1.9TDi 2004 passat võtab külmaga 13 l sajale linnas...

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
antenn
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 06 Jaan 2010, 11:52
Asukoht: Tartu

1.9TDi 2004 passat võtab külmaga 13 l sajale linnas...

Lugemata postitus Postitas antenn »

Kas küttekulu võib olla põhjustatud ühe pumptüüsi tulemi näitaja vahest testega, Diagnostika ütles, et üks on kehvem kui teised. Ja kõik muu on korras........ Kus võib see kala olla ? Muidugi see kulu 13 oli 20-25 kraadiga.. Aga hetkel ikka 11.7 linnas....kusjuures ei anna lapatsit.

sax82
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
Auto: Passat 96kw Primera Sri
Asukoht: Trtu

Lugemata postitus Postitas sax82 »

96 kw ? mul paar tundi linnavahel sõitmise ja lopa sees rallitamisega kah kuskil seal 13 kanti. see keskimene küttekulu näitaja on väga vigane asi. kui mõõdad reaalselt siis on 2 x väiksem! mul kohapeal tiksuima jättes läheb oma 25L/h kah kui kaua tiksub :smilegrin:
ära usu seda kompuutrit .

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Mine maanteele ja vaata mis ta ühtlasel sõidul maanteekiirusel kesmiseks näitab. Kui siis ka 8-9l/100km siis on midagi korrast ära. Külmaga ja linnasõidul võib kulu mitmekordselt erineda kulust ideaaltingimustes.

antenn
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 06 Jaan 2010, 11:52
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas antenn »

tänan. Maanteel võtab 6- 6.5 kompuutri järgi...
Hea ,et vastasite, ma jõudsin võtta juba korgi maha pudelilt.

sax82
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
Auto: Passat 96kw Primera Sri
Asukoht: Trtu

Lugemata postitus Postitas sax82 »

antenn kirjutas:tänan. Maanteel võtab 6- 6.5 kompuutri järgi...
Hea ,et vastasite, ma jõudsin võtta juba korgi maha pudelilt.
mul võtab kah 6-6.3 nii maanteel :)

antenn
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 06 Jaan 2010, 11:52
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas antenn »

Aga põhiküsimus oli ikkagi ,et kas üks kehvem tüüspump on põhjuseks, et võtab niialju rohkem kütust?

sax82
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
Auto: Passat 96kw Primera Sri
Asukoht: Trtu

Lugemata postitus Postitas sax82 »

antenn kirjutas:Aga põhiküsimus oli ikkagi ,et kas üks kehvem tüüspump on põhjuseks, et võtab niialju rohkem kütust?
mul kah üks lonkab. aga sai käidud regullimas siis näitas juba et lonkab järgmine. sellist raha et järjest neid vahetama hakata peab olema miljonäär.
küttes on kah meeletu vahe ! kui halb küte siis võtab kohe märgatavalt rohkem.
eks diagnosti vennad teavd rohkem sulle pajatada sellest teemast. omal langes küttekulu kui vahetasin kütte filtri ja selle peal oleva klapi ära. vähemalt kohapealne küttekulu langes.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

sax82 kirjutas:96 kw ? mul paar tundi linnavahel sõitmise ja lopa sees rallitamisega kah kuskil seal 13 kanti. see keskimene küttekulu näitaja on väga vigane asi. kui mõõdad reaalselt siis on 2 x väiksem! mul kohapeal tiksuima jättes läheb oma 25L/h kah kui kaua tiksub :smilegrin:
ära usu seda kompuutrit .
nu siis peate om kompuutri näitusid kalibreerima, minu teada peaks seda saama teha diagnostika kaabli abil. Minu isend 81 KW trip kahe alt võttes tuleb keskmine just see mis ta tegelikult on, olen mitmeid kordi peale teatud koguse paaki panekut selle nullinud ja kui seier jõuab sinna maani, et uuesti vaja tankida, tuleb keskmise küttekulu ja sõidetud kilomeetrite korrutades peaaegu täpselt see kogus, mis ma paaki kallanud, viimati mõõdetud 30L sisse kallamisel, jõudis seier tagasi sinna, kus tankides oli, 1,5 liitrit ennem 30L. Ja sõidan samuti enamuse linnas, külma tunde seisnud motot soendan talvel nii 3-4 min, maja ees pidevalt vaja lubjaka sees sumbata.;)

ja rääkides talve kesmisest ja suve keskmisest, siis vahe on 1-1,5 L talvel rohkem. kõige parem arvestada ikkagi sisse kallatud koguse ja sellega läbitud maa järgi, siis saad teada kas valetab ja kui palju, ennem muidugi nullida siis üleüldise keskmise näidud.

[Muudetud: 3-2-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

sax82
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
Auto: Passat 96kw Primera Sri
Asukoht: Trtu

Lugemata postitus Postitas sax82 »

copilot kirjutas:
sax82 kirjutas:96 kw ? mul paar tundi linnavahel sõitmise ja lopa sees rallitamisega kah kuskil seal 13 kanti. see keskimene küttekulu näitaja on väga vigane asi. kui mõõdad reaalselt siis on 2 x väiksem! mul kohapeal tiksuima jättes läheb oma 25L/h kah kui kaua tiksub :smilegrin:
ära usu seda kompuutrit .
nu siis peate om kompuutri näitusid kalibreerima, minu teada peaks seda saama teha diagnostika kaabli abil. Minu isend 81 KW trip kahe alt võttes tuleb keskmine just see mis ta tegelikult on, olen mitmeid kordi peale teatud koguse paaki panekut selle nullinud ja kui seier jõuab sinna maani, et uuesti vaja tankida, tuleb keskmise küttekulu ja sõidetud kilomeetrite korrutades peaaegu täpselt see kogus, mis ma paaki kallanud, viimati mõõdetud 30L sisse kallamisel, jõudis seier tagasi sinna, kus tankides oli, 1,5 liitrit ennem 30L. Ja sõidan samuti enamuse linnas, külma tunde seisnud motot soendan talvel nii 3-4 min, maja ees pidevalt vaja lubjaka sees sumbata.;)

ja rääkides talve kesmisest ja suve keskmisest, siis vahe on 1-1,5 L talvel rohkem. kõige parem arvestada ikkagi sisse kallatud koguse ja sellega läbitud maa järgi, siis saad teada kas valetab ja kui palju, ennem muidugi nullida siis üleüldise keskmise näidud.

[Muudetud: 3-2-2010 copilot]
olen veits otsind kust saaks kalibreerida aga öeldakse et sellist asja ei tehtagi.
mul alati tablool mitu tundi sõitnud sest keskmine küttekulu ajaks maru marru :lol: teab keegi kohta kus tehaks kalibreerimist ?

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

On täitsa tehtav, aga vajalik on diagnosti kaabel ja arvuti näiteks VAG-COM'iga. Lähed Instrument Block'i, klikid Adaptions, otsid õige kanali üles (hetkel jään vastuse võlgu mitmes see oli, aga autos kaustas on kirjas). Tehase poolt on seal näha väärtus 100, see on siis 100%. Seda saab mudida 15% üles ja alla. Kui sellest ka ei piisa, siis mitte PD masinatel (tava pumbaga) saab veel mängida IQ-ga (aju poolt arvatav pritsekogus). Mootori tööd see ei muuda kui natuke näppida, aga kompuutri näidu saab grammi pealt paika. Kui Tallinnas oleksid, siis võiksin ära näppida, Tartu kahjuks ei satu.

sax82
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
Auto: Passat 96kw Primera Sri
Asukoht: Trtu

