96kw TDI PD - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
varvas
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 21 Veebr 2008, 19:56
Auto: VW Golf IV 1.9 TDI PD Highline
Asukoht: Tallinn

96kw TDI PD - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Lugemata postitus Postitas varvas »

täna üht teist viga taga ajades sain veakoodide listist ka sellised read:

Kood: Vali kõik

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
        P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Nii palju kui nüüd guugeldades targemaks sain, siis tegu on mingi turbo veaga. Ons kellegil kokkupuudet olnud, mis probleemi lahendamiseks ette võtta? Lahendustes räägiti mingi klapi(?) puhastamisest ja koguni terve uue turbo paigaldusest.
Kusjuures kui poleks seda veakoodi näinud, siis vist ei teaks ka et miskit viga, mootor töötab kenasti.


[Muudetud: 30-12-2009 varvas]

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kermo »

Google otsingu tulemused Kliki sinna peale ja saad päris palju asjalikke vastuseid.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

leidsin ühelt saidilt sellise jutu:

Boost Deviation Positive means you have a N75 that's bad/malfunctioning, actuator that's leaking, bad vacuum lines, or a sticky turbo VNT or wastegate lever. If you have a VNT turbo, it may require removal and cleaning of the vanes

pikemalt :http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_ ... odetdi.htm

Ja kas ei ole olnud selliseid hetki, kus kiirendades nagu kaoks autol jõud ära aga peale süüte välja keeramist ja mootori taaskäivitamist jõud tagasi. Minul juhtub nii vahest pöörete vahemikus 2500-3000rpm
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

Diesel Power KEEPS ME GOING

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Turbo üle rõhu klapp ei avane. Viga võib olla elekter juht klapis. Kaks otsa seal. Oom meetriga mõõdetuna,14 kuni 20 oomi on mähise takistus. Ära küsi,kus asub. Audi,Passat ja Golf kõik segi. Pead ise järge ajama näpuga,kuhu suubuvad voolikud turbosse.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

T6nis2 kirjutas:Turbo üle rõhu klapp ei avane. Viga võib olla elekter juht klapis. Kaks otsa seal. Oom meetriga mõõdetuna,14 kuni 20 oomi on mähise takistus. Ära küsi,kus asub. Audi,Passat ja Golf kõik segi. Pead ise järge ajama näpuga,kuhu suubuvad voolikud turbosse.
mitte ainult, kuid enamasti :rolleyes:

[Muudetud: 30-12-2009 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

uno
Veteran
Postitusi: 1556
Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
Telefon: 53331514
Skype: venekt
Auto: Liiga palju autosid vist
Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas uno »

Minu passatil kunagi jupsis magnetklapp, millest läheb voolik turbo peal olevale vaakumklapile, remont käis nõnda, et vaakumvoolik lahti, mis läheb sinna klappi õhufiltri juurest ja natuke piduripuhastit sisse, kui klapp liikuma hakkas, siis tiba WD40 samast voolikust sisse ja probleem oli lahendatud.

varvas
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 21 Veebr 2008, 19:56
Auto: VW Golf IV 1.9 TDI PD Highline
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas varvas »

copilot kirjutas:Ja kas ei ole olnud selliseid hetki, kus kiirendades nagu kaoks autol jõud ära aga peale süüte välja keeramist ja mootori taaskäivitamist jõud tagasi. Minul juhtub nii vahest pöörete vahemikus 2500-3000rpm
Kusjuures ühe korra on olnud... mingi nädal tagasi. Siis arvasin, et kast läks lolliks kuna lappis käigud jube kähku ära (5. läks juba kuskil 60..65 juures sisse). Puhurit ei osanud isegi kahtlustada, aga nüüd takka-järgi targutades oli tõesti selline tulle nagu torbo ei puhuks korralikult...

OK, kas see on selline viga, millega võib nädalakese veel sõita võiks peaks kiiremas korras ära fixima? Pole hetkel kuskilt tõstukit võtta, et põhja alla roomata (pealt poolt vist puhurile ligi ei pääsenud).

Kui see klapp nüüd tõesti õhtal on, siis kui suure väljaminekuga peaks arvestama?

uno
Veteran
Postitusi: 1556
Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
Telefon: 53331514
Skype: venekt
Auto: Liiga palju autosid vist
Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas uno »

Pääseb ka ülevaltpoolt ligi, ainult, et peab õhuvõtu toru ära võtma( kolm kruvi kohe ees ääres, tule juures, paremal pool) siis poed sealt vahelt ligi.
Uus klapp forsis, kui mina ostsin, siis maksis 671 krooni. Nädalaega sõita ei ole eriti hea mõte.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

uno kirjutas:Pääseb ka ülevaltpoolt ligi, ainult, et peab õhuvõtu toru ära võtma( kolm kruvi kohe ees ääres, tule juures, paremal pool) siis poed sealt vahelt ligi.
Uus klapp forsis, kui mina ostsin, siis maksis 671 krooni. Nädalaega sõita ei ole eriti hea mõte.
miks ei ole mõtet sõita, kui ECU näeb et parameetrid paigast viskab ta turbo avariireziimi, et mootorile häda ei tehtaks. Minul see jama mingi pool aastat olnud, kuid raha nappuses pole asja ette võtnud(st ei ole mõtet esiteks diagnostis maksta 300 EEK v rohkem lihtsalt veakoodi lugemise eest, mida saan teha kodus VAG com kaabliga+vea otsimine kapoti alt juba lisaraha tunnitöö pealt kui ma ei eksi), veakoodi järgi samuti vea põhjuseks kas N75, vaakumvoolikud või geomeetria kinni. Ja muide, N75 ja VNT actuator´i tööd annab ka VAG com kaabliga testida, nii et kui viitsid ise teha ja veidi googeldad, saad ise paljud asjad ära teha ja kontrollida, selle asemel et maksad uipo summasid teeninduses, kus vb soovitatakse sul mitu asja ära vahetada enne kui veani jõuavad.
Ja see et rohkem pole jõud järsku ära kadunud, võib hiljem süveneda. St hakkab sagenema need korrad kui limp mode i läheb. Samuti võib olla mingil määral lihtsalt jõu vähenemist.
Ise kavatsen saada kuskilt pikemaks ajaks läpaka enda käsutusse ja VAG com kaabliga asja kallale asuda, et probleem ise välja selgitada, võimalikud põhjustajad juba teada, vaja ainult kontrollida
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

Esimese asjana siis N75 kontroll ja rõhuvoolikud mis selle klapiga ühendatud, nii palju kui googeldanud, on olnud sinu probleemi põhjuseks paljudel just see solenoidklapp v voolikud. Kui ei eksi siis see turbo peaks olema muutuva geomeetriaga, mis täh halvemal juhul seda et vajab puhastamist.

[Muudetud: 30-12-2009 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

varvas
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 21 Veebr 2008, 19:56
Auto: VW Golf IV 1.9 TDI PD Highline
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas varvas »

Selged pildid! Tänud kaasa elamast!
Üritan uue aasta vastu võtta ja siis asjaga edasi tegeleda...

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

varvas kirjutas:Selged pildid! Tänud kaasa elamast!
Üritan uue aasta vastu võtta ja siis asjaga edasi tegeleda...
arvan et võid seda rahumeeli teha. Ja et geomeetriat puhtana hoida, anna töösooja mootoriga ikka vahest paaru kah ja sinna 3000 ja 4000 kanti, seda on soovitatud igas TDI foorumis mis seni lugenud.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

ja see N75 peaks asuma vot kuskil seal kui ma ei eksi, vähemalt minu 81 KW tdil küll .

http://imagebin.ca/view/HRGnMzq.html
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”