Tere,
Otsin abi oma 2008. aasta VW Passat B6 1.9 TDI probleemiga. Viimasel ajal on mootor hakanud kiirendamisel jukerdama. Auto ei võta korralikult pöördeid ja tundub, et jõud on kadunud. Lisaks on kütusekulu märgatavalt suurenenud.
Veakoodi ei ole ette visanud, aga sõidukäitumine on selgelt muutunud. Kas kellelgi on olnud sarnane kogemus või oskab soovitada, kust viga otsida?
Igasugune info või vihje oleks väga teretulnud!
Update! Lasin autol diagnostika külge panna ja näidata et turbo geomeetria on kinni. Lasin turbo üle vaadata ja geomeetria liikus ilusti ja kõik voolikud lõdvikud olid tervet nemad arvasid et äkki turborõhuandur võib läbi olla
Passat B6 1.9 TDI (2008) – mootori jõud kadunud, jukerdab kiirendamisel, kütusekulu suur
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5342
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Passat B6 1.9 TDI (2008) – mootori jõud kadunud, jukerdab kiirendamisel, kütusekulu suur
Tasub alustada veakoodide lugemisest ja diagnostikast arvutiga. Niisama "pimesi" juppe vahetades võib pikalt minna enne kui õigele probleemile jälile saada - võimalusi mitu. 

-
- Huviline
- Postitusi: 242
- Liitunud: 25 Mär 2012, 21:09
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Passat B6 1.9 TDI (2008) – mootori jõud kadunud, jukerdab kiirendamisel, kütusekulu suur
Mu audi B6-l oli kunagi ammu-ammu samad sümptomid ja mul aitas turbo solenoidi välja vahetamine. Aga sinu puhul tundub, et see on miski mis tuleb ja läheb? Minu omal oli suht võimatu üldse sõita. Seega lubada ei julge.
-
- Huviline
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 3 korda
Passat B6 1.9 TDI (2008) – mootori jõud kadunud, jukerdab kiirendamisel, kütusekulu suur
Ennustamise põhjal ravi võib olla kulukas tegevus.
Ise alustaks ikka kaabliga masinale lähenemisest enne puusalt tulistamist.
Sugulase TDI-l oli sarnane käitumine veakoodiga mis vihjas turbo geomeetriale, reaalselt oli üks vahejahutisse minev lõdvik kuidagi augu saanud.
Ise alustaks ikka kaabliga masinale lähenemisest enne puusalt tulistamist.
Sugulase TDI-l oli sarnane käitumine veakoodiga mis vihjas turbo geomeetriale, reaalselt oli üks vahejahutisse minev lõdvik kuidagi augu saanud.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...