Parimad Golf Mk III mootorid
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Parimad Golf Mk III mootorid
Millist mootorit loetakse Golf 3-el parimaks?
Alla 2.0-i pole vist mõtet vaadata?
2.8 pidi oma raskuse suhtes lahja olema, Vastab see tõele?
Rääkige ka oma mootori võimsusest.
Alla 2.0-i pole vist mõtet vaadata?
2.8 pidi oma raskuse suhtes lahja olema, Vastab see tõele?
Rääkige ka oma mootori võimsusest.
Viimati muutis R36, 23 Sept 2010, 06:32, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 370
- Liitunud: 15 Nov 2003, 13:23
- Telefon: 5174819
- Auto: 9-3 Aero, Golf I Cabrio, Audi Coupe Typ 85
- Asukoht: Tartu
Ja küsiks siis, et mis sellel 2.0 16V viga on?Mafeikin17 kirjutas:1.8 ja 2.8 pidid kõige töökindlamad mootorid olema.
ise oman 1.8 ja pole kordagi 4 aasta jooksul mootoris midagi tuksi l2inud
Tegelikult sõltub ju mootoei töökindlus kui hoolsad on eelmised omanikud olnud. Iga korras mootor on hea, see kes ostab 1.4-se pole vaja VR6-te, tahab lihtsalt autot mis viib ta punktist A punkti B.
Kunagi kui oma esimest autot valima hakkasin siis valisin 2.0 85 kw ja 1.9 TDI 81 kw (AFN) vahel. Saatuse tahtel sain esimese variandi, sellest piisas kuni ühe sõiduni 2.0 16V-ga, ja otsus oligi, et järgmine peab olema 16V. Kütusekulu on minu kogemuste põhjal üks, aga mootori suutlikus hoopis teine.
[Muudetud: 5-2-2010 Arts555]
GOLF, VOLKSWAGEN GOLF
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Veteran
- Postitusi: 563
- Liitunud: 30 Apr 2003, 19:57
- Telefon: 5141494
- Auto: Vw T5 Multivan Higline 2,5TDI 128kw 2004a. , Vw Golf 1 2,0 16v 111kw. 1981a.
- Asukoht: Tallinn-Saue
- Kontakt:
Minu meelest üks parimad mootoreid üldse Eks jupid on kallid aga töökindlus on super kui on vahetatud õlid ja muud jutud õigeaegseltArts555 kirjutas:Ja küsiks siis, et mis sellel 2.0 16V viga on?Mafeikin17 kirjutas:1.8 ja 2.8 pidid kõige töökindlamad mootorid olema.
ise oman 1.8 ja pole kordagi 4 aasta jooksul mootoris midagi tuksi l2inud
Miks siis neid üldse pole liikumas?Järeldus tehke ise
Mina olen enda mootorist saanud hetkel 111kw ja 227nm.
Originaalis 110kw ja 180nm.Eks see vääne ongi mis minu autot hirmsasti edasi liigutab kuna kaal on ka kõigest 820kg. koos minuga
Evens
UUS KOHT ON Liimi 3A UUED RUUMID
Avatud uus kodukas meil :) www.sadulsepp.ee
Avatud uus kodukas meil :) www.sadulsepp.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 925
- Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
- Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
- Asukoht: Tallinn town
kui suuremaks tegemiseks läheks, siis jutustaksin isiklikult Hr. Ott Tänakuga ja laseks sama kemüüse peale panna, mis tal G2-l oli. Kena 16v Weberitega. See liikus nii peast kui pe***st.
Aga selleks oleks natuke rohkem raha vaja:yes:
[Muudetud: 5-2-2010 Kongas]
Aga selleks oleks natuke rohkem raha vaja:yes:
[Muudetud: 5-2-2010 Kongas]
http://www.greenmotor.ee kütuselisandid bensiini ja diisel mootoritele, samas ka keskkütte kateldele
Gulf mootoriõlid ja määrdeained Saaremaal
56 215 722
Gulf mootoriõlid ja määrdeained Saaremaal
56 215 722
annan oma hääle 1,8 66kw poolt. ei tea kas mul isendiga jopand aga, nii ökonoomse masinaga pole ma sõitnud pikka aega ( ärme diisleid arvesta siia) Ja jõudu on ka piisavalt, suvel sai kiltsil spidomeetrile 190 keritud ja seda vähemalt 5el eri katsel.
