Mure vw passatiga 2004a 2.5 120kw
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Mure vw passatiga 2004a 2.5 120kw
Mureks armatuurlauual kiri emission workshop.Autoremondist õeldi ,et viga ühes klapis . Tegin sellest asjandusest pilti tahaks teada mis jubinaga tegu, mis selle õigem nimetus? Tänades Mario
http://s32.postimg.cc/tk19txzat/20160607_082223.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;[/img][/url]
http://s32.postimg.cc/tk19txzat/20160607_082223.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;[/img][/url]
-
- Klubiline
- Postitusi: 1690
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 97 korda
- Tänatud: 50 korda
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Mure vw passatiga 2004a 2.5 120kw
Laseme kõik ajust välja progeda, DPF, EGR, paneme airbagide vahele takistid, Chipime mootorid ära, ja siis karmistuvad(üsna varsti) ülevaatuse normid ja pool volksuklubi paneb oma suksud seina äärde sest pole olnud mõistust peas ja teha asju õiges järjekorras. Vaielge kui tahate aga mitte ükski asi pole autole pandud peale kui see poleks vajalik.murkamarko kirjutas:Lase egr asjust välja progeda
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Mure vw passatiga 2004a 2.5 120kw
Siiski EGR, DPF jne... on pandud vajalikusest roheline olla.
EGR - Alandame põlemistemperatuuri, et väheneks NOx, kuid koos temperatuuriga alaneb ka mootori võimsus.
DPF - Kui juba võimsus alandatud ja põlemine eba-effektiivne, siis korjame ka selle tahma kokku, mis tänu sellele tekkis ja hakkame seda uuesti põletama.
AdBlue - Sharanid ja Alhmambrad on nii hädas selle AdBlue teemaga. Enamused vajavad softi uuendust, et see süsteem uuesti tööle hakkaks, rääkimata vigastest NOx anduritest ja kinni kristaliseerunud pihustitest. Siis AdBlue soojendi vead, sest see kusi ju külmub paari kraadi juures ära jne... .
Minu autol on kõik tehasest tulnu küljes, kuid oleksin palju õnnelikum, kui seda poleks. Ma ei soovita teistel ka neid välja võtta, kuid aru peab saama, et need vidinad pole autoomaniku rõõmuks seal küljes, sest läbi nad lähevad. Varem kui võiksid.
EGR - Alandame põlemistemperatuuri, et väheneks NOx, kuid koos temperatuuriga alaneb ka mootori võimsus.
DPF - Kui juba võimsus alandatud ja põlemine eba-effektiivne, siis korjame ka selle tahma kokku, mis tänu sellele tekkis ja hakkame seda uuesti põletama.
AdBlue - Sharanid ja Alhmambrad on nii hädas selle AdBlue teemaga. Enamused vajavad softi uuendust, et see süsteem uuesti tööle hakkaks, rääkimata vigastest NOx anduritest ja kinni kristaliseerunud pihustitest. Siis AdBlue soojendi vead, sest see kusi ju külmub paari kraadi juures ära jne... .
Minu autol on kõik tehasest tulnu küljes, kuid oleksin palju õnnelikum, kui seda poleks. Ma ei soovita teistel ka neid välja võtta, kuid aru peab saama, et need vidinad pole autoomaniku rõõmuks seal küljes, sest läbi nad lähevad. Varem kui võiksid.
Viimati muutis R36, 14 Juun 2016, 23:47, muudetud 2 korda kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Klubiline
- Postitusi: 1690
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 97 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Mure vw passatiga 2004a 2.5 120kw
Täiesti nõus. Mul oli küljes mingi lisasoojendi kust käis tosool läbi ja see hakkas lekkima (Uus egr cooler maksis miskit 800 ja sellist raha polnud). Lekkis siis see tosool väljalaskesse, kust mootori soojenedes need gaasid läksid tänu egr tööle (tosooli aurud ja diisli põlemisjäägid) mootorise. Mootor tegi jubedat häält ja käis jubedalt ebaühtlaselt. Kui sain vea teada tegin selle egr pimedaks ja võtsin cooleri vahelt + lasin jürisool välja progeda egr töö.
R36 kirjutas:Siiski EGR, DPF jne... on pandud vajalikusest roheline olla.
EGR - Alandame põlemistemperatuuri, et väheneks NOx, kuid koos temperatuuriga alaneb ka mootori võimsus.
DPF - Kui juba võimsus alandatud ja põlemine eba-effektiivne, siis korjame ka selle tahma kokku, mis tänu sellele tekkis ja hakkame seda uuesti põletama.
AdBlue - Sharanid ja Alhmambrad on nii hädas selle AdBlue teemaga. Enamused vajavad softi uuendust, et see süsteem uuesti tööle hakkaks, rääkimata vigastest NOx anduritest ja kinni kristaliseerunud pihustitest. Siis AdBlue soojendi vead, sest see kusi ju külmub paari kraadi juures ära jne... .
Minu autol on kõik tehasest tulnu küljes, kuid oleksin palju õnnelikum, kui seda poleks. Ma ei soovita teistel ka neid välja võtta, kuid aru peab saama, et need vidinad pole autoomaniku rõõmuks seal küljes, sest läbi nad lähevad. Varem kui võiksid.