2,0TD 103Kw DSG

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
zorro25
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 15 Juul 2010, 17:04
Telefon: 5250430
Auto: VW Passat B8
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 7 korda

2,0TD 103Kw DSG

Lugemata postitus Postitas zorro25 »

Mure selline ,et plaan osta vw passat 2005a. uuem mudel ,aga hirmutavad jutte nõrgast mootorist ja käigukastist ,samuti see elektrooniline käsipidur ja mingid esimesed pidurid pidid peale jääma?Vastab see tõele ja on ta siis tõesti nii nõrk auto?Ja mille rõhku pidada ,ostmise puhul?Ettetänades.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5385
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 516 korda

Re: 2,0TD 103Kw DSG

Lugemata postitus Postitas jussike »

Loe neid teemasi, saad natu nalja ja natu infi:
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=54&t=54379" onclick="window.open(this.href);return false;
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=79&t=59783" onclick="window.open(this.href);return false;
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: 2,0TD 103Kw DSG

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kas sul kasuaja ,,jussike,, mitte ei riknenud DSG käigukast ? Nõrk kast on vaadates auto väljalase aastat ja läbisõitu. Soovitus teema algatajale,hoia eemale sellisest isendis.

Tan
Huviline
Postitusi: 494
Liitunud: 28 Juun 2003, 15:32
Telefon: 56845550
Auto: VW Golf 1R ; VW Golf V GTI ; 2x VW Scirocco II ; VW Multivan T5
Asukoht: Tallinn

Re: 2,0TD 103Kw DSG

Lugemata postitus Postitas Tan »

zorro25 kirjutas:Mure selline ,et plaan osta vw passat 2005a. uuem mudel ,aga hirmutavad jutte nõrgast mootorist ja käigukastist ,samuti see elektrooniline käsipidur ja mingid esimesed pidurid pidid peale jääma?Vastab see tõele ja on ta siis tõesti nii nõrk auto?Ja mille rõhku pidada ,ostmise puhul?Ettetänades.

Tänaseks olen mina omanud 2.0 TDi 103 kW Tourani ligi 2 aastat .
Jah on olnud probleem aga selliseid nagu siin välja pakutuid , ei ole.
Jahutusvedeliku kadu oli tingitud tollest lisa Gero´st kuna tolle veepump lekkis.See on üks suht kapriisne süsteem sellel mainal.
Veepump~ 2800.-eek.
Muud asjad toimivad ideaalselt ja kütusekulu on ikka suht naeruväärne sellise masina juures. 100 % linna sõitu ja 6,1 L/100km. Trassil 4,6 L/100 km.
Olen vaadand ja uurin teisi marke ,kes suudaks samade näitudega esineda ,siis polegi ühtegi vastast.
Ootan uut Touaran´i.
Kontakt : 56 84 55 50

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5385
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 516 korda

Re: 2,0TD 103Kw DSG

Lugemata postitus Postitas jussike »

T6nis2 kirjutas:Kas sul kasuaja ,,jussike,, mitte ei riknenud DSG käigukast ? Nõrk kast on vaadates auto väljalase aastat ja läbisõitu. Soovitus teema algatajale,hoia eemale sellisest isendis.
See, et mul see lagunes ei tähenda nüüd seda, et ülejäänud samuti ära lagunevad. Ka kivikirves võib katki minna.
Kui sul philipsi pirn läbi läbi põleb, kas sa siis käsid kõigil neist eemale hoida või?
Minul on lagunenud laiali manuaal ja tavaline automaat kah, mis olid täesti elektoonika vabad ja lollikindlad, ometigi läksid laiali.
Mis siis nüüd saab, rohkem kasti variante nagu polegi või peaks vaatama otse ülekandega hobikardi poole, seal pole ju mingit kasti.
Ja sina T6nis2 hoia ise parem tehnikast eemale, mida sa ei tunne, ajad veel küüseviha sisse.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: 2,0TD 103Kw DSG