Oma uue GTI (85kw) lõppkiirus suutlikuses kahtlen sügavalt.. sajani nagu läheb küll, aga üle selle . 180 hetke ilmadega laeks olnud. Eks suvel näeb mis ta siis tegelikult teeb.
Oma uue GTI (85kw) lõppkiirus suutlikuses kahtlen sügavalt.. sajani nagu läheb küll, aga üle selle . 180 hetke ilmadega laeks olnud. Eks suvel näeb mis ta siis tegelikult teeb.
- mkendra
- Huviline
- Postitusi: 203
- Liitunud: 01 Aug 2005, 20:52
- Telefon: 5620kuuskümmend58
- Auto: VW GOLF II 2.0 16V
- Asukoht: Malta
-
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 17 Okt 2009, 11:34
- Telefon: 53454498
- Auto: Golf3 Color Concept '96, Passat B4 1,8 '94, Passat B3 1,8 '89, Passat B2 1,6D '86, Passat B2 1,6 '83, Passat B2 1,3 '82, Passat B1 1,6 '77
- Asukoht: Võrumaa
no mis siin arvata, vr6 hääl on tõesti väga kena, aga niikaua kuni mootor päris korras pole, ei soosi seda
isiklikult pooldan 2.0 16v, kuigi hetkel oman 2.0 8v millega olen 210 kätte saanud
ja kui võtta väiksemad mootorid jutuks siis 1.8 ja 2.0 on mõlemad mul olnud sama kütte kuluga ja siin siis eelistan 2.0
1.6 on täiesti mõtetu ja 1.4 on mul ka olnud ning see oli väga ergas ning ka meeletult öko = 4,5-5l sajale
diislitest on olnud 1.9 47kw ja seda polnud nagu üldse vaja remontida, vahel tuli ikka meelde tuletada, et õli vaataks ja seda ka vahetaks, kui aga liikuma oli vaja saada seda siis tuli väheke pumbast peale keerata ja juba ta süstis
isiklikult pooldan 2.0 16v, kuigi hetkel oman 2.0 8v millega olen 210 kätte saanud
ja kui võtta väiksemad mootorid jutuks siis 1.8 ja 2.0 on mõlemad mul olnud sama kütte kuluga ja siin siis eelistan 2.0
1.6 on täiesti mõtetu ja 1.4 on mul ka olnud ning see oli väga ergas ning ka meeletult öko = 4,5-5l sajale
diislitest on olnud 1.9 47kw ja seda polnud nagu üldse vaja remontida, vahel tuli ikka meelde tuletada, et õli vaataks ja seda ka vahetaks, kui aga liikuma oli vaja saada seda siis tuli väheke pumbast peale keerata ja juba ta süstis
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Ei olegi nende mootorite hulgas sellist, mis nüüd mingi erilise ebatöökindlusega silma paistaks. Kasutanud ;
-1,4(ei no andke nüüd selle moto fännid andeks, aga selle mootori mõttest ma aru ei saa- kütet võtab praktiliselt sama palju kui korras 2,0 8V , edasi ei liigu ja ei ole tal ka suurematest motodest ressurss pikem)
-1,6 ABU- läheb pisut paremini edasi, aga kütet läheb ikka suurema motoga samas suurusjärgus,
-1,8l 55Kw- aiste vahel 1,8 ,sõidad nagu 1,6-ga.
-1,8 66Kw- rahulikuks kulgemiseks täitsa piisab, millegi erilisega silma ei paista, küttekulu samasse auku 2,0 8V
-2,0 8V 85Kw- omanud sellist- minu arust parim kompromiss võimsuse ja küttekulu vahel. Vaatamatta karmile kohtlemisele reeglina väga hästi koos püsiv mootor. Muidugi võimalik lolli peaga (piisab ka puudulikust hooldusest teinekord) ka pommikindel asi lõhki lasta. Ainuke miinus(see läheb küll juba norimise alla) on see, et autol on tähistus GTI- enda arust võiks sellist tähist kandev auto suutma kohalt sajani teha alla 10 sekundi(jutt tehaseandmetest).
Veel mõnusama minekuga asi on muidugi 2,0 16V- no võtab tsipa rohkem kütet ka tavapärasel kasutamisel. Eks asi pisut kallimate juppidega ja haruldasem ka... Koos püsib ka, kui lolliks ei lähe rooli taga. Minu poolhääl sellele mootorile.
