1,6TD 51kw turbo

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu

1,6TD 51kw turbo

Lugemata postitus Postitas freeser »

Küsimus selline kas see on õige, et turbo ennast kogub? Boosti kellajärgi vaikselt muneb ülesse rõhku, samas venna audi (2,5tdi 103kw) ja seat(1,9tdi 110kw) nendel kohe rõhk käes mitte ei mune nii nagu minuoma. Kas turbo on katki v võib ka muid vigu olla? Või peabki selline olema?

Raimo182
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 11 Mär 2008, 14:46
Auto: VW Passat (87), VW Caravelle (86)
Asukoht: Pärnu/Viljandi

Re: 1,6TD 51kw turbo

Lugemata postitus Postitas Raimo182 »

Väikene viivitus käib asja juurde. 1,6td st ei saagi midagi head tahta ju.
Vanakool

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: 1,6TD 51kw turbo

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

Neil äkki geomeetriline turbo ka, seatil kindlasti ma arvan. Ega see viivitus väga pikk ka ei tohi olla, ca 1800-2000 peal peab juba märgatav jõud taha tulema.

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu

Re: 1,6TD 51kw turbo

Lugemata postitus Postitas freeser »

Boxerdaja kirjutas:Neil äkki geomeetriline turbo ka, seatil kindlasti ma arvan. Ega see viivitus väga pikk ka ei tohi olla, ca 1800-2000 peal peab juba märgatav jõud taha tulema.
Kuskil 1800 peal hakkab vilisema :D 2000-e pealt hakkab sis vaikselt koguma ja 3000-e pealt tuleb alles tõmme, nagu pmst 3000 pealt hakkab auto alles elama.

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: 1,6TD 51kw turbo

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

Sul originaal turbo peal ikka?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 1,6TD 51kw turbo

Lugemata postitus Postitas copilot »

isegi muutuva geomaaetriaga turbo puhul(korduvalt proovitud) 3000 on hetk mil nagu turbo tuleks lõplikult taha, kuigi 2000 kanti on paberite järgi see õige ja kõige parem vääne mida ka tunda. ehk 5. käi ja 90km/h möödasõitu tehes ei pea tagasi lappama ja läheb nagu loom. aga punaseni vajutades tunda et 3000 juures tekib jõnks kus läheb veel paremini edasi.
Viimati muutis copilot, 07 Juun 2010, 20:43, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

sprintt
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 02 Aug 2006, 11:24
Telefon: 56150709
Auto: golf mk2 16v gti, golf mk2 1.3 swap 16v Gti, Honda civic 1.3 bike carbs
Asukoht: viljandi

Re: 1,6TD 51kw turbo

Lugemata postitus Postitas sprintt »

1.6td-l peaks peal olema KKK K24, mis ongi üpris suur selle mootori kohta(võrreldes 1.9td mootori omaga). Minu eelmisel ja Villu praegusel golfil toimib turbo samamoodi. Järelikult peab see nii olema :)
tulen ja lähen, kõik on ikka veel siin.

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu

Re: 1,6TD 51kw turbo

Lugemata postitus Postitas freeser »

originaal ikka jh ;)
2000-e pealt uimab ikka 3000-e pealt hakkab elama :) 90-ga sõites on miski 0,1-0,2bar koguaeg.

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu

Re: 1,6TD 51kw turbo

Lugemata postitus Postitas freeser »

sprintt kirjutas:1.6td-l peaks peal olema KKK K24, mis ongi üpris suur selle mootori kohta(võrreldes 1.9td mootori omaga). Minu eelmisel ja Villu praegusel golfil toimib turbo samamoodi. Järelikult peab see nii olema :)
Turbode suurustega on nii jh, et minu turbo on välimuselt suurem kui ntx venna seati 1,9tdi 110kw oma :lol:

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: 1,6TD 51kw turbo

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Teema algatajale rahustamiseks vastus.Tundub kirjelduse järgi,et kõik on korras sinu TD-l. Võrdled võrreldamatut.1,6 on küll väiksem töömaht mootoril,kui 1,9 ja 2,5,kuid tal on eelpõlemis kambriga sisse pritse.Teistel on otse sisse pritse. Võrdle oma auto dünaamikat pigem 1,9 TD-ga. või 1,9D-ga. mitte TDI-ga.

