Diiselmootorite eluiga

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Diiselmootorite eluiga

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Tahaks pisut kuulda kaasfoorumlaste kogemusi erinevate p?lvkondade VW diiselmootorite eluea kohta. Ei m?tle siin ??rmusi, vaid seda, kui pikalt on v?imalik tavaliselt s?ita normaalse hoolduse ja ekspluatatsioonitingimuste korral ilma mootori sisemusega l?hemalt tutvust tegematta...
Kui k?simus tobe on, siis ?rge n?kku l??ge...:)

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Eesti soidab ringi yks Sharan , 2000+ , mille labisoit hetkel peaks olema juba 1000000 km kanti. Vahetatud loomulikult mittu turbod, pihustid, veermiku osasid suht palju. Mootori remont tehti yks kord, ja see ka omaniku lollule tottu ( jattis rihma vahetamata, tulemuseks , uus plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"]). Muidu oleks taisti stock.
Ulme?? Ei ole, ise olen nainud, nappinud, soitnud.

Aleksei.

[Muudetud: 10-9-2008 Monah]

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1950
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 107 korda
Tänatud: 35 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Kui arvestada seda, et talvine k?lmk?ivitus pidi mootori kulumise m?ttes v?rduma kas mitte 200km sooja mootoriga maantees?iduga, siis oleneb k?ik auto kasutusotstarbest. Kui autol on kenasti k?ik hooldused l?bi eluea tehtud ja ainult normaalkiirustel pikki otsi s?idetud siis 500 000km peaks suht nohu olema volkari diislile. Enda 55kw TD on eeldatavasti ligi 350k km kui mitte rohkem l?bi k?rutand ja tundub, et kestab k?ll veel. Eks enne kipuvad jah k?ik muud detailid sealt mootori ?mbert ?ra v?sima nagu turbo, pihustid, pump jne.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Hea teema p?stitus sul. Mind ammu huvitab ka sama teema,kuna alati on v?ltsitud tegelikku l?bis?idu km-treid.Kuna VW-nil l?heb spido peale 300 tuhhi nulli ,kuidas siis siiski hinnata mootori vastupidavust,kestvust.TOBIMARG.Eeldavasti 350.km. Kuid k?s. mis ta tegelikult n?itab?

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

golfide kollektsioonis isa golf2 1,6 vabalthingav diisel millel l?bis?ittu tsiba ?le 500 000km ning millel jah laguneb ?lej??nu ?mbertringi ?ra nagu tobimarg ?tles kuid mootor kestab ja j??bki kestma. pihusteid ja pumpa pole senimaani n?pitud kuid tsirka 20 000km tagasi mootoris saaled ja r?ngad vahetatud ning h?lsside kulumisj?ljed olid minimaalsed.

rewo
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 13 Okt 2007, 22:07
Asukoht: Tartumaa, Kabina

Lugemata postitus Postitas rewo »

To Monah
Kas sa pead silmas h?bedast sharanni , s?nniaastaga vist 2001 , mingi 4 aastat tagasi oli mercedes takso logodega , siis oli tal kellade peal 480 000 km . Paar korda sai isegi teda remonditud , mootoriga ei midagi , aga k?ik muu mis ?mber , see kippus v?sima ( rattalaagrid , poolteljed , ukselingid-piirajad , jne ) Ahjaa , esimene rihmavahetus oli sellel vist 160000 peal , kuna esinduses ei olnud sellist rihma , oli see ju ?ks esimesi PD mootoriga sharanne , ja keegi ei kujutanud ette , et nii ruttu nii palju l?bi s?idetkse .
Ja minu passatil keeras just 200000 ette , pole veel peale rihmavahetuste ( veepump ja rullikud ka ikka) mootori juures midagi teinud , ei ole vast vajadust ka veel niipea .

[Muudetud: 14-9-2008 rewo]

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

[quote][i]Algselt postitas: rewo[/i]
To Monah
Kas sa pead silmas h?bedast sharanni , s?nniaastaga vist 2001 , mingi 4 aastat tagasi oli mercedes takso logodega , siis oli tal kellade peal 480 000 km . Paar korda sai isegi teda remonditud , mootoriga ei midagi , aga k?ik muu mis ?mber , see kippus v?sima ( rattalaagrid , poolteljed , ukselingid-piirajad , jne ) Ahjaa , esimene rihmavahetus oli sellel vist 160000 peal , kuna esinduses ei olnud sellist rihma , oli see ju ?ks esimesi PD mootoriga sharanne , ja keegi ei kujutanud ette , et nii ruttu nii palju l?bi s?idetkse .
Ja minu passatil keeras just 200000 ette , pole veel peale rihmavahetuste ( veepump ja rullikud ka ikka) mootori juures midagi teinud , ei ole vast vajadust ka veel niipea .

