Multivan

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
erkkimnt
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 17 Nov 2023, 08:55
Asukoht: Paldiski
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Multivan

Lugemata postitus Postitas erkkimnt » 17 Nov 2023, 09:03

Tere

On plaan hakata soetma bussi.Kuna enne pole kokkupuuteid volkswagen-iga olnud, siis uurin natukene enne kui midagi kindalt ostma hakkan,
Plaanis soetada multivan alates 2016 a. Olen vaadanud 150 kw-seid mootoried ja nelikvedusid.Mis nende head ja vead on?Ja kui suured on hoolduskulud?
Ja kas 200 000 kellal on vähe või palju juba?

Ette tänades.

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Multivan

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 19 Nov 2023, 10:38

Volks on hea kui oled vähe äkilisema sõiduga. Ei vaju kurvis nii palju ja on hea pidavusega. Kui tahad mugavust, siis vaata mersu busse. Kui tahad põlveoppi, siis vaata manuaalkastiga prantslasi või tojootasid.
Volksul on nõrgad kohad osad mootorid. Samas on paljud juba garantiikorras vahetatud ja mootor väiksema läbisõiduga kui kere. Tihtipeale saab volksu mootori töökindlamaks kui eemaldada roheliste lollused OSKUSTEGA töökojas.
Ise kirun ja vannun vahest oma volksu bussi, aga midagi paremat pole asemele kerge leida.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 172
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 18 korda

Multivan

Lugemata postitus Postitas kaupo51 » 20 Nov 2023, 11:41

JaanusVambola kirjutas:
19 Nov 2023, 10:38
Volks on hea kui oled vähe äkilisema sõiduga. Ei vaju kurvis nii palju ja on hea pidavusega. Kui tahad mugavust, siis vaata mersu busse. Kui tahad põlveoppi, siis vaata manuaalkastiga prantslasi või tojootasid.
Ise kirun ja vannun vahest oma volksu bussi, aga midagi paremat pole asemele kerge leida.
Kas see põlveopi jutt oli naljaga pooleks öeldud või on siin mingi muu seletus? Manuaalkastiga autosid on tuhandeid liikvel inimesed ometi nendega sõidavad.

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Multivan

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 20 Nov 2023, 17:16

kaupo51 kirjutas:
20 Nov 2023, 11:41
JaanusVambola kirjutas:
19 Nov 2023, 10:38
Volks on hea kui oled vähe äkilisema sõiduga. Ei vaju kurvis nii palju ja on hea pidavusega. Kui tahad mugavust, siis vaata mersu busse. Kui tahad põlveoppi, siis vaata manuaalkastiga prantslasi või tojootasid.
Ise kirun ja vannun vahest oma volksu bussi, aga midagi paremat pole asemele kerge leida.
Kas see põlveopi jutt oli naljaga pooleks öeldud või on siin mingi muu seletus? Manuaalkastiga autosid on tuhandeid liikvel inimesed ometi nendega sõidavad.
Neil on see siduripedaal selline naljakas, et peale linnatiiru hakkab selle pressimine põlvele. Vajutama peab pedaali umbes nagu jalgrattal. Mitte edasi, nagu normaalsel autol, vaid mingil määral alla.
Neil toyota proace laadsetel masinatel on veel muidgi vigasid. Topsihoidjad on armatuuri peal näiteks. Sõidu ajal selleni mugavalt ei ulatu. Cooleri radikas on parema ratta ees logari taga ja see on enamasti nii s***a täis, et see lihtsalt ei toimeta. :D
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 172
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 18 korda

Multivan

Lugemata postitus Postitas kaupo51 » 20 Nov 2023, 18:23

Tänan seletuse eest. Ma kunagi sattusin Peugeot J5 kaubiku rooli (googeldage kes ei tea milline auto välja näeb) ja sel tuli ka siduripedaali nagu alla vajutada. Istusid nagu kuskil tabureti peal ja vajutasid pedaali alla. Ilmselt sama tunne. Sõiduautos istud teistmoodi ja vajutad pedaali teistmoodi.

martvl
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 07 Mai 2009, 23:05
Telefon: +37256805878
Auto: 2x golf mk2.golf mk3. Passat b5/b6 touareg
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Multivan

Lugemata postitus Postitas martvl » 02 Dets 2023, 20:02

erkkimnt kirjutas:
17 Nov 2023, 09:03
Tere

On plaan hakata soetma bussi.Kuna enne pole kokkupuuteid volkswagen-iga olnud, siis uurin natukene enne kui midagi kindalt ostma hakkan,
Plaanis soetada multivan alates 2016 a. Olen vaadanud 150 kw-seid mootoried ja nelikvedusid.Mis nende head ja vead on?Ja kui suured on hoolduskulud?
Ja kas 200 000 kellal on vähe või palju juba?