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Ajasin siis tõesti küüne viha sisse kui sulle kirjutasin et DSG.on nõrk käigukast. Lepi oma olukorraga,kuid fakti (kast katki) vastu ei saa. Keda huvitab sinu auto sees olev info tehnoloogia(kompuutri mis tahes näidud ),kuid ,,orki,, lendasid igaljuhul. ON ÕPETUS ka teistele. Valik auto osjatele jääb siiski isDDDe enda südame tunnistuse peale+ tehniline teadMmine. Häirib foorumis kasutaja ,,jussike,, (ei pannud suurte tähtedega).,ülbus,kuid DSG KÜSIB RAHA.Kui veel mootorist rääkida 2,0. 103 KW. Äitähh per*e kellad.Soovitan foorumlastel 1,9 TDI-d. 81 KW.reas pump,77kw. või 96 kw. PD. Jutu mõte.................iga kord matemaatika ei aita,suurem KW. tundub sobivam,kuid ärge ära unustage ÜLAL PEETAVAT HOOLDUS kulusi.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5385
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 516 korda

Re: 2,0TD 103Kw DSG

Lugemata postitus Postitas jussike »

Ole hea Tõnn, kui sa ei tea jutuks olevatest autodest mitte midagi, ole parem kuss. Keerutad asjatut lärmi ja viha ülesse.
Ja mis minu ülbusesse puutub, siis näpuga tulid sina siin näitama ja parastama. Ka rahulikuma inimese võib selline asi närvi ajada.



Ps. öösel kell 01:02 pole mõtet enam seeni haugata, võib järgmise päeva päris ära rikkuda.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

niinekas
Huviline
Postitusi: 432
Liitunud: 21 Dets 2003, 20:30
Asukoht: 10 a nüüd pensionile

Re: 2,0TD 103Kw DSG

Lugemata postitus Postitas niinekas »

Täpselt samamoodi oman Touran 2,0 TDI 103Kw DSG ühtegi paha sõna pole öelda! Ostes oli kah pisi vead, ei tahtnud webasto töödata aga sai lahentatud.Oli kah eletriline veepump õhtal. Kooslus 2,0 ja DSG üli hea, mis puutub ülevalpidamis kulusi siis see on nüüd küll igamehe oma teha. Hooldus pole nii hirm kallis et ei saauda seda teha, kes ei suuda küslatagu Nupsu.ee´d ja automaailmast hoitku kaugele. :D :D
/niinekas/
minu aeg on siin ümber saanud

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2202
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 112 korda

Re: 2,0TD 103Kw DSG

Lugemata postitus Postitas alkeemik »

DSG poole pealt võin mina küll ka kiidusõnu ütelda. Masin hetkel pea 7 aastat vana ja kast töötab kui kulda. Olen ka 2.0 103kw masinaga sõitnud ja peab ütlema, et väga meeldiva dünaamikaga mootor. Heameelega omaks sellise konfiguratsiooniga masinat, kui ka 4veo sinna külge saaks.

zorro25
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 15 Juul 2010, 17:04
Telefon: 5250430
Auto: VW Passat B8
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 7 korda

Re: 2,0TD 103Kw DSG

Lugemata postitus Postitas zorro25 »

Eks ta on nii ja naa ,kellele tütar kellele poeg.Mina tegin oma valiku VW Passati suhtes ära ja ostsin selle ,millel on 2,0TD ja DSG.Mootori osas rääkis üks mu tuttav ,kelle sõber remondib diisli pumpasi ja puutub kokku nendega palju.Tema väitel on 2,0TD parem ja lollikindlam ,kui 1,9TD põhjendas ära ka ,aga ei ole meelde jäänud ,küsin kindlasti uuesti üle.Minu autol on saksamaal mootor ja käigukast ära vahetatud august 2009a ja tänaseks on sõitnud mootor ca 40000 km.Mis on dokumendiga tõestav ja samuti Linna autos.Auto läbisõit on üldse 140000 ,mis tundus ka ,et vastab tõele.