[Muudetud: 14-9-2008 rewo] [/quote]

Vaga voimalik;)

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

Algselt postitas: T6nis2
Hea teema p?stitus sul. Mind ammu huvitab ka sama teema,kuna alati on v?ltsitud tegelikku l?bis?idu km-treid.Kuna VW-nil l?heb spido peale 300 tuhhi nulli ,kuidas siis siiski hinnata mootori vastupidavust,kestvust.TOBIMARG.Eeldavasti 350.km. Kuid k?s. mis ta tegelikult n?itab?

peale 300 tuhhi nulli...???:P see vist sul kirjaviga:cool:
Diesel Power KEEPS ME GOING

madtongue
Huviline
Postitusi: 157
Liitunud: 30 Mär 2005, 00:06
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas madtongue »

Ei, volkaril l?heb t?epoolest 300 000 pealt nulli odomeeter. Siis j?lle hea paari aasta p?rast auto ostjale n?idata, et n?e, 93 aasta pill ja 60 000 s?itnud. rumal ostja ?tleb jehuuu, v?tan kohe ?ra:)
Ökoraider

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Algselt postitas: madtongue
Ei, volkaril l?heb t?epoolest 300 000 pealt nulli odomeeter. Siis j?lle hea paari aasta p?rast auto ostjale n?idata, et n?e, 93 aasta pill ja 60 000 s?itnud. rumal ostja ?tleb jehuuu, v?tan kohe ?ra:)
Seda "?nne" pole mehhaanilise n?idiku korral... T??kaaslase vanal Golf 2-l n?itas hiljuti 540 000.;D

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Mehaanilisel n?idikul on "?nn" selles et v?hegi oskaja teeb temaga hookus pookust.T?na see homme teine. Elektroonilist n?pivad v?hesed,kuid siin ,nagu enne mainitud,tuleb tehas appi.Nii et v?ta kinni tegelik l?bis?it.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Algselt postitas: T6nis2
Mehaanilisel n?idikul on "?nn" selles et v?hegi oskaja teeb temaga hookus pookust.T?na see homme teine. Elektroonilist n?pivad v?hesed,kuid siin ,nagu enne mainitud,tuleb tehas appi.Nii et v?ta kinni tegelik l?bis?it.
Teatud autom??jate ringkondades liiguvad juba ammu selliste meeste kontaktid, kes m??duka tasu eest vast pea iga masina digin?idiku l?bis?idu soovitud n?iduni "korrigeerivad".
Alustatud sai minu poolt seda teemat sooviga saada teada t?de VW/Audi grupi diislite reaalse eluea kohta. See digin?idu 300 000 tagant nulli minek on t?esti tehasepoiste poolt "tubli"... Seega on vanema diisli ostul nagunii see n?it suht m?ttetu, kuna uus omanik ei tea aimatagi, kas seal esimene, teine, v?i juba ingel [VW Bot: "Keel korda!"] teab mitmes ring k?imas.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Ma ju ka pooldasin teemat kuid teades l?bis?idu jurat ei saa iial teada nende autode tegelikku l?bis?itu.N??d minu kogemused. Jetta 1,6 d 81 A Soomest.345000.H?lss l?bi ehk h?re.Minu esimesed D remondi kogemused. Praegune punane,235000.Piisas plokikaane tih.vahetusest(mida polekski vaja olnud teha,kuna ?li tuli tosooli ?li radikast)et veenduda.H?lss on nagu ainult 60000.s?itnud.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Algselt postitas: T6nis2
Ma ju ka pooldasin teemat kuid teades l?bis?idu jurat ei saa iial teada nende autode tegelikku l?bis?itu.
?ra kaota lootust.;) N?iteks enda tutvusringkonnas on ?ks soomlase omanduses olev eelmise sajandi l?pu l?hedal valminud ja pidevalt ?hes peres olnud T4 mille korralikult t?idetud hooldusraamatu j?rgi 740 000... N?idikul 140 000. Masinal kirjade j?rgi 4-s turbo, kaas kordagi maas k?inud pole omaniku v?itel, ja mootor veel t?siseid v?simuse m?rke ei ilmuta... K?ib k?ll juba ?sna h??lekalt... Kui seda raamatut poleks n?inud, siis ise k?ll ei usuks. Vaevalt et ka raamatus n?ite suuremaks v?ltsitud on...
Ise loodan, et liikumas on veel m?ni selline masin, mille elutee korralikult dokumenteeritud on...:)

