K: G4 moootori jahutusradika ventilaatorite kohta

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

K: G4 moootori jahutusradika ventilaatorite kohta

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Kas on keegi omanikest t?hele pannud, kuna hakkavad t??le mootori jahutusradika ventilaatorid ?

mul v?hemalt nii kui mootori k?ivitan stardivad/k?ivituvad m?lemad(neid siis 2tk) kuigi mootor pole veel soojakski l?inud !

Kas see v?ib olla normaalne ?
mootor 1.6 74kw
:mad:

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5667
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Kui sul kliima sisse l?litatud, siis on normaalne, kui ei, siis otsi vigast tempi andurit, mis ajule valet infi annab.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

kliima ei ole sisse l?litatud, kus kandis see andur v?iks asuda ?

kui kliima sisse l?litada siis kohapeal seistes kliima pump kl?ksub imelikult ja rihmaratta sees peale kl?ksu t?mbab sisu koos pumbarihma rattaga ringi k?ima !
ilmselt see on normaale sest kont t??tab .
;)

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Algselt postitas: Aiq
Mul sama jama, hetkel ei ole kummagi vendi juhe taga, sest t??tasid teised isegi siis kui mootor oli t?iesti k?lm, ning nii kaua kuni aku lihtsalt t?hjaks sai. Kuumaks ei l?he! Aga jah igaks juhuks on plaanis panna l?liti vahele.

[Muudetud: 20-5-2006 Aiq]
Kas su autol vendid t??tasid isegi siis kui mootor seisis , et miks aku t?hjaks sai ?

ei saa aru, kas aastaajast tulenev probleem meil siis... :P

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5667
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

M?letamist j?rgi peaks seda jama tekitama v?lis temp andur (pead ei julge igaks juhuks anda). Asub see vasaku pampri v?re taga.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5667
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Algselt postitas: Aiq
Mul sama jama, hetkel ei ole kummagi vendi juhe taga, sest t??tasid teised isegi siis kui mootor oli t?iesti k?lm, ning nii kaua kuni aku lihtsalt t?hjaks sai. Kuumaks ei l?he! Aga jah igaks juhuks on plaanis panna l?liti vahele.

[Muudetud: 20-5-2006 Aiq]
Sul v?ib olla ?htal vent relee plokk, mis asub vasaku lonzeroni otsa all, selline must plokk ca 5X5X10 cm, paar suurt pistikut k?ljes j?medate juhmetega.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Kas sellise anduri vahetusega saab ise ka hakkama v?i on vaja special t??riistu, et vahetus teostada ? P?ris saamatu ei ole :P

phaetonist
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 11 Dets 2005, 17:11
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas phaetonist »

pigem probleem jah aku all olevas releeplokis suurte pistikutega. see sama juhib ventikate t??d ja suht tihti olen kuulnud et need peetis ...
koputa sinna karbi peale - kui vent lakkab t??tamast tead et viga seal (samas v?ivad seest klemmid olla nii kokku p?lenud et enam ei aita muffigi)

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5667
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Algselt postitas: onusnooker
Kas sellise anduri vahetusega saab ise ka hakkama v?i on vaja special t??riistu, et vahetus teostada ? P?ris saamatu ei ole :P
Anduri vahetuseks t??riistu vaja pole, t?? lihtsustamiseks v?id kasutda tavalist kruvikeerajat. K?kitad auto vasaku nurga juurde, eemaldad pampri vasaku v?re, seal on n?ha vaid kaks asja: pasun ja temp andur, sikutad selle anduri klambri vahelt v?lja ja k?es ta ongi.


ps. nagu ma eelnevalt ?tlesin , et ei julge pead anda, et seda see andur p?hjustab, v?ib vabalt sulgi relee plokk jamada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

uueke
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 28 Okt 2008, 11:33
Asukoht: Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas uueke »

K?l vana teema aga omal sama probleem, et kui masina k?ima panen siis m?lemad ventilaatorid hakkavad t??le, et kas keegi on sellele probleemile t?psema lahenduse ka leidnud?

uueke
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 28 Okt 2008, 11:33
Asukoht: Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas uueke »

Asja natu uurinud on olukord j?rgmine. Diagnostika leidis ainukese vea, et 'Out temperatur sensor close to earth'. Komp samas v?li tempi n?itab. V?lis temp andur peax paiknema vasakus nurgas esi stange taga, kuid mina leitsin sealt ainult pistiku ilma selle andurita. Kas see v?ib olla ventilaatorite probleemi p?hjustajax? Lisaks se plokk mis seal akust allpool asub sai ka v?lja roogitud. ?hendus pistikud tundusid k?ik igati viisakad ja kuna karp ise paistis ka suht tummiselt kinni olevat ei hakanud seda t?itsa laiali l?hkuma. T?psustada oskan ka niipalju, et ventilaatorid hakkavad t??le mitte koheselt mootori k?ivitudes vaid umbes 5sek viitega.

Oskab keegi abi anda?

uueke
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 28 Okt 2008, 11:33
Asukoht: Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas uueke »

Ikka otsin abi

Vasta

Mine “Elektroonika”