Parimad Golf Mk III mootorid

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7870
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 172 korda
Kontakt:

Parimad Golf Mk III mootorid

Lugemata postitus Postitas R36 »

Millist mootorit loetakse Golf 3-el parimaks?
Alla 2.0-i pole vist mõtet vaadata?
2.8 pidi oma raskuse suhtes lahja olema, Vastab see tõele?
Rääkige ka oma mootori võimsusest.
Viimati muutis R36, 23 Sept 2010, 06:32, muudetud 1 kord kokku.

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

1.8 ja 2.8 pidid kõige töökindlamad mootorid olema.
ise oman 1.8 ja pole kordagi 4 aasta jooksul mootoris midagi tuksi l2inud

Arts555
Huviline
Postitusi: 370
Liitunud: 15 Nov 2003, 13:23
Telefon: 5174819
Auto: 9-3 Aero, Golf I Cabrio, Audi Coupe Typ 85
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Arts555 »

Mafeikin17 kirjutas:1.8 ja 2.8 pidid kõige töökindlamad mootorid olema.
ise oman 1.8 ja pole kordagi 4 aasta jooksul mootoris midagi tuksi l2inud
Ja küsiks siis, et mis sellel 2.0 16V viga on?


Tegelikult sõltub ju mootoei töökindlus kui hoolsad on eelmised omanikud olnud. Iga korras mootor on hea, see kes ostab 1.4-se pole vaja VR6-te, tahab lihtsalt autot mis viib ta punktist A punkti B.

Kunagi kui oma esimest autot valima hakkasin siis valisin 2.0 85 kw ja 1.9 TDI 81 kw (AFN) vahel. Saatuse tahtel sain esimese variandi, sellest piisas kuni ühe sõiduni 2.0 16V-ga, ja otsus oligi, et järgmine peab olema 16V. Kütusekulu on minu kogemuste põhjal üks, aga mootori suutlikus hoopis teine.


[Muudetud: 5-2-2010 Arts555]
GOLF, VOLKSWAGEN GOLF

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

ma tõesti ei oska sulle täpselt kõike seletada aga nagu targad mehed on rääkinud et 1.8 ja 2.8 pidid kõigetöökindlamad olema.
ise juba 1.8 peal pikka aega ringi veerend hoorand mootorit nii mis kole ja ikka saba ei anna.

Evens
Veteran
Postitusi: 563
Liitunud: 30 Apr 2003, 19:57
Telefon: 5141494
Auto: Vw T5 Multivan Higline 2,5TDI 128kw 2004a. , Vw Golf 1 2,0 16v 111kw. 1981a.
Asukoht: Tallinn-Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Evens »

Arts555 kirjutas:
Mafeikin17 kirjutas:1.8 ja 2.8 pidid kõige töökindlamad mootorid olema.
ise oman 1.8 ja pole kordagi 4 aasta jooksul mootoris midagi tuksi l2inud
Ja küsiks siis, et mis sellel 2.0 16V viga on?
Minu meelest üks parimad mootoreid üldse :) Eks jupid on kallid aga töökindlus on super kui on vahetatud õlid ja muud jutud õigeaegselt :thumbup:
Miks siis neid üldse pole liikumas?Järeldus tehke ise :lol:
Mina olen enda mootorist saanud hetkel 111kw ja 227nm.
Originaalis 110kw ja 180nm.Eks see vääne ongi mis minu autot hirmsasti edasi liigutab kuna kaal on ka kõigest 820kg. koos minuga :spin:

Evens
UUS KOHT ON Liimi 3A UUED RUUMID
Avatud uus kodukas meil :) www.sadulsepp.ee

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Jah 1.8 nii 66kw kui 55 mõlemad mõttetud!

martmees
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 01 Mär 2007, 17:34
Auto: Golf 3 1.8, Vento vr6
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas martmees »

miks mõttetud?