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

No mis lootust mul vaja kaotada,teades et t?esti diisel l?bib palju kap remondita.HR. K?rsaga oligi kunagi suhtlemine LS kohapealt.Vanakooli diisel.Pealkiri tal foorumis.Mul veel kliendiks Oopel Omega 2,3d 88 a ja 590 000 . n?iduks(miks ta peaks v?ltsima).98-ndal ostis n?iduga 180.No kestavad S... k?ll.

krss
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 06 Mär 2007, 03:52
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas krss »

Tahaks pisut kuulda kaasfoorumlaste kogemusi erinevate p?lvkondade VW diiselmootorite eluea kohta. Ei m?tle siin ??rmusi
?kki peaks alustama sellest, et kui vanal autol on olnud palju omanikke, siis korralik hooldus iseenesest on juba ??rmus;D
Tooksin 2 ulmenumbrit selles m?ttes, et need on kindlasti pigem erandid: 1.6D kapremondita 1.2Mkm ja 2.0D/R5 kapremondita peaaegu 1.3M. Need olid tollal "suht uued" autod ja kasutatud ainult m??da kiirteed Saksas t??le-koju s?iduks, Eestisse j?udes muidugi totaalselt h?redad aga liikusid veel omal j?ul, v?heste miinuskraadide juures isegi k?ivitusid omal j?ul:). See oli just nagu surnud koera pidamine kevadeni ?ues keti otsas (hoiab p?tid eemal, kuigi koeraks enam seda asja nimetada ei saa), aga usun, et nende mootorite "best before" l?ppes seal kusagil miljoni kandis, edasi l?ks juba h?redana, j?uetumana, suurema k?tusekuluga (kuigi 1.6D mootoril sai enamv?hem lahti nii suitsust kui ?likulust, teisel oli kapremont juba paratamatu).

Aga n??d natuke reaalsemast elust:
Naise eelmine 51kW 1.6TD oli ?ra m??es ca 610tkm (ostsin teiselt omanikult, kes sai auto oma k?tte "peaegu" uuena), saanud kogu elu ?livahetusi iga 5tkm tagant, esimene turbo oli peal parima tervise juures, k?ige k?lmemad k?ivitused (tollal veel Soomes) -30 kraadi juures ei olnud probleemiks ka plokisoojendust taha ?hendamata. Praegu s?idan ringi 96a 47kW 1.9D-ga, s?bra k?est ostsin (tema teine omanik samuti peaaegu uuest saadik), detsembris t?itus autol 460tkm, mootor pole seni lahti k?inud, ?li absoluutselt ei v?ta, salong seest ilus ja kulumata. Mu eksabikaasa s?itis paar aastat ringi 2.0D-ga, mis samuti remondita midagi 650tkm kanti l?binud (sellel oli olnud kaaneremonte). Rohkem VAGi n?iteid tuua ei oska, kuna mul enamus k?es olnud VAGi diislitest olnud ikka h?bematult v?ikese (alla 300tkm) l?bis?iduga. VAGe millegi muuga kah v?rrelda ei oskaks, et mis on parem v?i halvem, kuna mu bussil ja kahel viimasel maasturil olnud l?bis?idud samuti 400tkm kandis ja mootorid seejuures laitmatus korras, samuti k?ik muu. Natuke haakub k?esoleva teemaga ka SEE piltidega jutt. Eks iga?ks ise otsustab, kelle jutt seal teemas usutav on ja kelle oma mitte.

