Lihtsalt ei lähe käima. 1,6td 51kW

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Raimo182
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 11 Mär 2008, 14:46
Auto: VW Passat (87), VW Caravelle (86)
Asukoht: Pärnu/Viljandi

Lihtsalt ei lähe käima. 1,6td 51kW

Lugemata postitus Postitas Raimo182 »

Probleem selles, et mootor ei taha enam starterist käima minna, ei soojalt ega külmalt. Hakkas vaikselt pihta. Mõnikord pidi kaks korda süüdet andma, et käivitada ja siis ka ei läinud poolest pöördest- veits pidi käiama. Paar nädalat tagasi sai vahetatud klapisääretihendid ja uuesti rihm vanade märkide järgi paika pandud. Peale tööd töötas jällegi normaalselt, mittekui midagi viga ei olnud, käivitus samamoodi. Paar päeva ja ca. 400km peale seda ei läinud enam käima, lubas mõne korra aga ikka ei midagi(samas lükates kohe matsust). Peale 150km ja sooja mootoriga ei midagi. Reguleeritud on süüdet, rihm täpselt märkide järgi paigas, vahetasin ka pihustiotsad(uued). Eelsüüteküünlaid ma ei kahtlustaks, sest sooja mootoriga samuti ei käivitu. Kui keegi targem oskab nõu anda või kellelgi on sellise asjaga kogemust, siis palun abi!

Autoks VW Caravelle (86) 1.6td 51kW
Vanakool

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

...samas lükates kohe matsust... . Peale 150km. ja sooja mootoriga ei midagi. Pump vaheta,hea mul öelda,kuid samad jamad olid 82 A. golfil. Sõidan linnavahel,korraks suretan välja,käin poes ja ... samad sümtomid,vead. Süüde ei puutu asjasse,pumba plunzer on kuuma,sooja tundlik. Ootame asjalikku tagasisidet.

seff
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 12 Okt 2007, 22:20
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas seff »

kontrolli kas õhku ei satu kuskilt süsteemi, või kütus vajub tagasi, isasema akuga katsetamine ei ole ka paha mõte,võid proovida ka väikse sutsu eetrit lasta ja siis käivitada, brake cleaner on parem tegelt isegi ,PS kui eetriga katsetad siis küünlaid mitte anda

[Muudetud: 28-11-2009 seff]

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Võib eetriga katsetada,kuid see pole ju normaalne käivitamine . Eeter ehk abistab kui on väljas -20c. Pump oli läbi. Aku pealt käivita palju tahad(tänu sellele oli ka starter tehtud 5+ ja juhtmed),korra lükkad ja kohe käib nagu poleks midagi olnudki. Jutt on enda kogemusest. Teema algatajal võib muidugi midagi muud olla,kuid 15A.tagasi oleksin samamoodi küsinud.

TGL
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 22 Mär 2009, 22:36
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas TGL »

Eeter on küll viimane asi, mida proovida. Ükskord kasutad eetrit - kasutad seda edaspidigi.


[Muudetud: 29-11-2009 TGL]

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

TGL.,mida sa sellega öelda tahtsid?

TGL
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 22 Mär 2009, 22:36
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas TGL »

ok, ei väljendanud ennast piisavalt korrektelt, minu viga.

Eetri kasutamine rikub raskelt mootorit. Eriti veel kui sellega üle pingutada. See nn "käivitusabi" ei lahenda mitte mingeid probleeme, vaid pigem tekitab uusi. Pigem kasutada mõne mehaaniku abi juba praegu tekkinud probleemi leidmisel, kui et tekitada endale veel üks probleem.

See on minu isiklik sügav veendumus.

Raimo182
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 11 Mär 2008, 14:46
Auto: VW Passat (87), VW Caravelle (86)
Asukoht: Pärnu/Viljandi

Lugemata postitus Postitas Raimo182 »

Sütelukupõhjas asi ei ole, sai juba alguses asi ära katsetatud. Kõiksugu variandid on läbi mõeldud, süüdet seatud täpselt märkide järgi ning pumpa keeratud hilisemaks ja varasemaks. Ühe korra läks veel lambist käima, niisama, aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"] tõmmates on ka nüüd jamama hakanud(vbla pole süüde päris õige). Igaljuhul võtan ette survete mõõtmise ja kui see tulemust ei anna, siis läheb pump pinki ja vaatab, mis see näitab.
Mis ma sellest eetrist ikka lasen, kui järgmine kord ikka ei käivitu (lõpmatult seda lasta ei saa ju).
Mootor nagu ka iga korraga on halvemini käima hakanud, selline tunne,et miski on lihtsalt ära väsinud. Kütusefiltri vahetamine ka tulemust ei andnud!!! :)
Vanakool

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

kui pump ära on siis on ju lihtne aru saada.
kui ei käivata siis mängi süütega paar korda pumpa kütet peale siis peaks ju andma

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

ja teine variant [VW Bot: "Keel korda!"] vaata mis sul süütepool teeb üldse

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

Mafeikin17 kirjutas:ja teine variant [VW Bot: "Keel korda!"] vaata mis sul süütepool teeb üldse
Huumor...? Diislitel pole süütepooli:info:

Vaata tähelepanelikult kütte pealevoolu ja tagasivoolu. Õhku ei tohiks kummasgi olla, kui õhk vahel muudab see käivitumist märgatavalt. Kahjuks ei oska öelda kumma puhul asi hullem on.

