Ei ole eriline postitaja ning loen rohkem.
Auto:
Passat B5
92KW
1997 Bensiin
1.8
Murede jada: (Ma võin teile arvuti sisemusest kõike rääkida ja vahetada, aga auto kohapealt olen üsna võhik)
1. Kaks nädalat tagasi kui see esimene lumi ja külm tuli siis tööle sõites (ca 15km) maantepeal kadus 90 peal gaas ära, kuskil kolmeks sekundiks ja peale seda tuli ilusti tagasi. Probleem oli ca nädal ja siis kadus.
2. Peale seda ühel toredal esmaspäeva hommikul autot käivitades ketras auto kuskil 4-5 korda ennem kui tööle läks. Mõtlesin et tohoh mis, siis nüüd. Tööle sõites aga eelmist viga enam ei olnud ning mõtlesin, et ise paranev VW võtab jälle võimust.
3. Paar päeva hiljem aga muutus asi järjest hullemaks ja võtsin tee ette parandusse kus mulle öeldi, et asi võib olla väga paljudes eri asjades. Ehk siis alustasin vaikselt asjade vahetamist.
Hetkel vahetatud:
Küünlad
Süütepool
Mootori katte juurest eest üks andur (vända andur äkki oli nimetus... jään vastuse võlgu kas oli see)
Järgmine proov:
Jätsime auto ööseks välja, et vaadata äkki on temp anduriga mingi probleem ja annab ajule mingit valet infot.
Palun pakkuge veel, millesse peaks vaatama ja kuhu poole pöörduma.
Käivitamisel ketrab kaua tööle.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Käivitamisel ketrab kaua tööle.
Arvutiinimesele sobivalt võiks ka siin alustada sellest, et autole arvuti sobiva kaabliga külge ühendada ning vaadata mida auto ise oma hädadest arvab (e. riistvara sobiva softi ja interface'ga autole külge ning veakoodid ja jooksev info üle vaadata). Võib-olla on seda juba tehtud aga postitusest ei lugenud välja. Kui jah siis oleks mõistlik veakoodid kirja panna, ehk osatakse täpsemalt pakkuda milles viga. Niisama juppe vahetada ju võib aga autol on vahetatavaid juppe ikka päris palju ja üldjuhul kui õigeni trehvad mis vahetust vajab lõppeb kas raha või kannatus otsa.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Käivitamisel ketrab kaua tööle.
Well yeah, jäi kirjutamata, kaabel sai taha pandud ja veakoodid mis olid sai kustutatud, aga midagi kirjutasin kiirelt ülesse ka:GTI kirjutas:Arvutiinimesele sobivalt võiks ka siin alustada sellest, et autole arvuti sobiva kaabliga külge ühendada ning vaadata mida auto ise oma hädadest arvab (e. riistvara sobiva softi ja interface'ga autole külge ning veakoodid ja jooksev info üle vaadata). Võib-olla on seda juba tehtud aga postitusest ei lugenud välja. Kui jah siis oleks mõistlik veakoodid kirja panna, ehk osatakse täpsemalt pakkuda milles viga. Niisama juppe vahetada ju võib aga autol on vahetatavaid juppe ikka päris palju ja üldjuhul kui õigeni trehvad mis vahetust vajab lõppeb kas raha või kannatus otsa.
Ei tea kui palju see juurde annab:
ffff Control unit component defective
0214 psu signal too low (Conv. central module)
0532 central conv. control unit component defective
03c0 key switch central locking driver side
03a0 -
Kuskil leidsin ühe vea koodi kohta ka, et kellegil oli genekas vigane ja aku sai vahetatud vms.
//Selle jutu jätkuks ütlen, et genekas andis otsad küll kuskil pool aastat tagasi vms vahetati harjad äkki? Mby sain valesti asjast aru aga nii jäi meelde.
Aku sai ka uus ostetud eelmise aasta alguses.
//Hommikul muutus 0 sama teema, aga auto pani puhta segast kui käima panin, vilgutas tulesid armatuuril nagu jõulud oleks käes, panime uuesti kaabli järgi ja veakoodiks sellel korral siis:
462F Throttle valve (TV) control unit Basic setting faulty
Viimati muutis iiSy, 30 Nov 2016, 16:27, muudetud 2 korda kokku.