Tahaksin T6nis2 postitustele lisada, et seda ei maksa kunagi v?listada, et v?he s?itnud diiselmootor l?bi ei v?iks olla. Nimelt ostab omale diisli reeglina paras koonerdaja (vaatan peeglisse ja punastanPilt) ja kipub koonerdama ka hooldusega (selle peale ei punasta:)). Olen ise n?inud v?ga v?ikese l?bis?iduga diisleid, millel mootor t?iesti kohvi ja n?inud ka selliseid, millel veel kohvi ei ole, aga ?hufilter on umbe l?inud, seej?rel on imenud filtri katki ja kogu filtrist tulev liiv on l?inud koos ?huga mootorisse ja iga p?ev tuleb aga uut liiva peale. Samuti vaatab enamik vanakooli diislite omanikke sind suurte silmadega, kui hakkad r??kima, et sellel peab vahetama ?li iga 6tkm v?i 7500km tagant, mitte 10tkm v?i 15tkm tagant nagu bensukatel. Just sel p?hjusel ei p?lga ma ise kunagi ?ra neid pool miljonit s?itnud masinaid (sellistel reeglina salong veel t?iesti kulumata, eriti kui olnud maantees?iduautod) eeldusel, et hooldusajalugu on kindlalt teada ja eeskujulik, k?ll aga soovitan hoida eemale ka 100tkm s?itnud ja hooldamata masinatest (Saksas oli mingi aeg komme, et osteti neid odavaid masinaid ja s?ideti ilma ?hegi hoolduseta kuni miskit j?rgi andis - nii sattusid 1-2a vanad mootoririkkega autod ka Eestisse, ?ks s?ber mul mingi aeg just selliseid t?igi, Eestis tuli reeglina teha vaid mootorivahetus mitte remont, kuna selleks oli juba hilja...).

Teemaalgatajale: ?ra vaata l?bis?itu. See eksitab, kuna v?he s?itnud auto teeb Sind m?nede vigade suhtes pimedaks ja palju s?itnu ei pruugi olla sugugi l?bi omadega (sellel v?ib olla peal ka v?he s?itnud avariilise auto mootor/kast). Vaata eelk?ige autot ennast. Parim garantii on see, kui tood auto ise kusagilt v?lismaalt esimeselt (v?i ka teiselt pikaaegselt) omanikult, temalt saad kohapeal k?sida iga pisiasja kohta auto suhtes ja tabad t?en?oliselt ?ra ka selle, kui inimene valetab. Minul nende esimeselt-teiselt omanikult ostetud autodega igal juhul halbu kogemusi ei ole, k?ll aga nende "r?ndauhindadega", mis oleks justkui t?elised p?rlid, aga keegi neid pikemalt omada pole tahtnud. T?si, sageli polegi viga kulumises vaid milleski muus (pihustid l?bi, hiline s??de, valesti reguleeritud pump, kulunud klapid/klapipesad jne), mida pole sugugi kallis remontida.

RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

diislite eluiga v?i mitte, aga mul halb kogemus olemas, kus siis transporteri mootor oli nii h?re, et hakkas oma ?li s??ma ja hakkas mootorit l?hkuma, jooksis nii kiiresti p??rde ja j?udu tuli ka kusagilt niipalju, et ise ka ei usu, algul ?ritasin k?iguga mootori ?ra tappa, aga huiatki, sidurist sain lahti, l?puks ikka kalts filtri ette..

nii, et diisli vennad, olge ettevaatlikud ja k?ige hoolduses ! :(

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Siin v?iks pakkuda sellist varjanti et ?hu filter eelnevalt pestud bensu v?i mingi lahusega. T?mbas neid aure sisse ja ei allunud gaasi asendile.Nelja taktiline mootor ei l?he l?hkuma oma karteri ?list. Teine jutt on kahetaktilisest diislist. 50-neldatel,60-neldatel. oli Tallinna linna liikluses liini buss nn. ,,reaktiiv,,. Oli ka veoauto MAZ 200. Pulli m?rk(nagu volga Gaz 21-hel. p?dra m?rk) mootori luugi k?lje peal. Vot neil kasutati kahetaktilist diislit. Kui mingil hetkel saabus aeg et ?lir?ngas enam karteri ?li piisavas koguses alla ei t?mmanud(tavaliselt oli kulunud r?ngad nii kui nii kuid mingil hetkel oli s??di ?le kuumenemine)hakkas mootor ,,perutama,,.