corbe
Huviline
Postitusi: 1203
Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
Auto: A5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 2,0TD 103Kw DSG

Lugemata postitus Postitas corbe »

T6nis2 kirjutas:Ajasin siis tõesti küüne viha sisse kui sulle kirjutasin et DSG.on nõrk käigukast. Lepi oma olukorraga,kuid fakti (kast katki) vastu ei saa. Keda huvitab sinu auto sees olev info tehnoloogia(kompuutri mis tahes näidud ),kuid ,,orki,, lendasid igaljuhul. ON ÕPETUS ka teistele. Valik auto osjatele jääb siiski isDDDe enda südame tunnistuse peale+ tehniline teadMmine. Häirib foorumis kasutaja ,,jussike,, (ei pannud suurte tähtedega).,ülbus,kuid DSG KÜSIB RAHA.Kui veel mootorist rääkida 2,0. 103 KW. Äitähh per*e kellad.Soovitan foorumlastel 1,9 TDI-d. 81 KW.reas pump,77kw. või 96 kw. PD. Jutu mõte.................iga kord matemaatika ei aita,suurem KW. tundub sobivam,kuid ärge ära unustage ÜLAL PEETAVAT HOOLDUS kulusi.
Kas sa oled vähe imelik?
Iga inimene teab ise, kuidas ja kas kannatab autot ülal pidada ning teeb vastavalt sellele otsuse.
Üks juhtum Eestis DSG kastiga ei tee seda ju veel tüüpveaks või mis? Sõitsin kunagi Golf3-ga põdrale otsa, mootoriks oli 55kw ja diisel. sinu loogika järgi seda autot jumala eest osta ei tohiks, sest muidu tulevad põdrad ja viskuvad maanteel autole ette.

Kuula vahepeal mida targemad inimesed ( ei pea ennast siinkohal silmas ) sulle räägivad ja ära haugu iga asja üle. Kui sulle meeldib 81 kw on ju tore. Ole selle mootoriga õnnelik ja osta hulgi kokku kui soodsalt saad.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: 2,0TD 103Kw DSG

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

zorro25. Hea tänu AUSA vastuse ees. Nimelt,et mootor ja käigukast JUBA vahetatud. Jussikesele,minu töö,,päev,, algab kell 21.00. corbe,üks juhtum DSG. kastiga ei juhtunud AINULT Tarmiga. Ärge minge närvi,kui tõde kuulete,loete,kuid samas on ka minul oma arvamus,teadmine .Foorumis ongi hea,kui ka tuuakse välja mingi auto nõrk koht.Pole vaja ,,tappa,, sõnumitoojat,kes toob halva uudise,nagu oli vanas KREEKAS või ROOMAS. Üld. Teemasse minna,siis ei tohigi midagi negatiivset ütelda auto kohta,kui küsitakse ,,MIDA TEIE SELLEST AUTOST ARVATE? Mina arvan,et negatiivne,halb ,nõrk koht paljastada on siiski positiivsem,kui seda varjata. Iseasi muidugi millal see ,,nõrk,, koht endast märku annab. (pidasin silmas tüüp vigu).

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda

Re: 2,0TD 103Kw DSG

Lugemata postitus Postitas woody »

