Õlikorgi näppimine

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
daqqer
Veteran
Postitusi: 694
Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
Telefon: 5177458
Auto: BMW
Asukoht: [ Tallinn ]

Lugemata postitus Postitas daqqer »

Üldiselt on nii et, kui õlikork sooja mootoriga maha võtta siis peaks õhk liikuma sealt sisse-välja-sisse-välja. Kui ainult välja puhub (ja õli pritsib vms) siis on rõhk sees ehk kolvirõngad hakkavad minema või on hõredad juba. See kas välja sureb või puterdama hakkab või kas üldse effekti käimisele on sõltub juba täpsemalt mootorist, sinu mootori kohta ei tea kahjuks. Tossu tulemine on väga kahtlane variant igatahes. Soovitaks kontrollida sama asja kellegi väga korraliku mootoriga isendil.

Ken

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Tossul ja tossul on vahe. Pakuksin ise, et tegemist on õli sattumine kuumadele pindadele, mille tulemusena tekib aur/'toss'
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

Mahno
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 25 Mai 2005, 19:10
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Mahno »

Ma ise pakun et õlikorgi all on nukkvõll ja õli pritsib selle pealt. Kui nii, siis ei tasu sellele lendavale õlile tähelepanu pöörata. Isegi mu teadmata läbisõiduga kohvi transit ei ole nii kohvi, et karterist tulev toss õli kaasa võtab. Ja see buss ei tossa vähe :D

2004 aasta masin on juba 5 aastat vana ja ilmselt läbisõit pole neil diislitel ka pisike - seetõttu on nende puhul kulumine täitsa normaalne. Näita oma tossu mõnele asjatundjale - siin sa seda nagunii adekvaatselt kirjeldada ei suuda sõnades.

Vasta

Mine “Diislid”