Endal ka 1.8 66kw

5a sõitnud, siiani aind klapikambrikaane tihendi vahetand. Ja muidugi õli mingi aja tagant.
Ei taha ära sõnada, aga siiani on töödand muretult :lol:

Eks see ole ikka joppamise küsimus ka, mis seisus auto ostad.

airfrance1
Huviline
Postitusi: 925
Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
Asukoht: Tallinn town

Lugemata postitus Postitas airfrance1 »

VR6 on jube peavalu ikka. Aga kui ta korras lõpuks on, siis saab seda ainult nautida.
Arbuus driver since 2010

Kongas
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 30 Juun 2009, 16:56
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas Kongas »

kui suuremaks tegemiseks läheks, siis jutustaksin isiklikult Hr. Ott Tänakuga ja laseks sama kemüüse peale panna, mis tal G2-l oli. Kena 16v Weberitega. See liikus nii peast kui pe***st.


Aga selleks oleks natuke rohkem raha vaja:yes:

[Muudetud: 5-2-2010 Kongas]
http://www.greenmotor.ee kütuselisandid bensiini ja diisel mootoritele, samas ka keskkütte kateldele
Gulf mootoriõlid ja määrdeained Saaremaal


56 215 722

Heiki007
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 16 Mai 2007, 17:32
Asukoht: raplamaa

Lugemata postitus Postitas Heiki007 »

annan oma hääle 1,8 66kw poolt. ei tea kas mul isendiga jopand aga, nii ökonoomse masinaga pole ma sõitnud pikka aega ( ärme diisleid arvesta siia) Ja jõudu on ka piisavalt, suvel sai kiltsil spidomeetrile 190 keritud ja seda vähemalt 5el eri katsel.
Oma uue GTI (85kw) lõppkiirus suutlikuses kahtlen sügavalt.. sajani nagu läheb küll, aga üle selle :thumbdown: . 180 hetke ilmadega laeks olnud. Eks suvel näeb mis ta siis tegelikult teeb.

Kasutaja avatar
mkendra
Huviline
Postitusi: 203
Liitunud: 01 Aug 2005, 20:52
Telefon: 5620kuuskümmend58
Auto: VW GOLF II 2.0 16V
Asukoht: Malta

Lugemata postitus Postitas mkendra »

mina panustan 2.0 16V peale

DasDen
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 23 Jaan 2010, 16:15
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas DasDen »

Hm. . .
Endal 1.6 55kw, No PROBLEMS!

norty
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 06 Nov 2006, 18:34
Auto: G3GTI16V / VentoVR6
Asukoht: Tallinn/Aravete

Lugemata postitus Postitas norty »

2.8 vr6 Hääl ja minek on norm
16v minek on norm ja kytusekulu teeb meele rõõmsaks kohe:D
P.S oman hetkel molemat ;)

[Muudetud: 6-2-2010 norty]
GTI vs VR6

marko232
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 17 Okt 2009, 11:34
Telefon: 53454498
Auto: Golf3 Color Concept '96, Passat B4 1,8 '94, Passat B3 1,8 '89, Passat B2 1,6D '86, Passat B2 1,6 '83, Passat B2 1,3 '82, Passat B1 1,6 '77
Asukoht: Võrumaa

Lugemata postitus Postitas marko232 »

no mis siin arvata, vr6 hääl on tõesti väga kena, aga niikaua kuni mootor päris korras pole, ei soosi seda
isiklikult pooldan 2.0 16v, kuigi hetkel oman 2.0 8v millega olen 210 kätte saanud
ja kui võtta väiksemad mootorid jutuks siis 1.8 ja 2.0 on mõlemad mul olnud sama kütte kuluga :( ja siin siis eelistan 2.0
1.6 on täiesti mõtetu ja 1.4 on mul ka olnud ning see oli väga ergas ning ka meeletult öko = 4,5-5l sajale
diislitest on olnud 1.9 47kw ja seda polnud nagu üldse vaja remontida, vahel tuli ikka meelde tuletada, et õli vaataks ja seda ka vahetaks, kui aga liikuma oli vaja saada seda siis tuli väheke pumbast peale keerata ja juba ta süstis :)