T6nis2 kirjutas:zorro25. Hea tänu AUSA vastuse ees. Nimelt,et mootor ja käigukast JUBA vahetatud. Jussikesele,minu töö,,päev,, algab kell 21.00. corbe,üks juhtum DSG. kastiga ei juhtunud AINULT Tarmiga. Ärge minge närvi,kui tõde kuulete,loete,kuid samas on ka minul oma arvamus,teadmine .Foorumis ongi hea,kui ka tuuakse välja mingi auto nõrk koht.Pole vaja ,,tappa,, sõnumitoojat,kes toob halva uudise,nagu oli vanas KREEKAS või ROOMAS. Üld. Teemasse minna,siis ei tohigi midagi negatiivset ütelda auto kohta,kui küsitakse ,,MIDA TEIE SELLEST AUTOST ARVATE? Mina arvan,et negatiivne,halb ,nõrk koht paljastada on siiski positiivsem,kui seda varjata. Iseasi muidugi millal see ,,nõrk,, koht endast märku annab. (pidasin silmas tüüp vigu).
Äkki peaksid oma jutu uuesti läbi lugema ja tööpäevasid pisut varem alustama, et mitte oma ängi teiste peal välja elada.
Hetkel olen siit teemast lugenud välja ühe juhtumi DSG kasti ja diisli kooslusest. Samas on palju tulnud kiitusi, nii, et nagu seis plussis või mis??
Ja samas loed siin neid õnnelike 55 kuni 96 kw meeste muresid ja neid millegi pärast rohkem, kui 2.0 liitirise diisli ja dsg kastiga meestelt tulnud on.

Mootori vahetus võis tulla ka omaniku lollusest, sama ka kasti kohta. Elektroonika võib näkku hakkata sul ka panema, sellevahega ainult, et sa oled võib- olla suuteline seda muret ise lahendama, see on võib- olla.

Heade ja halbade külgede väljatoomine on üks asi, aga konkreetne halvustamine, nagu seda Sina Tõnn teha suudad, see ei ole eriti just nõu andmine, ega tarkuse näitamine.
Viimati muutis woody, 19 Juul 2010, 20:16, muudetud 1 kord kokku.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

rewo
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 13 Okt 2007, 22:07
Asukoht: Tartumaa, Kabina

Re: 2,0TD 103Kw DSG

Lugemata postitus Postitas rewo »

T6nis2 kirjutas: ....Ärge minge närvi,kui tõde kuulete,loete,kuid samas on ka minul oma arvamus,teadmine....
Hästi öeldud, aga .... miskipärast on Sinu arvamus ainuvõimalik tõde, kõik ülejäänud on jama. Mul oleks oma arvamus sel juhul, et kõik VW-d on ühed ülimalt kehvad autod, esinduses töödates tuli neid lausa iga päev remontida, hommikust õhtuni, kõikki mudeleid ja erinevate mootoritega. Ei olegi ju nagu head vw-t olemas sel juhul.
Kahjuks selle DSG kk kohta kogemus ja info puudub, aga olen üsna kindel, et ju alguses mingid ''lastehaigused'' olid, nüüdseks vast juba välja ravitud, ja tegemist töökindla asjaga. Muidu ei toodetaks ja ei ostetaks ju. Ja võibolla hooldused on kulukamad, aga mõni inimene on nõus mugavuse eest rohkem maksma.

Vabandused teemaalgataja eest mitte teemasse jutu eest, aga neid T6nis2 maailmavaate postitusi on lahe lugeda, enamuses võiks liigitada huumori alla, vähemalt mõnus õhtune lugemine :D
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal. Tel 55 89 462. Ka õhtuti ja nädalavahetustel (kui vaja, siis ka öösel, ikka sama soodsalt, 10-17''. Teise pingiga kuni 20''. ). Täisvahetus ja tasakaalustus 15 euri, vahet ei ole, kas plekk või valuvelg.

passat2,0tdi
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 18 Juun 2010, 05:08
Telefon: +358445778415
Auto: VW Passat2,0tdi DSG 2006
Asukoht: Soome

Re: 2,0TD 103Kw DSG

Lugemata postitus Postitas passat2,0tdi »

