Touran 2006 2,0TDI siduriketaste vahetus

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
viiulimees
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 20 Sept 2009, 16:53
Asukoht:

Touran 2006 2,0TDI siduriketaste vahetus

Lugemata postitus Postitas viiulimees »

hei,
kas keegi teab kus soodsaim vahetada?
kas peab kindalsti koos korviga vahetama?
kas peab kindlasti ka hooratta vahetama?
ja ennekõike: kuidas aru saate et sidur hakkab läbi minema? Mu autol lahutab sidur suhteliselt alt ning kohati ei taha esimene ja tagumine käik hästi sisse minna- kas seda võib lugeda märgiks et aeg kettaid vahetada?

sellised tagasihoidlikud ja rumalad küsimused mul siis.
Tänan ette kui keegi viitsib vastata!

ahjaa- ja läbisõit ca 135tuh.


[Muudetud: 25-12-2009 viiulimees]

[Muudetud: 25-12-2009 viiulimees]

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

viiulimees kirjutas:hei,
kas keegi teab kus soodsaim vahetada?
kas peab kindalsti koos korviga vahetama?
kas peab kindlasti ka hooratta vahetama?
ja ennekõike: kuidas aru saate et sidur hakkab läbi minema? Mu autol lahutab sidur suhteliselt alt ning kohati ei taha esimene ja tagumine käik hästi sisse minna- kas seda võib lugeda märgiks et aeg kettaid vahetada?

sellised tagasihoidlikud ja rumalad küsimused mul siis.
Tänan ette kui keegi viitsib vastata!

ahjaa- ja läbisõit ca 135tuh.


[Muudetud: 25-12-2009 viiulimees]

[Muudetud: 25-12-2009 viiulimees]
mina ise arvan(ei ole mingi remondi spets või luksepp), et kui esimene v tagumine käik ei taha sisse minna siis kas hoovastik kulunud v siis tahaks kast uut õli ja kvaliteetset. kunagi oli G2 ja sai kah ketas vahetatud, kuid eriti just külmadega esimene v tagumine käik või siis hoo pealt esimene ei tahtnud ikkagi eriti kergelt sisse minna.sai veits hoovastikku regullitud ja ka õli vahetatud, kuid külmaga sõidu alguses, kui õli eriti vedel polnud,probleem ikkagi püsis. Iseasi, kuidas see süsteem uutel masinatel on:info:

[Muudetud: 25-12-2009 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Siduri ketas on siis otsakorral kui viiendaga(viies käik) kiirendad ja siis sidur libiseb. Jalg loomulikult siduri pedaali küljest eemal. Ülejäänud jutt sul kasutaja viiulimees on ajami probleem. Nii vähe sõitnud autol vaevalt ketta probleem on.

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Wizard »

to: T6nis2
läbisõit ja ketta kulumine ei ole kuidagi seotud
Br.

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

Tere
Vastus ei ole seotud VW, küll aga siduriga.Nüüdseks juba parematele jahimaadele läinud vanapapil sai 150000km. läbisõiduga vahetatud 3 siduriketast ja 1korv.Autoks oli Lada 063.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

rein,ei olnud see lada nii õnnetu küll,kuid jäägu see minevikku. Wizard. Eeldasin et tegu on kvaliteet autoga. Millega siis seostada ketta kulumist,kui mitte läbisõiduga? Jah,taksojuhtidel on siduri kulumine hoopis teine kui pikamaa kulleritel. Milleks äärmusi tuua,eeldame keskmist.

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Wizard »

T6nis2 kirjutas:Eeldasin et tegu on kvaliteet autoga. Millega siis seostada ketta kulumist,kui mitte läbisõiduga?
Auto kvaliteet ei puutu ju asjasse ega siis kallima auto ketas kulu aeglasemini.
Asi ikka ju juhis kinni.
Br.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Oli ju näide taksodest,kuid siiski jõhker vend peab olema auto roolis kui tõesti Touran-i. sidur 130 tuh. pealt vajab vahetust. Olgu,see selleks eks küsija lihtsalt küsis.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Ma arvan et tahetakse siiski vahetada selle hooratta parast, mis voib kyll selle labisoiduga labi minna. Kui vahetada siis moistlikum oleks terve komplekti. Votta hinnapakkumised, siis saad teada kus on odavam.
Kus linnas asud ?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kas kahe massiline hooratas on siiski nii kehvakene? Värdjad küll need insenerid,kes vana hea siduri ,,omateada paremaks tegid,, . Sidur on leeventitta, kuid hoo ratas leevendab, vedrutab.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7852
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Küsimus pole mitte siduri töö parendamises vaid leevendiga hooratas summutab diislitel vibratsiooni ning uued diislid tänu sellele ''värdjalikule'' leiutisele käivad ikka tunduvalt ühtlasemalt ja sujuvamalt.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo »

See viga mis oli et need "värdjate leiutatud" hoorattad lahkusid elust on juba parandatud. Mine käi küsi SA ka pakkumist, osadel mudelitel kompenseeriti mingi osa hooratta vahetamis summast (juhul kui auto muidugi korralises hoolduses käinud). Kahjuks on nende uute leiutistega nii et kõik ei toimi esimesel korral, samas vibratsioon väheneb ja kast pidi vähem kannatam selle tulemusena.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Insener tegi küll hea lõpplahenduse,kuid tarbija maksab kinni mõttetud koma täpsused,mis läheb talle hullult palju maksma. Natuke vähem tühikäigul vibratsiooni---- Antke andeks,kuid sellise ,,leevenduse,, eest ei maksaks küll sellist hinda. Mina laidan kahemassilist hoo ratast.

