Mure vw passatiga 2004a 2.5 120kw

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
mario1710
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 26 Juul 2015, 19:29
Asukoht:

Mure vw passatiga 2004a 2.5 120kw

Lugemata postitus Postitas mario1710 »

Mureks armatuurlauual kiri emission workshop.Autoremondist õeldi ,et viga ühes klapis . Tegin sellest asjandusest pilti tahaks teada mis jubinaga tegu, mis selle õigem nimetus? Tänades Mario

http://s32.postimg.cc/tk19txzat/20160607_082223.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;[/img][/url]

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Re: Mure vw passatiga 2004a 2.5 120kw

Lugemata postitus Postitas Wizard »

EGR klapp
Exhaust gas recirculation
Viimati muutis Wizard, 07 Juun 2016, 21:07, muudetud 1 kord kokku.
Br.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1690
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 97 korda
Tänatud: 50 korda

Re: Mure vw passatiga 2004a 2.5 120kw

Lugemata postitus Postitas murkamarko »

Lase egr asjust välja progeda

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: Mure vw passatiga 2004a 2.5 120kw

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

murkamarko kirjutas:Lase egr asjust välja progeda
Laseme kõik ajust välja progeda, DPF, EGR, paneme airbagide vahele takistid, Chipime mootorid ära, ja siis karmistuvad(üsna varsti) ülevaatuse normid ja pool volksuklubi paneb oma suksud seina äärde sest pole olnud mõistust peas ja teha asju õiges järjekorras. Vaielge kui tahate aga mitte ükski asi pole autole pandud peale kui see poleks vajalik.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7869
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Re: Mure vw passatiga 2004a 2.5 120kw

Lugemata postitus Postitas R36 »

Siiski EGR, DPF jne... on pandud vajalikusest roheline olla.

EGR - Alandame põlemistemperatuuri, et väheneks NOx, kuid koos temperatuuriga alaneb ka mootori võimsus.
DPF - Kui juba võimsus alandatud ja põlemine eba-effektiivne, siis korjame ka selle tahma kokku, mis tänu sellele tekkis ja hakkame seda uuesti põletama.
AdBlue - Sharanid ja Alhmambrad on nii hädas selle AdBlue teemaga. Enamused vajavad softi uuendust, et see süsteem uuesti tööle hakkaks, rääkimata vigastest NOx anduritest ja kinni kristaliseerunud pihustitest. Siis AdBlue soojendi vead, sest see kusi ju külmub paari kraadi juures ära jne... .

Minu autol on kõik tehasest tulnu küljes, kuid oleksin palju õnnelikum, kui seda poleks. Ma ei soovita teistel ka neid välja võtta, kuid aru peab saama, et need vidinad pole autoomaniku rõõmuks seal küljes, sest läbi nad lähevad. Varem kui võiksid.
Viimati muutis R36, 14 Juun 2016, 23:47, muudetud 2 korda kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1690
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 97 korda
Tänatud: 50 korda

Re: Mure vw passatiga 2004a 2.5 120kw

Lugemata postitus Postitas murkamarko »

Täiesti nõus. Mul oli küljes mingi lisasoojendi kust käis tosool läbi ja see hakkas lekkima (Uus egr cooler maksis miskit 800 ja sellist raha polnud). Lekkis siis see tosool väljalaskesse, kust mootori soojenedes need gaasid läksid tänu egr tööle (tosooli aurud ja diisli põlemisjäägid) mootorise. Mootor tegi jubedat häält ja käis jubedalt ebaühtlaselt. Kui sain vea teada tegin selle egr pimedaks ja võtsin cooleri vahelt + lasin jürisool välja progeda egr töö.

R36 kirjutas:Siiski EGR, DPF jne... on pandud vajalikusest roheline olla.

EGR - Alandame põlemistemperatuuri, et väheneks NOx, kuid koos temperatuuriga alaneb ka mootori võimsus.
DPF - Kui juba võimsus alandatud ja põlemine eba-effektiivne, siis korjame ka selle tahma kokku, mis tänu sellele tekkis ja hakkame seda uuesti põletama.
AdBlue - Sharanid ja Alhmambrad on nii hädas selle AdBlue teemaga. Enamused vajavad softi uuendust, et see süsteem uuesti tööle hakkaks, rääkimata vigastest NOx anduritest ja kinni kristaliseerunud pihustitest. Siis AdBlue soojendi vead, sest see kusi ju külmub paari kraadi juures ära jne... .

Minu autol on kõik tehasest tulnu küljes, kuid oleksin palju õnnelikum, kui seda poleks. Ma ei soovita teistel ka neid välja võtta, kuid aru peab saama, et need vidinad pole autoomaniku rõõmuks seal küljes, sest läbi nad lähevad. Varem kui võiksid.

Vasta

Mine “Mootor”