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu

Re: 1,6TD 51kw turbo

Lugemata postitus Postitas freeser »

Need teised mootorid tõin näiteks, Huvitas just see kas nii peabki olema.

veikko
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 17 Apr 2010, 22:10
Telefon: 53425213
Asukoht: Tartu-Võru

Re: 1,6TD 51kw turbo

Lugemata postitus Postitas veikko »

Tere.
Vabandan et just siin seda küsin aga kas see on normaalne et 1,9d 47 kw mootor polo peal ei suuda 4 käiguga üle 100km-h kiirust arendada,või see mootor ei olegi võimeline üle 120km-h kiirust arendama?
Kui on mõni polo omanik kes sõidab sama mootoriga siis oleks huvitav teada kas rekast mööda sõidul saab seda 5k või peab seda 4 käiguga tegema.
Tõusust ülesminek kui sees on 5k tekkib probleem kiiruse hoidmisega,pedaal on põhjas vastu piirajat,kui tõus lõpuks läbi saab siis kogub vaikselt kiirust.
Käikudel 1-3 on kõik nagu täiesti normaalne kuni 80km-h pole probleemi mida kurta ,sealt edasi jääb mulje nagu ei oleks midagi põletada,pump nagu ei suudaks rohkem toota.
Mis Teie arvate.
Parimat Veikko.
Viimati muutis veikko, 08 Juun 2010, 12:07, muudetud 1 kord kokku.
http://toru.ee/view/70410c371d66/" onclick="window.open(this.href);return false;

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 1,6TD 51kw turbo

Lugemata postitus Postitas copilot »

kui mu eelmine auto G2 1,6 vabalthingav 40 kw diisel suutis arendada 5 käiguga ka 130 ilma eriliste probleemideta ja möödasõitu sai ka 5 käiguga tehtud(pidi muidugi seda möödasõidu maad rohkem arvestama kui preagusega) siis sinu polo ja 47 kw peaks olema püss võrreldes selle minu esimese masinaga. nii et mingi kala su masinal on.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: 1,6TD 51kw turbo

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

veikko kirjutas:Tere.
Vabandan et just siin seda küsin aga kas see on normaalne et 1,9d 47 kw mootor polo peal ei suuda 4 käiguga üle 100km-h kiirust arendada,või see mootor ei olegi võimeline üle 120km-h kiirust arendama?
Kui on mõni polo omanik kes sõidab sama mootoriga siis oleks huvitav teada kas rekast mööda sõidul saab seda 5k või peab seda 4 käiguga tegema.
Tõusust ülesminek kui sees on 5k tekkib probleem kiiruse hoidmisega,pedaal on põhjas vastu piirajat,kui tõus lõpuks läbi saab siis kogub vaikselt kiirust.
Käikudel 1-3 on kõik nagu täiesti normaalne kuni 80km-h pole probleemi mida kurta ,sealt edasi jääb mulje nagu ei oleks midagi põletada,pump nagu ei suudaks rohkem toota.
Mis Teie arvate.
Parimat Veikko.
Sellise dünaamika juures ei ole 47kw haisugi. Hakka pihta elementaarsematest asjadest nagu kütusefiltrid, pihustid ja kompressioon, ise eriti teha siin midagi ei anna kui just ise remondimees pole. Selleks on vastavad kohad olemas, kus sul asjad üle vaadatakse.
Viimati muutis Boxerdaja, 08 Juun 2010, 16:26, muudetud 1 kord kokku.

Villu
Huviline
Postitusi: 459
Liitunud: 16 Aug 2008, 13:18
Asukoht: Tartu

Re: 1,6TD 51kw turbo

Lugemata postitus Postitas Villu »

Nagu Jaan ennem mainis (kasutaja sprintt), siis toimib turbo sul nii nagu peab. Me naistega saunas arutasime, et kui tahad turbot varem järgi saada, siis pane väiksem turbo, linnas näiteks selle 1,6TD mootoriga ei saagi pmts turbot järgi korralikult, sest tuleb nii hilja, tsirka 3000 rpm.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1950
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 107 korda
Tänatud: 35 korda

Re: 1,6TD 51kw turbo

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Villu kirjutas:Nagu Jaan ennem mainis (kasutaja sprintt), siis toimib turbo sul nii nagu peab. Me naistega saunas arutasime, et kui tahad turbot varem järgi saada, siis pane väiksem turbo, linnas näiteks selle 1,6TD mootoriga ei saagi pmts turbot järgi korralikult, sest tuleb nii hilja, tsirka 3000 rpm.
No siis sõidad nagu Supraga- ootad ootad ootad ja kui siis ükskord lajatab:) Aga diisli puhul kaovad küll igasugused diisli eelised kui mootorit peab koguaeg üle 3000 pöörde kräunutama, et midagi juhtuks. Variant oleks tõesti väiksem kaalikas kui sinna mootori külge midagi istub.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1950
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 107 korda
Tänatud: 35 korda

Re: 1,6TD 51kw turbo

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Aga Veikko, võibolla sul on pumba küljest mõni eelmisest omanikust ökonoomsuseihaleja kütte maha keeranud (näiteks kavatsusega ülevaatus läbida vms). Neid kruvisid pole seal mõtet päris ise näppima hakata, aga külasta mõnda teenindust kes diisleid teab ja las sätivad. Samuti tasuks üle vaadata kas kõik märgid on paigas pumbal, nukal, vändal.