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

?ks vahva video sellest, kuidas X5 diisel l?hkuma l?heb:
http://www.youtube.com/watch?v=YmI7Nx026jU" onclick="window.open(this.href);return false;

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Siin v?iks kahtlustada siiski elektroonika viga. Samas p??rete piiraja ju t??tas.Mootor oli nagu ?levaatusel,tuurid p?hjas.Ehk ka uuemad autod, nagu see BMW siiski max. p??retel tossavad aga n?e laiali ei lendand. Kui kahetaktilisel ?igel ajal k?iguga v?lja suretada ei saand oli ,,piip ja prillid,,. Polnud sel juhul abiks mingit p??rete piirajat.

RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

transporteril siis ei saanud kuidagi midagi sisselaskesse minna, kuna ?hufilter oli pandud 2290km tagasi uus

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Noh, v?ib-olla oli antud videos t?esti tegemist mingi elektroonikajamaga - seda polnud kuulda, kuidas keps "tere" ?tleb. Aga piisavalt ?liudu v?iks idee poolest ka n?iteks karterituulutuse v?i h?redaks j??nud turbo vahelt tulla...

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

No ?tleme nii et k?ik on v?imalik mingis lollides kokku sattumistes.Aga et nelja taktiline mootor hakkaks oma enda karterist ?li s??es ennast toitma mingil hetkel ... P?hi k?simus siis selline. Kuidas sellist h?redat(kolb h?lss r?ngad max. l?bi) ?ldse k?ima saada? Kui paela otsas v?gisi PIKALT k?ima t?mmata siis ehk t?esti v?ib sellist asja juhtuda et lahmab karterist julmalt ?li ja see paneb mootori m?ratsema. J??b ka variant [VW Bot: "Keel korda!"] et karteri tuulutuse kaudu peksab ?li sisse sisselaskesse. Ka sel juhul on julm surve karteris mis viitab jube l?bi r?ngastele. Teisis?nu. KUI mootor siiski k?ivitub enamv?hem rahuldavalt ei saa selliseid s?mtomeid tekkida.

RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

asi juhtus nii, s?idan enne tammem?e silda (enne silda l?heb paremae sakku) annan siis gaasi, kuna mootor ise oli v?ga vana siis eriti midagi tunda ei olnud, kongis oli ka vanametalli piisavalt, sain gaasp?hjas m?est ?lesse ja m?e keskel lasin gaasi lahti, enda arust v?hemalt aga tekkis selline efekt ,et kapoti all oleks nagu hoopis 1 mootori asemel 2 mootorit ja uued pealekauba..

m?est alla s?ites kiskus hoog liiga suureks, egas midagi, m?eldud tehtud, pidurit vajutades sain kiiruse sinna kuhu tarvis kuigi pmst 10 sekundit peale pidurite hoidmist tundsin k?rsa haisu, sidur, ega pikka l?bu olnudki, kasuisa k?rval, tema s?nad on ilusti meeles, anna mulle nuga ja kalts, ning ava kapott (s??de oli tol hetkel juba v?lja keeratud, kohe kui seisma saime, mina piinasin sidurit, et mootor koguaeg seal 6k p??rde juures ei oleks, kuigi vahetult enne kaltsu ette toppimist ?hul?vikule oli juba kuulda mootori kloppimist, ehk siis mehaanikal kusagil loks.

mootori sisu leidis oma tee pr?gim?ele kuna v?ntv?ll oli kahjustada saanud, kepsu kaelad olid suhteliselt ovaalseks kulunud(ei seosta seda l?hkumisega, puht f??silise mootori kulumisega teevad ka nad seda)
kolvid olid m?radega, r?ngad katki.

see oli ka minu esimene vw diisel mootori lammutamine :)

[Muudetud: 21-1-2009 RKsilver]

voll
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 14 Apr 2006, 06:21
Asukoht: Riidaku

Lugemata postitus Postitas voll »

Golfi 1,5d korjas karteri tuulutusest ?li sisselaskekollektori lohkudesse ja mingil hetkel hakkas mootorisse imema. Oh seda minekut ja sinist suitsu. Kestis ?li peal s?itmine umbes 30 sek. ja siis rahunes maha. Juhtus selliseid asju ?le 80 maanteel s?ites. ?he soome tehnikaajakirja v?itel oli asi mootori halvas konstruktsioonis ja 1,6d need vead puudusid.

Vasta

Mine “Diislid”