Ette tänades.
Oma. Sama aasta bussi sama mootoriga ja veoskeemiga
Head on ohtralt panipaiku ja sõidad nagu sõiduautoga,vigadeks talvel mõnikord külmuvad el uksed ära ja kinni ei taha jääda.laes olevad koht algustitele minnakse vastu ja jäävad tihti põlema.
Hoolduskulud on mõistlikud.õli on viimasel ajal sööma hakkanud.dpf. Põletusega oli mure kuna kaasa sõitis väikseid otsi ja suretas poole põletuse pealt välja. 2a omanud ja muidu suht murevaba pill.
Ma selle laua viskasin välja ei mahtunud turvatooli kõrvale ära. See muidugi seniks kuni pisipere suuremaks saab.kurta pole siiamaani millegi üle. Start-stop süsteem pisut häirib,kuid eks see ka inimeses endas kinni .

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2514
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 30 korda

Multivan

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 03 Dets 2023, 19:08

No erkkimnt. 200000 läbisõit on ,vähemalt vanakoolikal mootoril sissesõidu algus. Need sõitsid rahumeeli probleemi vabalt C A.7oo ooo. Keret ei hoitud. Tuttava Mersedes (1978) sõitis Rootsis taksot 1 milljon 475 tuhat.Kere sai otsa. Miks nii kindlalt räägin. Olin nende autode hooldaja nii kere remondilt,kui ka mootori hooldusel.(teisi on ka veel,kuid aitab).Minu jutt läheb heietamiseks. Rohi oli rohelisem. Mis puutub läbisõitu,200000,siis on tõesti kahetine teadmine mootori ressursist. Need pumppihustid oma tihendite probleemidega? See tahma põletamine. Rohelised,pommid ju plahvatavad,lennukid STARDIVAD üle Ülemiste järve. Teemasse. Eks see läbisõit 200000. on riskantne.Tutkit nemad on teinud auto vastuPIDAVAMAKS. Ja veelkord. See tahma põletamine auto väljalaske torus. erkkimnt. Sind ootab ees kõik nende lisade uuenduste remont.

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 172
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 18 korda

Multivan

Lugemata postitus Postitas kaupo51 » 03 Dets 2023, 19:57

T6nis tõstatas päris huvitava probleemi. Loomulikult pole aus võrrelda vana kooli diisleid tänapäeva diislitega. W123 ja W124 taksomersud sõitsid tõesti miljon kilomeetrit, sest neil oli peal töökindel Boschi rivipump (mõni ütleb ka ridapump). See pump võis tõesti kesta miljoni, samuti auto mootor võis kesta miljoni. Moodsad diislid oma dpf ja adbluega ilmselt nii muretult miljonit ei sõida (kui üldse sõidavad). Ka autotootjate suhtumine on muutunud, enam ei ole mõtet toota autosid mis kestavad isalt pojale. Aga endalgi oleks huvitav teada, kas näiteks Multivani diiselmootori jaoks on 200 000 km läbisõitu palju või vähe?

Alhambra
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

Multivan

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 03 Dets 2023, 22:35

Multivaniga kogemust pole, aga lihtsalt heietades on 200 tuhat ikka väike läbisõit küll suures pildis.
Poest ostes ilmselt keegi niikaua sama autoga niikuinii ei sõida, aga siis vist teise ringi autod peaksid juba kõik täielikud saanid olema

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2514
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 30 korda

Multivan

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 04 Dets 2023, 18:11

Mind häirib ka selline suhtumine ,et kurdetakse see ja see viga (2017) oh müü maha. Nohjah. Teiseringi autoomanik saab ju jah odavamalt kätte,kuid peab füüri maksma.. Ega tasuta lõunaid ei ole. Lipsu sepp läheb järgmise auto juurde ja ....tuld järgmine viis 5 aastat uuesti hooleta. Meil sellist pappi pole,et iga aasta (ei igatsegi) st.iga viie aasta korral esindusest uut vankrit muretseda. Siiski. Tehnika huvilised. Teie ju loete VW. foorumis probleeme auto omanikelt. Kellel on probleeme..rootor pumbaga 66 kw. 81 kw. Aga P D.74 kw või 77 kw. 103 K W.passatil olid mootori ketiga probleemid. Põhi ,,häda,, on nendes lisades ,uuematel.Lisad. Lisad?,kui palju neid vaja on`? Sõitsin ühega.Turva rihm oli ühendamatta,tagurdasin territooriumile raibe viled karjuvad (kuigi vile peab karjuma teatult kiiruselt),ja siis need stange sees olevad andurid. Tagurdasin. Vastik siiski,kui sinu eest üle mõteldakse. Rooli taga on poole toobine. Insener nii vist arvab,igaks juhuks.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3355
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 790 korda
Tänatud: 129 korda

