Kood: Vali kõik
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Kusjuures kui poleks seda veakoodi näinud, siis vist ei teaks ka et miskit viga, mootor töötab kenasti.
[Muudetud: 30-12-2009 varvas]
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Kood: Vali kõik
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
mitte ainult, kuid enamastiT6nis2 kirjutas:Turbo üle rõhu klapp ei avane. Viga võib olla elekter juht klapis. Kaks otsa seal. Oom meetriga mõõdetuna,14 kuni 20 oomi on mähise takistus. Ära küsi,kus asub. Audi,Passat ja Golf kõik segi. Pead ise järge ajama näpuga,kuhu suubuvad voolikud turbosse.
Kusjuures ühe korra on olnud... mingi nädal tagasi. Siis arvasin, et kast läks lolliks kuna lappis käigud jube kähku ära (5. läks juba kuskil 60..65 juures sisse). Puhurit ei osanud isegi kahtlustada, aga nüüd takka-järgi targutades oli tõesti selline tulle nagu torbo ei puhuks korralikult...copilot kirjutas:Ja kas ei ole olnud selliseid hetki, kus kiirendades nagu kaoks autol jõud ära aga peale süüte välja keeramist ja mootori taaskäivitamist jõud tagasi. Minul juhtub nii vahest pöörete vahemikus 2500-3000rpm
miks ei ole mõtet sõita, kui ECU näeb et parameetrid paigast viskab ta turbo avariireziimi, et mootorile häda ei tehtaks. Minul see jama mingi pool aastat olnud, kuid raha nappuses pole asja ette võtnud(st ei ole mõtet esiteks diagnostis maksta 300 EEK v rohkem lihtsalt veakoodi lugemise eest, mida saan teha kodus VAG com kaabliga+vea otsimine kapoti alt juba lisaraha tunnitöö pealt kui ma ei eksi), veakoodi järgi samuti vea põhjuseks kas N75, vaakumvoolikud või geomeetria kinni. Ja muide, N75 ja VNT actuator´i tööd annab ka VAG com kaabliga testida, nii et kui viitsid ise teha ja veidi googeldad, saad ise paljud asjad ära teha ja kontrollida, selle asemel et maksad uipo summasid teeninduses, kus vb soovitatakse sul mitu asja ära vahetada enne kui veani jõuavad.uno kirjutas:Pääseb ka ülevaltpoolt ligi, ainult, et peab õhuvõtu toru ära võtma( kolm kruvi kohe ees ääres, tule juures, paremal pool) siis poed sealt vahelt ligi.
Uus klapp forsis, kui mina ostsin, siis maksis 671 krooni. Nädalaega sõita ei ole eriti hea mõte.
arvan et võid seda rahumeeli teha. Ja et geomeetriat puhtana hoida, anna töösooja mootoriga ikka vahest paaru kah ja sinna 3000 ja 4000 kanti, seda on soovitatud igas TDI foorumis mis seni lugenud.varvas kirjutas:Selged pildid! Tänud kaasa elamast!
Üritan uue aasta vastu võtta ja siis asjaga edasi tegeleda...