Vento 92.a. 2.0 tühikäik

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
lepik
Huviline
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Okt 2008, 21:47
Asukoht:

Vento 92.a. 2.0 tühikäik

Lugemata postitus Postitas lepik »

Millest alustada, kui tühikäigul kipub auto välja surema. Näeb välja nii, et siis kas ristmikul või muidu vaikselt manõõverdades sidurit vajutades ja jalga gaasilt võttes kukuvad pöörded korraks liialt alla ja sureb välja. Õhuvoolikud üle kontrollida, mida veel? Tühikäigumootor jupsib? Kunagi ühel Mazdal mul tegi samuti, aga siis oli viga katkises sisselaskekollektori tihendis, mis praegu on kontrollitud ja korras.

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

aga kui välja sureb kas käima läheb ilusti peale seda ?

pogens
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 23 Okt 2006, 16:40
Auto: Vento
Asukoht: Avinurme<-->Tartu

Lugemata postitus Postitas pogens »

Mul sama jama ja neid teemasid on siin varem käsitletud. Endal pole siiamaani viga leidnud ja huupi ei taha hakata asju vahetama. nii võib pool kapotialust välja vahetada, enne kui ehku peale vea leiad. Mul käivitub peale väljasuremist ilusti. Külmalt käivitub ka kenasti. Aga kui soojalt seisab veidike, siis kipub käivitades puterdama. Ja ristmikul samuti, sidurit vajutades pöörded langevad. Vahel "ärkab" uuesti aga tihti sureb välja. Koguaeg probleemi pole ja siiamaani pole aru saanud, millest erinevus tuleb.

martint
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Aug 2008, 12:27
Asukoht: Põlvamaa

Lugemata postitus Postitas martint »

pogens kirjutas:Mul sama jama ja neid teemasid on siin varem käsitletud. Endal pole siiamaani viga leidnud ja huupi ei taha hakata asju vahetama. nii võib pool kapotialust välja vahetada, enne kui ehku peale vea leiad. Mul käivitub peale väljasuremist ilusti. Külmalt käivitub ka kenasti. Aga kui soojalt seisab veidike, siis kipub käivitades puterdama. Ja ristmikul samuti, sidurit vajutades pöörded langevad. Vahel "ärkab" uuesti aga tihti sureb välja. Koguaeg probleemi pole ja siiamaani pole aru saanud, millest erinevus tuleb.


Mul oli analoogne viga, just soojalt ei tahtnud masin ilusti käia.
Aga minu mure sai lahendatud sellega et vahetasin välja õhufiltri, mis oli iga väga ja väga must:)

Proovi ilma filtita.. kas siis käib masin:)

lepik
Huviline
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Okt 2008, 21:47
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas lepik »

Uuesti käivitub kohe ja probleemideta. Peaks ära mainima ka, et masin seisis paar kuud ja eile ostes oli bensiini veel paagis aurude jagu.

SirPunisher
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 30 Sept 2008, 03:01
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas SirPunisher »

Eks igal autol on need vead erinevad, enda Ventol oli näiteks lambda andur ja palju pidi lugema ka katalüsaator. Katalüsaatorit vahetanud pole, aga lambda tegi asja paremaks küll.
Soovitan sellist sorti vigadega kuskil stendil käia.
Pljää

lepik
Huviline
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Okt 2008, 21:47
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas lepik »

Ega siin diagnostkiast ei pääse jah. Käisin täna huvipärast ÜV punktis co-d kontrollimas - oli korras ja lambda kohta õeldi ka ok. Aga diagnosti panen aja ja eks siis kuuleb, et mis siis seekord:)

lepik
Huviline
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Okt 2008, 21:47
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas lepik »

Sai korraks arvuti taha pandud ja näitas ainukeseks veaks gaasiasendiandurit. Samas on täna praktiliselt veatult käitunud ja kästi vähe aega sõita ja vaadata, mis teeb. Auto seisis paar kuud enne ostu ja eelmine omanik väitis et enne sellega jama ei olnud. Näis siis.

pppp
Veteran
Postitusi: 2246
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Passati peal on suht tüüpviga, et gaasiklapi asendi anduri juhtmed ära väsivad, küllap G3-l/Ventol kah. Tühikäiku mõjutas see päris oluliselt.