VR6- jah, korras mootor käib edasi nii mis jube ja teeb seejuures ka sigamõnusat häält. Selle moto korralik remont(arvestades enamuse motode sihipärast kasutamist ja paljude omanike hooldustega/remondiga koonerdamist väga suure tõenäosusega päevakorda tulev asi) eelpool mainitutega võrreldes aga juba hoopis teisest hinnaklassist. Rahulikult sõites pole kütusekulu nii hull midagi, korralikult pähe andes võid arvestada ka väiksemate motode küttekulu korda 2+.
Diislid;
- 1,9 47Kw- öko ja muidu ka olematute kuludega mootor.
-1,9 55Kw- praktiliselt sama öko, kuid liigub pisut paremini- nõrgaks kohaks palju vatti saanud motol plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] ja turbo- mitte et see nüüd reeglipärast lagunemist tähendaks, aga paljude diislite kaaned ja/või turbod enam erilist kriitikat ei kannata. Alles hiljuti sai meil "õnnelikuks" kasutaja Boxerdaja, kui tema masinal jahutusprobleemid + kaane häda ja muud jamad tekkisid.
TDI- megaöko, aga rohkemate kapriissemate(ja "heade" hindadega) pudinatega. Ja liigub juba märgatavalt paremini kui vanema põlvkonna diislid.
-1,4(ei no andke nüüd selle moto fännid andeks, aga selle mootori mõttest ma aru ei saa- kütet võtab praktiliselt sama palju kui korras 2,0 8V , edasi ei liigu ja ei ole tal ka suurematest motodest ressurss pikem)
-1,6 ABU- läheb pisut paremini edasi, aga kütet läheb ikka suurema motoga samas suurusjärgus,
-1,8l 55Kw- aiste vahel 1,8 ,sõidad nagu 1,6-ga.
-1,8 66Kw- rahulikuks kulgemiseks täitsa piisab, millegi erilisega silma ei paista, küttekulu samasse auku 2,0 8V
-2,0 8V 85Kw- omanud sellist- minu arust parim kompromiss võimsuse ja küttekulu vahel. Vaatamatta karmile kohtlemisele reeglina väga hästi koos püsiv mootor. Muidugi võimalik lolli peaga (piisab ka puudulikust hooldusest teinekord) ka pommikindel asi lõhki lasta. Ainuke miinus(see läheb küll juba norimise alla) on see, et autol on tähistus GTI- enda arust võiks sellist tähist kandev auto suutma kohalt sajani teha alla 10 sekundi(jutt tehaseandmetest).
Veel mõnusama minekuga asi on muidugi 2,0 16V- no võtab tsipa rohkem kütet ka tavapärasel kasutamisel. Eks asi pisut kallimate juppidega ja haruldasem ka... Koos püsib ka, kui lolliks ei lähe rooli taga. Minu poolhääl sellele mootorile.
VR6- jah, korras mootor käib edasi nii mis jube ja teeb seejuures ka sigamõnusat häält. Selle moto korralik remont(arvestades enamuse motode sihipärast kasutamist ja paljude omanike hooldustega/remondiga koonerdamist väga suure tõenäosusega päevakorda tulev asi) eelpool mainitutega võrreldes aga juba hoopis teisest hinnaklassist. Rahulikult sõites pole kütusekulu nii hull midagi, korralikult pähe andes võid arvestada ka väiksemate motode küttekulu korda 2+.
Diislid;
- 1,9 47Kw- öko ja muidu ka olematute kuludega mootor.
-1,9 55Kw- praktiliselt sama öko, kuid liigub pisut paremini- nõrgaks kohaks palju vatti saanud motol plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] ja turbo- mitte et see nüüd reeglipärast lagunemist tähendaks, aga paljude diislite kaaned ja/või turbod enam erilist kriitikat ei kannata. Alles hiljuti sai meil "õnnelikuks" kasutaja Boxerdaja, kui tema masinal jahutusprobleemid + kaane häda ja muud jamad tekkisid.
TDI- megaöko, aga rohkemate kapriissemate(ja "heade" hindadega) pudinatega. Ja liigub juba märgatavalt paremini kui vanema põlvkonna diislid.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...