Kõik jama sai alguse sellest, kui sai oma auto kõrgsurvepumbal tagumist suurt O-rõngast vahetatud. Ei jälginud asja tähelepanelikult ning nukaplaadi ja võlli vaheline pisike seib lahkus oma kohalt. Kõik sai kokku laotud ning proovitud käivitumist- ilmselgelt ei käivitunud ning üks hetk käis naksakas mootorist läbi ning kõrgsurvepumpa tekkis metalne heli. Egas muud üle ei jäänudki, kui sai pump maha kistud ning asja uurima asutud- seib oli pumbas täiesti ära purustatud ning ära oli ka ta rikkunud pumba sees oleva nukaplaadi ning pihustipaki võll keskelt pooleks. Egas muud üle ei jäänudki, kui sai asutud otsima uut pumpa- täpselt õige koodiga asja ei leidnud ning kätte jäi lõpuks mõistliku hinnaga Audi A3 1.9 81kW pealt pärit pump. Täpselt üks-ühele asi ei sobinud ning mõtlesin, et mis seal ikka- jätan enda vana pumba kesta ning laon tolle A3 pumba sisu koos uute tihenditega. Mõeldud tehtud. Sai pump uuesti autole paigaldatud ning hammasrihm märkide järgi paika aetud ning käsi vaakumpumbaga kõrgsurvepump ära õhutatud. Siis jäigi üle veel starteri tsüklitega pihustiteni jõudvad torud ära õhutada- kütust tuleb neist nii, et märgavad kogu pihusti ümbruse ära, küll aga otseselt ei purska. Sai siis hakatud proovima auto käivitumist, käia palju tahad, tööle ei lähe. Sai ka proovitud, siis eetriga turgutada- eetriga läheb korraks tööle ning töötab mõned sekundid selle najal (seejuures mingit kummalist häält mootorist ei kostu) ning kütusehaisu summutist tunda pole. Nende proovimistega on juba asi sealmaal, et vist hakkab starter ka allaandma- pole ta olnud eriti kunagi eriti ergas, pigem selline aeglasepoolne

Kaabliga auto kallal käidud ning esimest korda olid küll veakoodid sees engine all aga peale ära kustutamist pole nad tagasi ilmunud. Käivitamiste vahel olen ka uuesti kaabliga vaadanud ning ühtegi veakoodi ilmunud pole.
Hammasrihma märgid korduvalt ülevaadatud- hooratas õiges märgis, pump õiges lukustuskohas ning nukkvõll samuti paigas.
Endal igatahes mõistus otsas- asi ikkagi minu kokkulaotud pumbas või milleski muus?
Mõned pidepunktid:
* eelsüüteküünalde tuli läheb süüdet keerates ilusti põlema
* magnetklapile jõuab süüdet keerates ilusti vool peale
* Immo peale ei jää
* hammasrihma märgid paigas- kontrollitud korduvalt
* pump õhutatud ning tagasivoolu kaudu õhumulle ei tule
* käiates märgab pihustitorude ümbrused
Veakoodid, mis enne esimest käivitumist olid:


Ning mõned näitajad:


