Nagu pealkirjast välja võis lugeda siis jah, AUTO HOLD süsteem teeb aeg ajalt trikke. Ja just nimelt aeg ajalt. Olen nii ära harjunud selle kasutamisega. Jube hea on näiteks valgusfoori ees seistes jalga mitte piduri peal hoidma




Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Tänud... saan aru et see puudutas minu postituse esimest poolt?golfi_vend kirjutas:Turvavöö pesa lüliti...
... ei ei, kindlasti mitte .. minu rumala esimene mõte oli, et roolivõimus õli vähe (vanadest kogemustest sest see on nagu roolivõimu undamise hääl, kuid pehmemjussike kirjutas:Logar kuskilt ripakil ja ratas käib vastu.
.. korra on rooli ka kangeks (raskemaks) löönud. Olukorrast: Tagurdasin (kõik ok) ... keerasin tagurdades rooli välja (tuli see pzzzzzz hääl) ... edapidi vaikselt liikuma hakates (kõik ok).. nüüd oli vaja peateele keerama hakata ja ohooo... kahe käega pidin seda tegema ;( .. ja otse sõites oma 3 min aeg ajalt rooliga mängides oli ikka raskem.. Peale foori ees seismist pühkisin minema ja edasi oli kõik ok (rool kerge).jussike kirjutas:Ei ole seal mingit õli. Lati küljes olev mootor töötab ainult sellel hetkel, kui sa rooli keerad. Aga jah, läbi interneti kohinaid otsida suhteliselt keeruline.
Sest sees on midagi ära kulunud ja ei annab signaali nagu vöö oleks lahti, mis tehniliselt elektri poole pealt pole viga. Ma eeldan, et sul kelladest turvavöö piiks väljas, muidu piiksuks samal hetkel kui autohold maha tuleb.Rommel47 kirjutas:Natuke aega tagasi sain auto kätte teadmisega, et see hääl rooli keeramisesl olevat rohkem minu peas kinni.. et el.võim pidavatki sellist häält tegema. Ja tehti ka diagnostika. Arvuti leidis ainult Dynaudiol mingi kala (ise ei saa muffigi aru, et miskit häda oleks). Muidu täitsa puhas leht !!!! Aga et see HOLD ON jamab turvavöö lukustis, tundub küll õige sest platsil proovides, edasi tagsi jne.. siis jäi selline mulje küll ... aga ikkagi, küsimus jääb, et miks kompuuter vea koodi ei anna`?
... kui sa nii ütlesid selle bassi kohta siis kohe meenus, et mingi jaanuari kuu vara hommikul soendasin autot perele .. ja kui raadio käima panin (ime vaikselt ) siis tõesti kuulsin esimest korda paremas ukse kõllis kerget krõp krõp-igolfi_vend kirjutas:Sest sees on midagi ära kulunud ja ei annab signaali nagu vöö oleks lahti, mis tehniliselt elektri poole pealt pole viga. Ma eeldan, et sul kelladest turvavöö piiks väljas, muidu piiksuks samal hetkel kui autohold maha tuleb.Rommel47 kirjutas:Natuke aega tagasi sain auto kätte teadmisega, et see hääl rooli keeramisesl olevat rohkem minu peas kinni.. et el.võim pidavatki sellist häält tegema. Ja tehti ka diagnostika. Arvuti leidis ainult Dynaudiol mingi kala (ise ei saa muffigi aru, et miskit häda oleks). Muidu täitsa puhas leht !!!! Aga et see HOLD ON jamab turvavöö lukustis, tundub küll õige sest platsil proovides, edasi tagsi jne.. siis jäi selline mulje küll ... aga ikkagi, küsimus jääb, et miks kompuuter vea koodi ei anna`?
Dynaudil tundub parem bassikas ära minevat kõige rohkem ja usu sa pole ainus, kes seda ei tea enne veakoodide lugemist. Kõlar lihtsalt ei mängi ja aru ka ei saa.
... No nüüd juba tahan.. tekitasid huvigolfi_vend kirjutas:Seal pidi olema see et vask ja alumiinium on lihtsalt üksteisele ümber keritud kuna need pole kokkujoodetavad.
Pidi saama parandada...võiks uurida isegi.
Sa ei taha uue kõlari hinda teada
hüppan ka vahele. Endal tekib mootoris justkui poomine teatud kütuse koguse juures. NB! Alati samas vahemikus, kestab kusagil 4-6km ja siis jälle korras. kaob nii kiiresti kui tekib. Veakoode ei ole.golfi_vend kirjutas: Kas see hinge poomine toimub igas olukorras...paagi täituvusest ei muutu midagi?
... Ausalt öeldes paak silmini täis, on mul ainult siis kui reisile lähengolfi_vend kirjutas:Esimene ja Neljas viga on rõhuvead. Lambdavigasid pole.
Teine ja kolmas ilmselt kütuse rõhuveast tingitud valesüüte vead.
Kas see hinge poomine toimub igas olukorras...paagi täituvusest ei muutu midagi?
Seal on mitmeid parameetreid mida jälgida. Paagipumba surve, duty cycle ja lati surve.Laur kirjutas:Tuleks vist surveregulaatoril silm peal hoida. Pump vast nii ei lollitaks, kas töötaks või mitte. Need FSI bensukad kasutavad vast nii 100 barist rõhku pihustamisel ?
... Ahaa! Tänud! .. Kas on veel kellegil mõtteid?Laur kirjutas:Tuleks vist surveregulaatoril silm peal hoida. Pump vast nii ei lollitaks, kas töötaks või mitte. Need FSI bensukad kasutavad vast nii 100 barist rõhku pihustamisel ?
... saan aru et seda saab teha ju ainult seisva autoga ?golfi_vend kirjutas:Seal on mitmeid parameetreid mida jälgida. Paagipumba surve, duty cycle ja lati surve.Laur kirjutas:Tuleks vist surveregulaatoril silm peal hoida. Pump vast nii ei lollitaks, kas töötaks või mitte. Need FSI bensukad kasutavad vast nii 100 barist rõhku pihustamisel ?