Lugemata postitus Postitas sax82 »

tobimarg kirjutas:On täitsa tehtav, aga vajalik on diagnosti kaabel ja arvuti näiteks VAG-COM'iga. Lähed Instrument Block'i, klikid Adaptions, otsid õige kanali üles (hetkel jään vastuse võlgu mitmes see oli, aga autos kaustas on kirjas). Tehase poolt on seal näha väärtus 100, see on siis 100%. Seda saab mudida 15% üles ja alla. Kui sellest ka ei piisa, siis mitte PD masinatel (tava pumbaga) saab veel mängida IQ-ga (aju poolt arvatav pritsekogus). Mootori tööd see ei muuda kui natuke näppida, aga kompuutri näidu saab grammi pealt paika. Kui Tallinnas oleksid, siis võiksin ära näppida, Tartu kahjuks ei satu.
jama et tartus siukest venda pole :(

antenn
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 06 Jaan 2010, 11:52
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas antenn »

Aga äkitsi on viga selles, et külmadega lasen soojeneda 15-20 min?
Kust siis saab head diislit, millega auto vähem vätab?

antenn
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 06 Jaan 2010, 11:52
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas antenn »

sax82 kirjutas:
antenn kirjutas:Aga põhiküsimus oli ikkagi ,et kas üks kehvem tüüspump on põhjuseks, et võtab niialju rohkem kütust?
mul kah üks lonkab. aga sai käidud regullimas siis näitas juba et lonkab järgmine. sellist raha et järjest neid vahetama hakata peab olema miljonäär.
küttes on kah meeletu vahe ! kui halb küte siis võtab kohe märgatavalt rohkem.
eks diagnosti vennad teavd rohkem sulle pajatada sellest teemast. omal langes küttekulu kui vahetasin kütte filtri ja selle peal oleva klapi ära. vähemalt kohapealne küttekulu langes.

antenn
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 06 Jaan 2010, 11:52
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas antenn »

sax82 kirjutas:
antenn kirjutas:Aga põhiküsimus oli ikkagi ,et kas üks kehvem tüüspump on põhjuseks, et võtab niialju rohkem kütust?
mul kah üks lonkab. aga sai käidud regullimas siis näitas juba et lonkab järgmine. sellist raha et järjest neid vahetama hakata peab olema miljonäär.
küttes on kah meeletu vahe ! kui halb küte siis võtab kohe märgatavalt rohkem.
eks diagnosti vennad teavd rohkem sulle pajatada sellest teemast. omal langes küttekulu kui vahetasin kütte filtri ja selle peal oleva klapi ära. vähemalt kohapealne küttekulu langes.
Mis see filter mass ja klapp ?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

antenn kirjutas:Aga äkitsi on viga selles, et külmadega lasen soojeneda 15-20 min?
Kust siis saab head diislit, millega auto vähem vätab?

:lol: big no no....nii palju kui mina olen lugenud(tdiklub.com, myturbodiesel.com jne), siis nii kaua ei soovitata/ei tohi TDI´d kohapeal vabakäigul tiksudes soendada, sest turbo võlli ja pukside vahel võib tekkida hõrendus ja õlitus ei toimi korralikult vms...on mul õigus tobimarg, kunagi kui kokku saime, mainisid kah midagi? vabalt hingavaga võid nii teha! võid niiviisi oma turbsi varem hingusele saata! nii et, paras on nii 5 min, mõni minut siia sinna.Ega ta kiiremini soojaks ei lähe, olen proovinud, käib sul koha peal 10 min või 3 min, kui ikka väljas seal -10 või rohkem, siis mõttetu, aknaid kiiremini puhtaks pmt ei saa. Mina tavaliselt ennem sõitu, kui moto külm, väike suits, selle ajaga jõuan tavaliselt aknad jääst puhtaks ja suurema lume kah auto pealt maha pühkida, ja siis vaikselt tuld, ja ega esimesed 5-10 minta sõitu nii külmade ilmadega, üle 2000 RPM väga ei lase. Ja kui sõidust tulen, üritan ikka mõned minutid ennem parkimist mitte väga pöördesse ajada. kohapeal lasen tiksuda kuidas kunagi, kuni 30 sec tav, vahest vähemgi, kui olen juba majade vahel sinna 1200-1400 rpm vahel tiksunud. See siis kuidas mina olen oma turbsi üritanud hoida ja mida on soovitatud, st ennem mootori seiskamist, oleks hea ikka mõned minutid rahulikku sõitu teha, eriti kui oled pöörded lakke ajanud ennem ja motole koormust andnud ning seeläbi turbsi kuumaks ajanud,;)


