Golf 4 el aknad

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
veiks000
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 03 Okt 2016, 19:23
Telefon: 56699286
Auto: Vw Golf4
Asukoht:

Golf 4 el aknad

Lugemata postitus Postitas veiks000 »

Oman kaheukselist G4, ostes olid tal vändaga aknad mis mulle väga ei istunud.
Ostsin siis omastarust kõik vajamineva ja eeldasin, et G4 elektri akende valmidus ustes olemas nagu seda on näiteks G3-l.
Mida pole on valmidus selleks.
Nüüd küsingi targemate käest nõu, et kas see valmidus on siis olemas või mitte.
Kui on siis kus see asetseb?
Kui ei ole siis võibolla keegi kes on selle teekonna juba läbinud oskaks mulle täpsemalt rääkida sellest.



Ette tänades
Veiko

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Golf 4 el aknad

Lugemata postitus Postitas dellu »

Ei ole seal mingit valmidust ja on suht öö ja päev süsteemid ka.
Ma ei tea mida sa valmis ostsid, aga ilmselt on sul vähemalt pooled asjad puudu.
Sinu auto käib kogu keskluku juhtimine läbi CCM otse (ehk siis keskluku/akende jne aju, mis on armatuuri all). Keskluku otsad tulevad otse sinna ajju. EL aknedega autol käib asi digitaalselt, ehk aknamootorites on oma tarkus sees ja keskluku mootorid saavad oma füüsilise ühenduse aknamootorist. Aknamootor ise aga suhtleb CCM-ga digitaalselt. Samuti avatud uste signaal saadetakse digitaalselt jne.
Ka on nende CCM-de pistikud väga erinevad. On olemas 1, 2 ja 3 pistikuga. 3ga vist oli selline, kus ees on elekter ja taga vänt. 1 ja 2-ga erinevus peast ei mäletagi. Ühesõnaga sisuliselt arvesta, et pead kogu selle juhtmestiku ikka totaalselt ringi tuunima, ustesse uued kaabeldused vedama jne.
Ma olen ise mitu 3ukselist el akende peale viinud, aga originaalsust pole seal küll viitsinud säilitada. Nupud olen pannud topsihoidja kohale (kummalgi seda polnud või õigemini ühel oli aga katkine, õnneks oli ühes autost nn tühi paneel sinna jäänud). Nupud olid Audi A8 omad, mida saab nn ühekaupa mugavalt eraldada ja on kohe mõeldud otse koormust taluma ja ei vaja releesid (originaalaknanuppude paneel suhtleb ka juhiaknamootoriga mäletamist mööda digitaalselt ja otse sealt mingeid väljundeid isegi releele keeruline võtta - või oli seal mingi takistusega lahendus, aga nii ja naa vahet pole suures plaanis). Juhtmed vedasin sealt lülitist elektriakna mootorisse, mis said originaalid ja panin otse mootori külge, ehk elektroonika lendas vahelt välja ja jootsin otse külge. Vändaaukudele polstril katted peale ja elu lill. Loomulikult on võimalik originaalsüsteem kindlasti ka tööle punnitada, aga mina ei näinud sellises hinnaklaasis autol väga pointi. Mõlemad müügiautod ka, jupid olid riiulist võtta, seega läks töösse puht sportlikust huvist.
Viimati muutis dellu, 09 Dets 2016, 09:26, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Vasta

Mine “Elektroonika”