Sul on peal vanakooli diisel ilma mingi elektroonikata, TDI on juba elektroonikaga ja seega pead oma elektrisüsteemi ka vastavalt sellele ümber kohandama. Kõik on võimalik - googelda nt "t4 td to tdi conversion" ja leiad teemasid küll. Nt
http://www.brick-yard.co.uk/forum/19-td ... page1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Palja suitsu põhjal ei saa veel öelda, kas mootor on aja ära elanud või mitte, sest rämeda õlikao ja suitsu põhjuseks võivad olla ka vaid kulunud/kuumasaanud klapisääretihendid. Kui käivitub normaalselt, siis on alust kahtlustada sääretihendeid, kui vaatamata korras küünaldele on käivitumisprobleeme, siis vast on kolvigrupp tõesti ka kulunud.
Mina prooviks kõigepealt selgust saada kust kaudu kaob selle mootri õli - kompressioonitest ning kui näidud on veel normipiires, siis laseks sääretihendid vahetada ja vaataks kas jääb õli pidama. Tglt, tee kompressioonitest ja kui näidud on normipiires siis võid seda õliröövlit mulle pakkuda