[Muudetud: 3-2-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

tobimarg kirjutas:On täitsa tehtav, aga vajalik on diagnosti kaabel ja arvuti näiteks VAG-COM'iga. Lähed Instrument Block'i, klikid Adaptions, otsid õige kanali üles (hetkel jään vastuse võlgu mitmes see oli, aga autos kaustas on kirjas). Tehase poolt on seal näha väärtus 100, see on siis 100%. Seda saab mudida 15% üles ja alla. Kui sellest ka ei piisa, siis mitte PD masinatel (tava pumbaga) saab veel mängida IQ-ga (aju poolt arvatav pritsekogus). Mootori tööd see ei muuda kui natuke näppida, aga kompuutri näidu saab grammi pealt paika. Kui Tallinnas oleksid, siis võiksin ära näppida, Tartu kahjuks ei satu.
vot jah, vag-com kaabliga saab kah teha, isegi vist kunagi poole silmaga otsisin mingit infi selle kohta, aga kuna näitab suht väga täpselt(1,5 lidra või paarsada grammi siia sinna poogen, ei viitsi oma ajusid selle paika ajamiseda koinida).
Ise muutsin seda kütuse etteannet veidi oma kaabliga õrna suraka suuremaks. Mineku ja kütuse kulu keskmise pealt pole midagi aru saanud. Oleneb vist ikkagi ka VÄGA PALJU see tihend rooli ja pedaali vahel:lol: Ja kaabli abil saad jälgida ka palju võtab hetkel antud pööretega tunnis kütust. Aga see selleks, nii et üritage oma keskmiste näidud tegelikuga kokku saada. Aitab siin siis Vag com, teeks vb isegi, kuid hetkel kogemus selle koha pealt puudub, kuid huvi pärast kavatsen mingi päev, kui igav hakkab, infi otsida, ja usun et seda leidub netis küll ja küll.;)

[Muudetud: 3-2-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

antenn kirjutas:Aga äkitsi on viga selles, et külmadega lasen soojeneda 15-20 min?
Kust siis saab head diislit, millega auto vähem vätab?
:lol: nu ma ei tea, mina nüüd ei usu et eestis mõni tankla müüb kütust, millega su auto hakkaks hetkelise keskmise 13L asemel 2 korda vähem võtma. Ja ikkagi Sina oled see kes väga palju keskmist mõjutab, ja see koha peal kaua tiksumine, olen tähele pannud, et kui lasen koha peal tiksuda nii 5 minta või siis kohe tuld, kulu keskmine tavaliselt nii KUNI 500 grammi väiksem, kuid see keskmine kõigub kuidas kunagi, kuigi temp väljas sama, näiteks võtame eile ja täna, sõidan kella kolmest päeval Sakust Õismäele, eile oli keskmine 5,1 peale 17,5 km läbimist(lasin 3 minta soeneda), sõitsin rahulikult(üks töristas 90 alas 70km/h). Täna, pmt kohe tuld, kuid keskmine tuli ~500 grammi võrra suurem, sest keegi ees ei tolgendanud linnast väljas ja sain rohkem pöörde ajada. Samas teinekord kui linnas liiklust pmt üldse pole, tuleb sama maa peale keskmine ka surakas üle kuue, nii et oleneb ka väga palju sinu sõidustiilist, kui rääkida sellest, et võtab palju, kuid nii palju võtma saada, nu siis pead auto hommikul käivitama, 5km sõitu tööle ja moto seisu. siis jah võib kah see keskmine laes olla.
Ja ise kasutan tegelt väga palju käiguga pidurdamist, ja tagasi kuni kolmanda käiguni, sellest väikseme peale tavaliselt ei pidurda.


[Muudetud: 3-2-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”