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo »

Mida siin tarbija maksma peab? Kas teema autoril hooratas läbi? Ei vist. Kas sidur läbi? Võib-olla. Kas auto on 135tuhat läbi sõitnud? Kui saksast toodus siis arvatavasti mitte. Vigaseid hoorattaid esines vist kuni 2005a. Enamus hoorattaid kontrollitud korralise hoolduse käigus ja vigased ümber vahetatud. Samas tehas näeb ette koos siduri vahetusega ka hooratas ära vahetada (vist, pole otsest viidet et asi nii on aga kuskilt meelde jäänud).

Sa võid on Vento ühemassilise hoo rattaga edasi sõita, keegi ei keela, aga ära tule teise masinat maha tegema.

OT: Saadaval ka nn. tuuning kettad ja hoorattad mis ühemassilised aga välismaal väidetakse nende elueaks 25tuhat kilomeetrit ;)

Rahu ja mina enam ei vaidle!
Kermo
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kuidagi nagu mõttetu karjuja olid küll Kermo. Kahemassilisse hoorattase libises teema,ja sealt sellesse negatiivne suhtumine. Kellegi autot pole TEHNILISELT laidetud. Tehniliselt kirun neid hoorattaid,leevendusega.

viiulimees
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 20 Sept 2009, 16:53
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas viiulimees »

tänan vastuste eest!
et mida ma siis ikkagi peaksin tegema?
Forssis arvasid, et ikkagi sidurikettad tahaks vahetamist kuna sidur võtab suhteliselt alt ning nagu öeldud vahest esimene ja tagumine käik ei taha kergesti sisse minna.
T6nis2 - mis tähendab ajami probleem?
Monah- asun Tallinnas. Ja hinnaküsimised saatsin laiali juba.
Huvitav kas hooratta peab siis vahetama ikkagi kui vibratsiooni mingit ei esine?
Või laseks niikaua edasi kui päris peeti läheb (kui nagunii peab suure väljamineku tegema ja varem asjaga tegeledes midagi ei võida)?

tänan veelkord vastajaid.



[Muudetud: 27-12-2009 viiulimees]

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Mida sa pead ikkagi tegema? Arusaamatu on sinu probleem. Kas selles,et sidur võtab ,,liiga,, alt. Mida altpoolt võtab(automaatne reguleering niigi siduri ajamis),seda paksem on siduri ketas. Kus ,milles siiski probleem?

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo »

viiulimees kirjutas: Huvitav kas hooratta peab siis vahetama ikkagi kui vibratsiooni mingit ei esine?
Või laseks niikaua edasi kui päris peeti läheb (kui nagunii peab suure väljamineku tegema ja varem asjaga tegeledes midagi ei võida)?
[Muudetud: 27-12-2009 viiulimees]
Kui kahemassiline hooratas läbi läheb siis see hakkab vahest kolksuma eriti kuuled ära selle välja suretades (Tühikäigul võib ka kolkse tulla, iga paarikümmne sekundi tagant umbes).
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kermo. Küsija jääb küsijaks. Vaevalt temal tõsist probleemi on.

viiulimees
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 20 Sept 2009, 16:53
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas viiulimees »

T6nis2- probleem on selles, et vahest ei lähe käigud vabalt sisse. Ja küsimus oli sellist laadi, et kas varem reageerides (loe: kohe auto teenindusse viies) säästaks midagi või tuleks oodata siiski suuremate probleemide ilmnemist.
Tänan veelkord vastajaid- sain vist oma vastuse.
Et siis lasen vanamoodi edasi.

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Kui Sulle meeldib nii sõita, et käigud normaalselt ei lülitu siis anna aga minna... ega keegi siit foorumist ei tea ju mis su autoga tegelikult toimub! Kas pärast kui midagi laiali lendab, tuled siit foorumist süüdlaseid otsima? Neid, kes äkki lambist Sulle soovitavad, et sõida-sõida.

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

Küsiks kuna käigud sisse ei lähe,kas soojalt või külmalt?Ülal oli õlist juttu,ehk siis õlitasapind.Kunagi olen kokku puutunud sarnase teemaga,seal tahtis määrimist hooratta sees asuv sidurivõlli nõellaager.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

_rein_ kirjutas:Küsiks kuna käigud sisse ei lähe,kas soojalt või külmalt?Ülal oli õlist juttu,ehk siis õlitasapind.Kunagi olen kokku puutunud sarnase teemaga,seal tahtis määrimist hooratta sees asuv sidurivõlli nõellaager.
Kas G2´el sama asi, mis võib läbi süüa ühe pleki, kui määrimist ei saa? ei tea kuidas tehniliselt seda plekki nimetada:question: Nimelt sai seda plekki keevitatud, kuid sõi ikka läbi mingi aja jooksul, kuigi sai uus õli sisse. Ja see võlli moodi asi oli veidi sinakas, nagu oleks kuuma saanud, ise eeldasin et viga mingites õlituskanalites ja aitas kasti vahetus(ei viitsinud kasti enda lahti kiskumist ja remonti ette võtta kuna see oleks ajaliselt ja rahaliselt kallim ja aega nõudvem olnud). Ning sümtomid olid enamvähem samad, et lõpuks hakkas sidur võtma suht lõpust kuni lõpuks enam üldse ei lahutanud.

[Muudetud: 28-12-2009 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

viiulimees
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 20 Sept 2009, 16:53
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas viiulimees »

ei hakka kedagi süüdistama mina.
uurisin lihtsalt targematelt maad.
rein- käigud ei lähe külmalt sisse.

Vasta

Mine “Diislid”