T6nis2 kirjutas:Ajasin siis tõesti küüne viha sisse kui sulle kirjutasin et DSG.on nõrk käigukast. Lepi oma olukorraga,kuid fakti (kast katki) vastu ei saa. Keda huvitab sinu auto sees olev info tehnoloogia(kompuutri mis tahes näidud ),kuid ,,orki,, lendasid igaljuhul. ON ÕPETUS ka teistele. Valik auto osjatele jääb siiski isDDDe enda südame tunnistuse peale+ tehniline teadMmine. Häirib foorumis kasutaja ,,jussike,, (ei pannud suurte tähtedega).,ülbus,kuid DSG KÜSIB RAHA.Kui veel mootorist rääkida 2,0. 103 KW. Äitähh per*e kellad.Soovitan foorumlastel 1,9 TDI-d. 81 KW.reas pump,77kw. või 96 kw. PD. Jutu mõte.................iga kord matemaatika ei aita,suurem KW. tundub sobivam,kuid ärge ära unustage ÜLAL PEETAVAT HOOLDUS kulusi.
Sa oled sama masendunud inimene kui se kes hiljaaegu ajas mingit imeliku juttu ja hakkas DSG-d maha tegema ja nagu aru sain siis sai siin ploki peale sai ja siit ära kadus loodan et sina ei ole tema teise nimeall :D

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: 2,0TD 103Kw DSG

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

No nende vastajatega siin ,selles teemas pole küll mõtet teemat edasi arendada,kui tühipaljas laim tuleb vastu.Inimesed ,auto VW omanikud ,hakkame ainult kiitma autot,kuid miks on foorumi Tehnilises leheküljes Probleemide küsimus? Pole probleemi,pole ka vaja Tehnilist lehekülge foorumis,kuid ometi ta on,et vastata. Kui vastasin,et DSG. siiski laguneb(ja küsib hoolduse kohapealt rohkem raha),vaadates ka auto läbisõitu,siis keda ma solvasin? Vastasid foorumlased,vaikisid need ,kes ei tea VW.foorumist midagi või kes teavad ja hoiavad suu kinni. Rääkida,et mina olen masendunud inimene.............DSG. kasti kohapealt või üldiselt? Ei kumbagi. See oli psühholoogiline vastus,mitte nõuanne eelmistele vastajatele. Mina olen VW. - Audi - le. häälestunud auto lukksepp. Mõnitage edasi teatud tegelased foorumis,sellega minu teadmised ainult suurenevad. Minu arvamus ei ole ainuvõimalik tõde,vaid arvamus(harva ka teadmine(kellelegi see teadmine ju meeldib) ).

corbe
Huviline
Postitusi: 1203
Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
Auto: A5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 2,0TD 103Kw DSG

Lugemata postitus Postitas corbe »

T6nis2 kirjutas: Minu arvamus ei ole ainuvõimalik tõde,vaid arvamus(harva ka teadmine ).
Ja nii ongi!
MOTT

tolk
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 31 Jaan 2007, 21:11
Asukoht:
Kontakt:

Re: 2,0TD 103Kw DSG

Lugemata postitus Postitas tolk »

Tere.
Mina ütlen ka seda,et 2,0tdi ja dsg on hea variant [VW Bot: "Keel korda!"] kuna mootoril jõudu palju ainult kiidu sõnu pigem peaks hoiduma 125 kw isendist kuna need kapriised.Ei oma küll vw aga seat on sama mootor ja kast peal ja olen üli rahul....hooldama peab igat autot ja raha nõuavad kõik kuna vw grupi varuosa eriti kallis ei ole siis ei saa ka kulutusi suuri olla...dsg kasti koha pealt võin nii palju öelda,et minul vahetati mehatronika plokk välja kuna oli tehase praak aga muid probleeme pole olnud.Ja samas laugunevad kõik autod kes rohkem kes vähem.kui tahad odavat autot siis osta lada .......
www.zigmet.eu

GOLFIST
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 16 Dets 2004, 18:32
Auto: VW TYP3 Variant´69 VW 1302S ´71
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Re: 2,0TD 103Kw DSG

Lugemata postitus Postitas GOLFIST »

2.0 ja dsg on väga hea kooslus. Ainuke mure on hooratas. Oli küll tagasikutsumine, aga ei taheta siin eestis seda asja tunnistada ja küsitakse raha. Tõmbe kütusekulu suhe on üks parimaid!

Vasta

Mine “Diislid”