kas käigukast vent=golf?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
madis657
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 28 Dets 2009, 17:14
Asukoht: Tartu

kas käigukast vent=golf?

Lugemata postitus Postitas madis657 »

tere
küsimus et kas vento 1.9td 66kw käigukast sobib golfile 1.9td 55kw. samade kilovattidega peaks täpselt sama kast olema, aga kas 66 sel on mingi erinevus ka 55 sega või peaks toimima?

JAWAmees
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
Auto: Golf 3 2.9 syncro
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas JAWAmees »

madis657, jah, sobib. Vähemalt 1 käigukast kattub nendel mootoritel (CHD), aga kui kattub üks, siis on ka teised samad. http://www.mobilverzeichnis.de/volkswag" onclick="window.open(this.href);return false; ... ecodes.htm sellelt lehelt saab näha, sinu mootori kood arvatavasti AAZ ja 66kw motol 1Z/AHU. Loodan, et olin abiks.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

madis, kus ütled samu kilovatte mootorist 1,9 ja 55 kw vs. 66 KW.?
Ei klapi üks ühele kastid (kinnitused küll, kuid see on eksitus). 55KW-isel hoobadega,varrastega käigukasti ajam, 66 kw-isel. trossidega ajam. Siduri nuutide erinevus+hüdro ajam... unusta see vahetus.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

AAZ on ju 55 kw. 1z. on 66 kw.

madis657
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 28 Dets 2009, 17:14
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas madis657 »

ma käisin vaatamas ühte vento 66kw kasti, valjast paistis kõik samasugune, hoovastik oli ka täpselt sama, erinevus pidi sisse tulema 1995 aastast, aga see 66kw oli väliselt küll sama, aga kui siduri nuutide erinevus siis vist ei tasu

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Vaatasid ehk siiski B. 66 kw-ist. Käigukasti. Käigukasti koodid on alati teretulnud. 1,9 D. CHC. 1,9 TD. CHD. 1,8 B . SHB.

[Muudetud: 29-12-2009 T6nis2]

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

T6nis2 kirjutas:madis, kus ütled samu kilovatte mootorist 1,9 ja 55 kw vs. 66 KW.?
Ei klapi üks ühele kastid (kinnitused küll, kuid see on eksitus). 55KW-isel hoobadega,varrastega käigukasti ajam, 66 kw-isel. trossidega ajam. Siduri nuutide erinevus+hüdro ajam... unusta see vahetus.



mul oli tehase poolt 55 kw mootor läks pekki panin 66 kw-se ei pidanud ühtegi juhet ega midagi vahetama ja käigukast toimib 55 kw oma väga ideaalselt:punk:



madis657
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 28 Dets 2009, 17:14
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas madis657 »

no vot, selle pärast ma uurisingi, mul oli kunagi omega 2.3 tdi 74kw ja mootor läks laiali ja panin ka 2.3 td 66kw mootori peale, vahetasin turbod ära ja toimis ka vana käigukast hästi

J2germeister
Huviline
Postitusi: 281
Liitunud: 08 Sept 2010, 23:03
Telefon: 53067590
Auto: Vento TD
Asukoht: Ida-Virumaa

Re: kas käigukast vent=golf?

Lugemata postitus Postitas J2germeister »

Õhtut,
Tundus sobiv koht kus oma küsimus küsida.
Nimelt on mul Ventol (AAZ) 020 CHC käigukast peaülekandega 3,667, ning plaanis see välja vahetada kastiga mis sobiks ja oleks raskema ülekandega. Näiteks AFN mootori oma 02A CTN peaülekandega 3,158.
Kui ei eksi siis 020 on hoovastikuga ja 02A trossidega. Põhjuseks see et trassil sõites on pöörded ca 2800, selline töö ära tehes peaks vaiksem ja ökom olema. Kuid kas keegi on juba nii teinud ja kuidas on asi vilja kandnud? Pean silmas edasi minekut ja küttekulu.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2610
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Re: kas käigukast vent=golf?

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

-----meister,kui sinule eelnev jutt korda ei lähe (käigukasti vahetusest ainult ei piisa), siis teadmiseks. Muuta 55 kw.-isel mootoril käigukasti peaülekannet 3,6 vr. 3,1 tekitad mootorile ,,nn,,poomis efekti. Paned esimese käigu sisse,stardid, ja nagu oleks sees teine käik. 55 kw-ise. mootori väändemoment on 145 .1Z -il. on 202. AFN-il. on 232. C H C.käigukast trassil sõites (kuni 110 km.h) ei saa kuidagi anda mootorile pöördeid 2800. Unustasid vist viienda (5) käigu sisse lülitada.

Vasta

Mine “Ülekanne”