Kas pump on kuiv? Kui märg, siis võib ka õhku vahele kiskuda, eriti gaasihoova vahelt.

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

sorry ei pannud tähele et diisel

Raimo182
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 11 Mär 2008, 14:46
Auto: VW Passat (87), VW Caravelle (86)
Asukoht: Pärnu/Viljandi

Lugemata postitus Postitas Raimo182 »

Kütust peale limpsab ikka mõnuga, aga tagasivoolu millegipärast ei lähe. tegime katse...panime kütuse pudeliga vooliku otsa ja tõmbasime käima, neelas 1,5l miski 3min ära. Tagasivooluga nii, et pihustil võtsin tagasivoolu torud lahti, tagasi ei voolanud mitte midagi, gaasi andes tulid mõned piisad.

Süüte regulli kohta: Nuka kriips, pumba rattal auk ja kriips, sidurikorvil lohk. Ega kuskil rohkem pole mingit märki, mis peaks paigas olema???
Vanakool

abt
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 25 Okt 2008, 10:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas abt »

Pihustiotsad vahetasid ise? Avanemissurve mõõtsid ära vana ja uue otsaga?

Raimo182
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 11 Mär 2008, 14:46
Auto: VW Passat (87), VW Caravelle (86)
Asukoht: Pärnu/Viljandi

Lugemata postitus Postitas Raimo182 »

Ise vahetatud, mõõtnud pole mdiagi.
Vanakool

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Vastus selle koha pealt ....pihustilt võtsin tagasivoolu torud lahti,tagasi ei voolanud mitte midagi. Võta pumba pealt tagasijooksu voolik ära. Vaata kas siis lööb kütet mehiselt välja. Kui lööb on viga plunzeris.

Raimo182
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 11 Mär 2008, 14:46
Auto: VW Passat (87), VW Caravelle (86)
Asukoht: Pärnu/Viljandi

Lugemata postitus Postitas Raimo182 »

Pumbas ma väga ei kahtleks, sest kui "käiad" lööb sumpsist toorest ja valget natukene. Muidugi mõõdan nüüd rõhud ära nii kiirelt kui leian kuskilt "kella" ja siis räägib edasi. :)
Vanakool

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Pumbas ei kahtle.. Miks käivitamisel ei tulnud tagasi jooksust pihustist ,,grammigi,, tagasijooksu kütet?

Raimo182
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 11 Mär 2008, 14:46
Auto: VW Passat (87), VW Caravelle (86)
Asukoht: Pärnu/Viljandi

Lugemata postitus Postitas Raimo182 »

Ma ei oska öelda! Aga miks tagant toorest välja ajab?

Homme lähvad pihustid stendi.
Vanakool

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Pihusti läheb stendi,kuid miks käivitades tagasijooksust midagi ei tulnud? Pihusti ei saanudki omale ettenähtud survet,ja siis ülejääki tagasi jooksu juhtida. Jutu järgi tundub küll et mis pihusti süüdi on,kui pump on jõuetu. Lükates,tõmmates kohe läks käima,oli ju selline jutt. Tõmmates ju väntvõlli pöörded tunduvalt suuremad starteri pööretega võrreldes.

etkar
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 26 Nov 2005, 17:49
Asukoht: pärnu

Lugemata postitus Postitas etkar »

miks tal siis 3min 1,5l kütust ära neelas
kas siis ka pump jõuetu ikka
siis peaks ikka pihustid läbilaskma

grahv
Huviline
Postitusi: 260
Liitunud: 31 Okt 2008, 12:01
Auto: T3
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas grahv »

etkar kirjutas:miks tal siis 3min 1,5l kütust ära neelas
kas siis ka pump jõuetu ikka
siis peaks ikka pihustid läbilaskma
Üks asi pudelist imemine, teine asi kuhu ülevool saadeti - kirjas pole et samasse pudelisse tagasi. Nt pumba ülevool.


Raimole:
Pihustid maha ja testi - rõhud õigeks ja et ei kuseks;
Eelsüüde sisse ja pihustiavast vaatad, kas kõik küünlad toimivad;
Kompressioonitest;
Pihusti(d) pumbatoru otsa ja starterit - kas pump suudab nad lahti lükata... Või kohe pump stendi.

Mida tähendab "ajab toorest"? Hall/valge on süttimata segu - eelsüüde ei toimi või ajastus vale, must - pole õhku.

edu

G


[Muudetud: 2-12-2009 grahv]

Taaviw126
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 05 Juun 2009, 10:19
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Taaviw126 »

Raimo182 kirjutas:Ise vahetatud, mõõtnud pole mdiagi.
:D Seal see viga peitubki. Niisama lambist ei vahetata pihusti otsasid. Need vaja regulli ka ajada:) Raudselt kusevad.

Raimo182
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 11 Mär 2008, 14:46
Auto: VW Passat (87), VW Caravelle (86)
Asukoht: Pärnu/Viljandi

Lugemata postitus Postitas Raimo182 »

Selge. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] pole siin aega olnud diisli mehe juurede minna, aga võtan teadmiseks. Ehk jõuab reedel v esmasp. minna...hetkel passati sidurivahetus tähtsam. Kui vastused selguvad, siis annan tagasisidet! Lahendaja saab 4i paki :)
Vanakool

grahv
Huviline
Postitusi: 260
Liitunud: 31 Okt 2008, 12:01
Auto: T3
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas grahv »

Algatuseks muidugi see ka, et diislit peab starter vägagi reipalt ringi ajama.

Vasta

Mine “Diislid”