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Ei olegi nende mootorite hulgas sellist, mis nüüd mingi erilise ebatöökindlusega silma paistaks. Kasutanud ;
-1,4(ei no andke nüüd selle moto fännid andeks, aga selle mootori mõttest ma aru ei saa- kütet võtab praktiliselt sama palju kui korras 2,0 8V , edasi ei liigu ja ei ole tal ka suurematest motodest ressurss pikem)
-1,6 ABU- läheb pisut paremini edasi, aga kütet läheb ikka suurema motoga samas suurusjärgus,
-1,8l 55Kw- aiste vahel 1,8 ,sõidad nagu 1,6-ga.
-1,8 66Kw- rahulikuks kulgemiseks täitsa piisab, millegi erilisega silma ei paista, küttekulu samasse auku 2,0 8V
-2,0 8V 85Kw- omanud sellist- minu arust parim kompromiss võimsuse ja küttekulu vahel. Vaatamatta karmile kohtlemisele reeglina väga hästi koos püsiv mootor. Muidugi võimalik lolli peaga (piisab ka puudulikust hooldusest teinekord) ka pommikindel asi lõhki lasta. Ainuke miinus(see läheb küll juba norimise alla) on see, et autol on tähistus GTI- enda arust võiks sellist tähist kandev auto suutma kohalt sajani teha alla 10 sekundi(jutt tehaseandmetest).
Veel mõnusama minekuga asi on muidugi 2,0 16V- no võtab tsipa rohkem kütet ka tavapärasel kasutamisel. Eks asi pisut kallimate juppidega ja haruldasem ka... Koos püsib ka, kui lolliks ei lähe rooli taga. Minu poolhääl sellele mootorile.
VR6- jah, korras mootor käib edasi nii mis jube ja teeb seejuures ka sigamõnusat häält. Selle moto korralik remont(arvestades enamuse motode sihipärast kasutamist ja paljude omanike hooldustega/remondiga koonerdamist väga suure tõenäosusega päevakorda tulev asi) eelpool mainitutega võrreldes aga juba hoopis teisest hinnaklassist. Rahulikult sõites pole kütusekulu nii hull midagi, korralikult pähe andes võid arvestada ka väiksemate motode küttekulu korda 2+.
Diislid;
- 1,9 47Kw- öko ja muidu ka olematute kuludega mootor.
-1,9 55Kw- praktiliselt sama öko, kuid liigub pisut paremini- nõrgaks kohaks palju vatti saanud motol plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] ja turbo- mitte et see nüüd reeglipärast lagunemist tähendaks, aga paljude diislite kaaned ja/või turbod enam erilist kriitikat ei kannata. Alles hiljuti sai meil "õnnelikuks" kasutaja Boxerdaja, kui tema masinal jahutusprobleemid + kaane häda ja muud jamad tekkisid.
TDI- megaöko, aga rohkemate kapriissemate(ja "heade" hindadega) pudinatega. Ja liigub juba märgatavalt paremini kui vanema põlvkonna diislid.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Derthin
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 02 Mär 2007, 10:08
Auto: VW Passat B5 1.9TDI 81kw, Skoda Octavia 1,4 TSI G-Tec
Asukoht: võru
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Derthin »

onusnooker kirjutas:Jah 1.8 nii 66kw kui 55 mõlemad mõttetud!
Ma vaidleks vastu, mismoodi nad mõtetud on?! Kui tahad endale riistapikendust siis küll aga need on samamoodi masinad mis viivad sind punktist A punkti B nagu iga teine masin.
Sööda hunti kuidas tahad, karu oma on ikka suurem!

Martti
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Martti »

bensiinimootoritites ainult 1.8 66kw või 2.0 110kw
diiselootoritest ainult 66kw või 81kw.
Jooge piima!

Vasta

Mine “Mootor”