Kütuse rõhu probleemid.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Sn00p
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
Telefon: 56455185
Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
Asukoht: Tallinn -> Laagri
Tänatud: 2 korda

Kütuse rõhu probleemid.

Lugemata postitus Postitas Sn00p »

Mootoriks on 2.0l 85kW
Autoks on G1 1983

Probleemiks on et kütuserõhk tõuseb rahulikult sõites kas või 7' bar'ini aga normaalne oleks 3 bar'i. Kui korra peeneks lasta, kuskil piirajani välja lööb rõhu kolmeni tagasi. Pesin lati puhtaks seest, kütuse filtir vahetasin ära ja torustiku puhusin läbi. Kas põhjuseks võib olla et kütuse tagasivoolu klapp(rõhu regulaator) on halvaks läinud?
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun

RKsilver
Veteran
Postitusi: 715
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

Sn00p kirjutas: Mootoriks on 2.0l 85kW
Autoks on G1 1983

Probleemiks on et kütuserõhk tõuseb rahulikult sõites kas või 7' bar'ini aga normaalne oleks 3 bar'i. Kui korra peeneks lasta, kuskil piirajani välja lööb rõhu kolmeni tagasi. Pesin lati puhtaks seest, kütuse filtir vahetasin ära ja torustiku puhusin läbi. Kas põhjuseks võib olla et kütuse tagasivoolu klapp(rõhu regulaator) on halvaks läinud?
võib küll nii olla, kas tagasivool on otse paaki ?

Sn00p
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
Telefon: 56455185
Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
Asukoht: Tallinn -> Laagri
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Sn00p »

Tagasi vool on otse paaki jah. Võtsin mingi Golf IV 1.6 regulaatori see istus ilusti otsa ja oli ka 3.0 bar. Nüüd nagu töötab. Aga nats ikka kerkib, kuid kerge gaasi vajutusega langeb.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun

Vasta

Mine “Mootor”