K: Generaatori probleem G3 2.0?

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Suletud
M-H
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 08 Okt 2008, 10:25
Asukoht:

K: Generaatori probleem G3 2.0?

Lugemata postitus Postitas M-H »

Nimelt asi selline, et alguses hakkas vahepeal akutuli vilkuma s?idu ajal. M?tlesin, et geneka harjad hakkavad ilmselt l?bi minema vms, aga n??d juhtus nii, et autol k?igepealt hakkas n?idikuplokk segast panema, spidokas t?mbles, kell kustus ?ra, suunakad ei t??ta ja siis suri auto v?lja. Natuke sai k?iata, aga k?ima ei l?inud ja aku t?hi. K?iates lasi autol k?ik aknad ka alla. V?tsin teise auto pealt voolu, l?ks k?ima ja t??tas j?lle p?ev aega, siis tegi uuesti nii. Akutuli samas enam ei plingi. On see golfi puhul normaalne, et t?hja aku korral nii teeb v?i peaks mujalt viga otsima?

ounou
Huviline
Postitusi: 388
Liitunud: 10 Nov 2008, 11:21
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ounou »

kui voolu on v?he (aku saab t?hjaks ja genekas ei lae), siis hakkavad pea igal autol sellised jamad.

kontrolli genekas ja aku ning tee korda.

M-H
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 08 Okt 2008, 10:25
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas M-H »

Sain uue geneka, aga nyyd uus probleem, ei istu, vana genekas oli nagu lihtsalt 2 polti l2bi k6rvade panna, aga uus on nagu genekast pingutusega vms. Kas peaks mingi eraldi kinnitus selle jaoks olema?

Edit: Enda autol on A/C pump ka, auto, kust uus genekas v6etud, ilma A/C-ta, kui see midagi peaks lugema.

[Muudetud: 10-4-2009 M-H]

GTI
Moderaator
Postitusi: 7852
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Vast said siis vale geneka.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

M-H
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 08 Okt 2008, 10:25
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas M-H »

No m6lemad mootorid 2.0 85kW. Mismoodi generaator vale saab olla?

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

ilma kliimata ja kliimaga genekal on juba voolude vahe minuarust. aga ju siis on v?liselt ka vahe kui sulle ei sobi.

M-H
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 08 Okt 2008, 10:25
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas M-H »

Pmst siis ei kannata kliimaga autole ilma kliimata auto genekat panna? Voolude vahe on k?ll jah, vana oli 90A, uus 70A, aga parem ikka kui 10-11V laadimisvooluga s?ita. Ilmselt tuleb erinevus sisse sellest, et kliimaga variandil on teistsugune kronstein, mis genekat ja kondipumpa hoiab. Huvitav, kas need tagumised otsad, kus harjad sees on, istub 70A pealt 90A peale ka? Pmst regulaator reguleerib ikkagi pinget ja harjad on ka samad ju.

Olen siin pikalt netiavarustest otsinud, kuid pole ilma kliimata auto genekakinnituse pilti leidnud, et n?ha, mis seal erinevat v?iks olla.

[Muudetud: 10-4-2009 M-H]

GTI
Moderaator
Postitusi: 7852
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

http://www.elcats.ru/vw/parts.asp?mdl=166&unit=F0700383" onclick="window.open(this.href);return false;
alumine pilt peaks olema kliimaga variandi geneka kinnitus (rihma pingutamine pingutusrulliga), ?lemine aga rihma pingutamine geneka liigutamisega.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

M-H
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 08 Okt 2008, 10:25
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas M-H »

P?him?tteliselt v?ib teema l?petuseks ?elda, et saab edukalt ilma kondita mootori genekat ka kasutada, lihtsalt tuleb endal ?ks v?ike lisakinnitus fabritseerida selle poolkuu kinnituse jaoks, kuigi toimib edukalt ka ilma.

Suletud

Mine “Elektroonika”