Multivan

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 04 Dets 2023, 21:10

Sest paljud ei kasuta turva varustust või unustavad. Nendele ongi vaja närvidele käia, et kasuta seda õigesti!
Ja parkimis andurid rohkem päästavad kui nendega ära harjuda. Silm ei näe täpselt nurga taha või stange alla. :)

Sa võtad nii isiklikult, et nagu kõik insenerid ja meie oleks su vastu. Ära üle mõtle. Kogu maailm ei keerle ümber sinu!
Käi maailmaga kaasas, siis sul endal ka vähem stressi! ;)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

muidumees123
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Sept 2010, 07:19
Auto: Volkswagen- rahva auto, tõlkes.
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

Multivan

Lugemata postitus Postitas muidumees123 » 05 Dets 2023, 15:47

Tegelikult osaliselt elektroonikale juba EU parlamendi tasemel mõeldakse, et asjad kestaksid...Praegu tegelikult asjad töötavad, kuid see remont ei tohiks küll minna poole auto hinna peale, reaalselt see auto ju loogiliselt läheb kohe varuosadena taaskasutusse. Ja see kallis vidin, mida ei saa käidelda, see ju sulatatakse või töödeldakse... Kui loogiliselt võtta, ei ole see sõiduk õieti tehtud, sest töötunnid, energia läheb suuresti ju raisku. Ja vaevalt , et kõigile osadele seal järelturgu on. Plastdetailid lühikese ajaga, mil vajadust pole, lähevad eeldatavalt niisama uuesti sulatusse? Miks sellist ringiratast jama vaja?Vabandust, kui natuke keerukalt seletasin. Kas ma natuke rumalalt mõtlen?
Kes tänasid kasutajat muidumees123 selle postituse eest:
MustVälk

volksusees1
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
Asukoht: eu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Multivan

Lugemata postitus Postitas volksusees1 » 05 Dets 2023, 17:09

tehnika kohta ei tea, aga tourneo custom(Ftc) ja transit on kõvema tsingi all ja sellepärast peavadki mõned tegelased veel volksu sees olema (pesoo/renoo kõlbab ainult emexisse väga hästi)
Viimati muutis volksusees1, 05 Dets 2023, 17:16, muudetud 2 korda kokku.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2514
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 30 korda

Multivan

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 05 Dets 2023, 17:31

Muidumees123.Mingil juhul lollilt ei mõtle. Autotootjad tahavad ju rohkem raha.Mida rohkem müüd,seda rohkem on direktoril lennukeid.... 200000 km.ei ,,tohiks,, olla probleem,kuid aga ongi selles,et mis oli kaubiku hind salongis. Kui odavapoolne, siis on ka mootor ,,pehmeke,, .

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3355
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 790 korda
Tänatud: 129 korda

Multivan

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 05 Dets 2023, 19:31

Sul lihtsalt vedas, et Golf 3 on ehitatud ajal kus insenerid väga ei pidanud mõtlema.
Mootorid on suure tugevus varuga ja saastavad. Selle eest kered läksid kiiremini läbi kui sokid!
Autotootja on alati mingi standardi pärast kuskil arendusega kinni. Mitte keegi ei ehita autot kestma põlvest põlve. Sellegi eest kestavad masinad millest on korralikult hoolitsetud!

Samad jupid muutuvad G3 peal ka rabedaks. Lihtsalt seal ei ole vaja midagi näppida.
Mugavus varustust sai siis ka osta sinna, aga enamus ei ostnud.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2514
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 30 korda

Multivan

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 05 Dets 2023, 21:00

MustVälk. Oioi. Mootorid saastavad. Auto kere kestab kauem,kui tsingitud,,tsingitud,, Audid. Mugavus varustust polnud vaja osta. Kõik oli hinnas. Ainult neli vedu pole. Ei polegi ju vajadust. 104 K W. Auto kere,korpus,karbid....Need poisid ,kes lõpetavad 2024 aastal keskkooli,nemad (tehnika huvilised),ca 10 A. pärast tulevad külje karpe ,,uurima,, .

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3355
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 790 korda
Tänatud: 129 korda

Multivan

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 05 Dets 2023, 22:12

Kellel vähem tsingitud ja kellel rohkem. Sellegi eest on rohkem golf 3 vanarauas kui teedel.
Tarbeese nagu ikka. ;)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Vasta

Mine “Autoostu abi”