Nii ,kui panen tagumise käigu sisse ja lasen siduri kõrgemale hakkab tagumine käik ragaisema ja tahan teada mis mure see olla võib ?
kas kast on läbi ,või hoovastik ,või midagi muud ?
Käik tuleb ilusti sisse panna ikka. Vaata esialgu hoovastikku.
Küll jagu saad. Vaevalt, et kast läbi on. Muidu oleks mõned tükid seal sees laiali ja
ei saaks üldse sõita.
kas ta sul liigub ka selle ragina saatel või ei lähe käik sissegi? mul oli golf3 selline jama, et sõber tagurdades suretas mootori välja ja pärast seda tagurdades oli ka mingi kõrin sees ja mingi nädala pärast lendas reduktorist sõiduajal kinnitusneet või mingi asi välja, suur auk oli reduktoris ikka niiet terve põhi oli õliga üle pritsitud, pidin terve käigukasti välja vahetama
Ei hakanud uut teemat tegema!!! Mul selline asi et viskab tagurpidikäigu G3-l välja nagu rohkem gaasi anda. Küsimus siis kas kastis on viga või on hoovastik kulunud. Tühituuril püsib käik sees.
mul on ka selline mure, et kui panen tagurpidi käigu sisse ja vahepeal viskab välja, mootoripatjade süüks ei saa lugeda, sest need said kevadel vahetatud..
Kas hammasratast on lihtne vahetada? Või on kasti lihtsam vahetada?
marko232 kirjutas:mul on ka selline mure, et kui panen tagurpidi käigu sisse ja vahepeal viskab välja, mootoripatjade süüks ei saa lugeda, sest need said kevadel vahetatud..
Kas hammasratast on lihtne vahetada? Või on kasti lihtsam vahetada?
Hammasratast on odavam vahetada kindlasti. Raskusaste sama(kast tuleb maha kakkuda). Hoovastikku lihtne diagnostida. Ühendad hoovastiku lahti kasti küljest, lükkad kasti pealt tagurpidi käigu sisse ja proovid, kas lendab välja või ei. Golfi kaste, millel käigupool kabe ja differ juppideks peak olema lademetes, seega pole tagurpidi käigu hammaka leidmine kaa probleem, kui selles on viga.
Teema oli ,Tagurdades ragiseb. Probleem on selles,et peavõlli hammakas on ,,krobeline,, .See on aga peavõlliga ühes tükkis(eraldi vahetamatta). Liikuvat hammakat võib vabalt vahetada,kuid mis mõtet,kui peasüüdlane jääb alles.