Kui tihti peab diislil k?tuse filtrit vahetama? ja mida tule
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Eestis tehakse esinduses filtri vahetust vist iga hooldusega, v?hemalt mul vahetati.
T?si, kuna tegu on t?hjendatava filtriga (filtri all on "ventiil"), siis olen ma seda ise m?ne aja tagant t?hjaks lasknud. Olgu ?teldud, et Neste ja Statoili k?ttest pole mina veel tilkagi vett leidnud Ja vaevalt see filtrist kohe kolinal l?bi on l?inud enne t?hjendamist
Filter maksab 500 ringis aga tasub v?hemalt iga hooldus vahetada k?ll.
Kriitilise pilguga vaatad seda, et paned korraliku ?li. Ja ?hufilter ka kindlasti vahetada. Seda tasub ka tihedamini vahetada kui seal euroopas, sest teadagi milline tolm meil siin teedel valitseb.
K?si esindusest hoolduse t??de nimekiri, siis n?ed mis veel tegema peaks kui ise teha kavatsed
T?si, kuna tegu on t?hjendatava filtriga (filtri all on "ventiil"), siis olen ma seda ise m?ne aja tagant t?hjaks lasknud. Olgu ?teldud, et Neste ja Statoili k?ttest pole mina veel tilkagi vett leidnud Ja vaevalt see filtrist kohe kolinal l?bi on l?inud enne t?hjendamist
Filter maksab 500 ringis aga tasub v?hemalt iga hooldus vahetada k?ll.
Kriitilise pilguga vaatad seda, et paned korraliku ?li. Ja ?hufilter ka kindlasti vahetada. Seda tasub ka tihedamini vahetada kui seal euroopas, sest teadagi milline tolm meil siin teedel valitseb.
K?si esindusest hoolduse t??de nimekiri, siis n?ed mis veel tegema peaks kui ise teha kavatsed
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
-
- Klubiline
- Postitusi: 900
- Liitunud: 27 Veebr 2005, 21:02
- Auto: G1 Cabrio - Passat B7 -G5 GTI
- Asukoht: Tallinn-Viimsi-Keila
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 43 korda
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 637
- Liitunud: 22 Juul 2013, 19:30
- Auto: Seat Ateca Xcellence 4drive
- Asukoht: Tallinn, Õismäe
Re:
arvestades eesti lühikesi otsi (kui mujal maailma mastaabiga võrrelda) ja väga suure kõikumisega kliimat siis mina soovitaks mitte pikki intervalle just kasutada....kondents ja põlemisjäägid sitast kütusest ei mõju mootorile hästi ning soe soovitus oleks kasutada 10 tkm intervalli, eriti just diisli puhul mille turbod on õlile tundlikud elemendid mootori juures.Garfield kirjutas:Kui on Longlife service intervall, kasuta ?iget spetsiaal?li (vastva m?rkega sildil). Muidu sobika n?iteks t?iss?nt 0w30, ja vaheta iga 15000km tagant.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Re:
Üks põhjus miks meil longlife pole sobilik on see, et sõidetakse väikeseid otsi ja tihti, loomulikult satub külma mootoriga mingi osa kütusest õli sisse, kuid seda on arvestatud ja sellejaoks on õlis neutraliseerijad aga kui seda juhtub nii tihti siis saavad need ükskord otsa ja hakkab mootori kahjustamine pihta.Riivo kirjutas:arvestades eesti lühikesi otsi (kui mujal maailma mastaabiga võrrelda) ja väga suure kõikumisega kliimat siis mina soovitaks mitte pikki intervalle just kasutada....kondents ja põlemisjäägid sitast kütusest ei mõju mootorile hästi ning soe soovitus oleks kasutada 10 tkm intervalli, eriti just diisli puhul mille turbod on õlile tundlikud elemendid mootori juures.Garfield kirjutas:Kui on Longlife service intervall, kasuta ?iget spetsiaal?li (vastva m?rkega sildil). Muidu sobika n?iteks t?iss?nt 0w30, ja vaheta iga 15000km tagant.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus