VR5, õli viga polnud,.....

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
spoon
Huviline
Postitusi: 498
Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
Asukoht: Kuusalu
Kontakt:

VR5, õli viga polnud,.....

Lugemata postitus Postitas spoon »

......sest õli lihtsalt polnud. Vana nali, aga siiski tõsi. Sõideti siis kuskil kurvis ( mootor kaldes), et viskas punase õli tule põlema. Selge see, et sirge peal jäi asi jälle vait. Aga fakt see, et õli oli ikka mootoris vähe. Peale mõnekümne km. läbimist hakkas jah.vedeliku temp. 100 C ligi kippuma.

Täna tegin sellega ise sõitu, ja jälle see õli piiks. Mispeale jätsin massina seisu. Mootorist kostis aga kuivaks jäänud klappide hüdrotõukurite klõbinat. Ja temp. tõusis ka kuskile 100-110 C.

Millega peaks nüüd rehkendama?
Selge see, et vähe õli karteris on VR mootori nõrkus, aga millest temp. üles läheb?

Peale õli lisamist,mõne aja pärast klõbin kadus ära, aga temp. enam ei taha 90 C peal püsida.:(
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi

RKsilver
Veteran
Postitusi: 715
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

spoon kirjutas:......sest õli lihtsalt polnud. Vana nali, aga siiski tõsi. Sõideti siis kuskil kurvis ( mootor kaldes), et viskas punase õli tule põlema. Selge see, et sirge peal jäi asi jälle vait. Aga fakt see, et õli oli ikka mootoris vähe. Peale mõnekümne km. läbimist hakkas jah.vedeliku temp. 100 C ligi kippuma.

Täna tegin sellega ise sõitu, ja jälle see õli piiks. Mispeale jätsin massina seisu. Mootorist kostis aga kuivaks jäänud klappide hüdrotõukurite klõbinat. Ja temp. tõusis ka kuskile 100-110 C.

Millega peaks nüüd rehkendama?
Selge see, et vähe õli karteris on VR mootori nõrkus, aga millest temp. üles läheb?

Peale õli lisamist,mõne aja pärast klõbin kadus ära, aga temp. enam ei taha 90 C peal püsida.:(
Eks tõesti kui õli ära kaob ja metall vastu metalli hõõrub, tekib kuumem keskkond ja nüüd kui lisasid õli, peab asi jälle harjuma (palveta sellelpoolel) :D

spoon
Huviline
Postitusi: 498
Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
Asukoht: Kuusalu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas spoon »

RKsilver kirjutas:
spoon kirjutas:......sest õli lihtsalt polnud. Vana nali, aga siiski tõsi. Sõideti siis kuskil kurvis ( mootor kaldes), et viskas punase õli tule põlema. Selge see, et sirge peal jäi asi jälle vait. Aga fakt see, et õli oli ikka mootoris vähe. Peale mõnekümne km. läbimist hakkas jah.vedeliku temp. 100 C ligi kippuma.

Täna tegin sellega ise sõitu, ja jälle see õli piiks. Mispeale jätsin massina seisu. Mootorist kostis aga kuivaks jäänud klappide hüdrotõukurite klõbinat. Ja temp. tõusis ka kuskile 100-110 C.

Millega peaks nüüd rehkendama?
Selge see, et vähe õli karteris on VR mootori nõrkus, aga millest temp. üles läheb?

Peale õli lisamist,mõne aja pärast klõbin kadus ära, aga temp. enam ei taha 90 C peal püsida.:(
Eks tõesti kui õli ära kaob ja metall vastu metalli hõõrub, tekib kuumem keskkond ja nüüd kui lisasid õli, peab asi jälle harjuma (palveta sellelpoolel) :D
Kui teaks, et see aitab, sätiks sammud pühapäeval kiriku poole:starhit:

Tegelikult tahaks teada, mis sellisel puhul nõrgaks kohaks on?
Arvata, et nukkvõlli saaled vms.

[Muudetud: 21-1-2010 spoon]
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi

spoon
Huviline
Postitusi: 498
Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
Asukoht: Kuusalu
Kontakt:

temp

Lugemata postitus Postitas spoon »

Tundub, et mul keegi öösel plokisoojenduse paigaldanud.
Hommikul oli salongis mootori temp. kell ilusti 90 C peal käivitamisel. Panin siis mootori aju arvuti otsa, õnneks see näitas 35 C.
Et siis kahe asja kokkulangevus lihtsalt.Vast mootor ikka ei saanud nii kuuma.Lihtsalt kellade temp. andur hakkas samal ajal "villast" panema.

[Muudetud: 22-1-2010 spoon]
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi

Vasta

Mine “Mootor”