega kustus ka mootorituli ja kõik muu ning kõik oli ok. Panin ka taha kangema diagnostikaseadme. See näitas aga viga 00550
diagnost oli vene keeles:
клапан регулировку впрыска
Разнось регулировки
прерывистый
Выше верхнего порога предела регулирования
Inglise vasted võiks olla
valve injection timing
different adjustment
intermittent
Above the upper threshold limit regulation
Lisaks kood 18265. Lasin kõik ära kustutada. Sõitsin ja tegin uuesti diagnosti. Kõik oli ok ja vigu ei näidanud. Täna 10 km järel tuli veojõutuli tagasi ja jõudu kiirendamisel ei ole. Kui gaasi anda siis väikese mõtlemise peale jõud taastub ja tuli kustub. Tule põlemise ajal on ikka see plärin, mis kaob kui kiirendada. Mootorituld ei ole põlema läinud. Vb on süüdet liiga palju varasemaks keeratud ja see tekitab konflikti
diagnost oli vene keeles:
клапан регулировку впрыска
Разнось регулировки
прерывистый
Выше верхнего порога предела регулирования
Inglise vasted võiks olla
valve injection timing
different adjustment
intermittent
Above the upper threshold limit regulation
Lisaks kood 18265. Lasin kõik ära kustutada. Sõitsin ja tegin uuesti diagnosti. Kõik oli ok ja vigu ei näidanud. Täna 10 km järel tuli veojõutuli tagasi ja jõudu kiirendamisel ei ole. Kui gaasi anda siis väikese mõtlemise peale jõud taastub ja tuli kustub. Tule põlemise ajal on ikka see plärin, mis kaob kui kiirendada. Mootorituld ei ole põlema läinud. Vb on süüdet liiga palju varasemaks keeratud ja see tekitab konflikti
Re: mootorituli + veojõukontroll
Vale pritse ajastus võib seda põhjustada aga siis ilmselt ka muud sümptomid nagu halb käivitus jne. Mis kütust on tangitud? Kui mingi lebra siis ilmselt see on ka põhjus. Lihtsamal juhul pakub, et õhk süsteemis. Viga võib sisuliselt olla ka kuskil kütusesüsteemis. 18265 tähendab seda, et mootor vajab diagnostikat.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00550
PS: Veakoodide lugemine ei ole diagnostika.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00550
PS: Veakoodide lugemine ei ole diagnostika.
Viimati muutis tlauri, 23 Mär 2015, 11:37, muudetud 1 kord kokku.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: mootorituli + veojõukontroll
Tankinud oled ainult Premiumi-7 tanklates. Mootori töötades on täiesti puhas lõhn, ei tahma ei sinist. Käivitades ikka diislile omane lõhn hetkeks
Viimati muutis konnectto, 23 Mär 2015, 12:10, muudetud 1 kord kokku.
-
teet82
- Huviline
- Postitusi: 714
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: mootorituli + veojõukontroll
Lugesin mitu korda seda teemat ja ei saa aru, et mis mootorist jutt käib
Aasta 2007 peaks olema PD või CR, aga on vist hoopis V6 TDI, veakood 00550 viitab nagu tavalisele TDI-le.
Audiga on kogemus selle veakoodiga, veojõu tuli samuti põles koos sellega ja mootoril jõud kadunud. Alustuseks ikka süüde õigeks panna, suvaliselt ei saa seal midagi varasemaks keerata.
Kood 65535 on aju enda sisemine rike, eespool juba mainitud.
Aasta 2007 peaks olema PD või CR, aga on vist hoopis V6 TDI, veakood 00550 viitab nagu tavalisele TDI-le.
Audiga on kogemus selle veakoodiga, veojõu tuli samuti põles koos sellega ja mootoril jõud kadunud. Alustuseks ikka süüde õigeks panna, suvaliselt ei saa seal midagi varasemaks keerata.
Kood 65535 on aju enda sisemine rike, eespool juba mainitud.
Viimati muutis teet82, 23 Mär 2015, 21:56, muudetud 1 kord kokku.
Re: mootorituli + veojõukontroll
Asi onküll ammu juba lahenduse saanud. Nüüd tagasisidena kirjutan ka siia. Põhjus oli lihtne. Süütenurk oli vale. Enam ei ole tuled põlema läinud.