veikko
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 17 Apr 2010, 22:10
Telefon: 53425213
Asukoht: Tartu-Võru

Re: 1,6TD 51kw turbo

Lugemata postitus Postitas veikko »

Tere.
See on 98a masin ja mis on kõige kummalisem kõik mis on tehases värviga pandud(kruvid,mutrid) on täpselt nii nagu nad on.
Sõber ütles kongreetselt kui sa tahad et see auto sõidaks, siis osta sinna peale ka kõrgsurve pump. See nu... mis sul seal peal on ei ole kõrgsurve pump (lucas )
Parimat Veikko.
http://toru.ee/view/70410c371d66/" onclick="window.open(this.href);return false;

sprintt
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 02 Aug 2006, 11:24
Telefon: 56150709
Auto: golf mk2 16v gti, golf mk2 1.3 swap 16v Gti, Honda civic 1.3 bike carbs
Asukoht: viljandi

Re: 1,6TD 51kw turbo

Lugemata postitus Postitas sprintt »

veikko kirjutas:Tere.
See on 98a masin ja mis on kõige kummalisem kõik mis on tehases värviga pandud(kruvid,mutrid) on täpselt nii nagu nad on.
Sõber ütles kongreetselt kui sa tahad et see auto sõidaks, siis osta sinna peale ka kõrgsurve pump. See nu... mis sul seal peal on ei ole kõrgsurve pump (lucas )
Parimat Veikko.
mul on juhe koos.
Igaljuhul poldid/mutrid pannakse pigem liimiga.
võibolla lahendab diagnostika probleemi.
Viimati muutis sprintt, 09 Juun 2010, 08:56, muudetud 1 kord kokku.
tulen ja lähen, kõik on ikka veel siin.

veikko
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 17 Apr 2010, 22:10
Telefon: 53425213
Asukoht: Tartu-Võru

Re: 1,6TD 51kw turbo

Lugemata postitus Postitas veikko »

Tere.
Ja mis Sa arvad mis minu juhe siis teeb :) :(
Mida suudab diagnostika näidata autol millel pole aju. rooli all tal mingi roosa või lilla pistik on aga mida ta näitab kui kõik toimub mehaaniliselt?
http://toru.ee/view/70410c371d66/" onclick="window.open(this.href);return false;

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1950
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 107 korda
Tänatud: 35 korda

Re: 1,6TD 51kw turbo

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Sellel pillil ei näita tõesti kaabel mitte kui midagi. ABS-i näitab heal juhul, kui see olemas on. Kas käivitub muidu poolest pöördest nagu diisel peaks? Võibolla ikka tasuks natuke pumpa varasemaks liigutada. Kui läheb halvemaks siis saab alati tagasi keerata.

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu

Re: 1,6TD 51kw turbo

Lugemata postitus Postitas freeser »

Mõte oleks panna ntx 1,9td 55kw turbo ntx?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: 1,6TD 51kw turbo

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

SDI diisli pump on elektrooniliselt juhitav,seega diagnostikas kontrollitav. Polo 98 SDI 47(50) kw. Poldid,mutrid tupsutatakse värvi tilgaga poldi pea ja korpuse ühendus kohapeale. Nagu templiks,et keegi pole vahepeal midagi omapead keeranud.

veikko
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 17 Apr 2010, 22:10
Telefon: 53425213
Asukoht: Tartu-Võru

Re: 1,6TD 51kw turbo

Lugemata postitus Postitas veikko »

tobimarg Tere. Seda on juba proovitud.Tulemus oli et käivitus paremini aga minek oli veel hullem, ja mingist hetkest jäi lonkama tühikäigul.
T6nis2 kirjutas:SDI diisli pump on elektrooniliselt juhitav,seega diagnostikas kontrollitav. Polo 98 SDI 47(50) kw. Poldid,mutrid tupsutatakse värvi tilgaga poldi pea ja korpuse ühendus kohapeale. Nagu templiks,et keegi pole vahepeal midagi omapead keeranud.
Tere T6nis2.
Tegemist on ikkagi 1,9 d millel pole aju.
Parimat Veikko.
http://toru.ee/view/70410c371d66/" onclick="window.open(this.href);return false;

veikko
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 17 Apr 2010, 22:10
Telefon: 53425213
Asukoht: Tartu-Võru

Re: 1,6TD 51kw turbo

Lugemata postitus Postitas veikko »

freeser kirjutas:Mõte oleks panna ntx 1,9td 55kw turbo ntx?
Tere.Ja mis see maksma läheb :)
http://toru.ee/view/70410c371d66/" onclick="window.open(this.href);return false;

Vasta

Mine “Diislid”