[Edited on 3-12-2009 by pppp]

kristo_92
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 08 Jaan 2008, 20:56
Auto: golf 1.9 55kw;toyota corolla;Mitsubishi eclipse.
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas kristo_92 »

Mul tegi vento kunagi sama jama aga ise kadus ära:) ja juba ammu pole enam nii teinud

lepik
Huviline
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Okt 2008, 21:47
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas lepik »

Eile õhtul läks asi päris huvitavaks, koju sõites hakkas kakkuma ja nõkutama, viimane lõpp läks lausa roomates, gaasi andes tahtis välja surra. Kodus koha peal käia lastes hakkasid pöörded ujuma, kord peaaegu välja surres, siis 2000 peale üles pannes, korra keris 3000 peale, keerasin süüte välja seepeale. Uuesti käivitades puterdas ja kõikus veel vähe aega ja siis taastus normaalne olek, ehk pöörded jäid 900 peale paika ja mootor käis ühtlaselt. Selline tunne, et mõni andur jebib või muud sellist, tuleb ikka korralikus diagnostis ära käia.

lepik
Huviline
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Okt 2008, 21:47
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas lepik »

Täna sai auto uue termostaadi ja jahutusvedeliku, leidsin ühe koha kust lisaõhku sai(tühikäigumootori kinnituse juurest ühuvooliku jupike) ja vahetasin ära jagaja kaane koos rootoriga ja õhufiltri. Arvuti taha pannes näitas õhulugeja anduri häiret, seda testriga kontrollides oli asi igastahes vastavate näitude piirimail. Praegu tundub, et asi käib korralikult, igastahes hakkas kompuutril keskmine küttekulu langema tasapisi. Välja ei ole enam surnud. Loodan, et nii jääbki.

lepik
Huviline
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Okt 2008, 21:47
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas lepik »

Käisin täna korralikus diagnostikas ja veale saadi järele 15 minutiga - gaasiklapiasendi andur on omadega läbi. Kästi uus muretseda. Siit tekkis kohe küsimus, et kas on tark tellida päris uus andur, mis diagnostikavendade jutu kohaselt maksab 1500-2000 raha või otsida kasutatud jubin taskukohasema hinnaga?

pppp
Veteran
Postitusi: 2246
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Päris nii kallis see andur ikka ei ole, Saksa Auto hinnapäring annab hinnaks 817,87.

lepik
Huviline
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Okt 2008, 21:47
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas lepik »

Otsisin just netist hinda, aga ei leidnudki, saaksid äkki mingi viite anda sellele aadressile?

pppp
Veteran
Postitusi: 2246
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

http://www.saksa-auto.ee/varuosad/paring" onclick="window.open(this.href);return false;

Antud jupi varuosakood on 044907385A
Hiinlased teevad mingeid koopiaid kah, aga ma ei julgenud seda osta. Hinnavahe originaaliga oli liiga väike kah...

[Edited on 9-12-2009 by pppp]

lepik
Huviline
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Okt 2008, 21:47
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas lepik »

Tänud! Siis ei ole hullu eriti, tuleb uus jubin tellida ja rahu majas.

lepik
Huviline
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Okt 2008, 21:47
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas lepik »

Hakkasin täna andurit tellima ja tehnilise passi järgi järge ajades tuli välja, et need jagunevad veel vastavalt mootori tüübile. Pakkuda olev oli tüübile 2E? Kustkohast ma mootori juures välja loen, et mis tüüp siis mul aiste vahel seal on?

pppp
Veteran
Postitusi: 2246
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Minu antud varuosakood oli jah man. kastiga isendile, mille mootori tähis 2E (1992 a. teisi 2 l 85 kW mootoreid veel ei toodetud). Mootori peal on tähis kirjas plokil karterituulutuse "kopsiku" kohal (seal on selline siledam koht; tähise järgi on mootori seerianumber). Mootori tähis on kirjas ja pagassis oleval kleepsul, kus varustuse koodid on.

lepik
Huviline
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Okt 2008, 21:47
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas lepik »

Pagassis olevalt kleepsul on jah tähis 2E. Seega jääb üle ainult ära tellida, tänud abi eest!

golf91
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 06 Juul 2009, 22:20
Auto: golf 2
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas golf91 »

mul golf 2ga oli samalaadnejama, kui mootor soojaks läheb sureb lihtsalt siduri lahutamisel välja, aga külmaga käivitub esimesest matsust, sama kordus ka teistkorda.muidugi masin seisis ka lumehunniku all enne seda nelipäeva ja minukäes sai ta esimest korda siukest külma nagu siin praelt on. mida peaks esimesena vaatama?? kuna linnas fooride taga päris närvesööv üritus kõike pedaale korraga lapata!!
Golf 2 16v

lepik
Huviline
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Okt 2008, 21:47
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas lepik »

Täna sai see andur vahetada ja diagnostika teha lastud. Pöörded enam ei kõigu ja mootor käib ühtlaselt. Bensukulu on küll rõõgatu, aga see rohkem pakasega seotude teema. Ma vähemalt loodan :)

Vasta

Mine “Mootor”