mõni mure vw golf 2 1.6 diislil, AIDAKE
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 02 Apr 2010, 11:53
- Auto: VW Golf II 1,6td 1991
- Asukoht:
mõni mure vw golf 2 1.6 diislil, AIDAKE
oskab äkki keegi öelda miks mul soojalt ei taha hästi tööle minna, vajab pikka käiamist ja klappiga jamamist , aga külmalt see eest korraks starterit puutud ja töötab. Ning teiseks mureks on see et panen tööle ära ja sisi mingi kaks kolm korda vilgub õlituli armatuuri, mida see võiks tähendada?
Re: mõni mure vw golf 2 1.6 diislil, AIDAKE
Üks põhjus sarnase käivituse puhul on mootori kulumisest tingitud kompressioonide vähenemine. Külmalt lülituvad eelsüüteküünlad ja mootor käivitub veel suht normaalselt, ka külmaga... Poolsoojalt mingist hetkest enam aga eelsüüdet ei anta kuigi mootor seda vajaks, ja kui nurka varasemaks ka ei tõmba, siis tahabki käiamist. Lisaks on oluline kui hästi toimivad pihustid.
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 02 Apr 2010, 11:53
- Auto: VW Golf II 1,6td 1991
- Asukoht:
Re: mõni mure vw golf 2 1.6 diislil, AIDAKE
noo alles oli mootori kap remont ja sama käigus ka kontrollisin pihustid ära.
üks vend ütles mulle et kui kõrgsurvepump ära kulunud on siis hakkab ka nii tegema , külmalt läheb hästi aga soojalt ei aga ei tea kui õige see jutt on , kuid oskab keegi öelda siis selle õlirõhu tule kohta mis vilgub peale käivitamist mõni kord?
üks vend ütles mulle et kui kõrgsurvepump ära kulunud on siis hakkab ka nii tegema , külmalt läheb hästi aga soojalt ei aga ei tea kui õige see jutt on , kuid oskab keegi öelda siis selle õlirõhu tule kohta mis vilgub peale käivitamist mõni kord?
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: mõni mure vw golf 2 1.6 diislil, AIDAKE
kap. remont sisaladab ka kolbide vahetust ja silindrite ellipsist väljapuurimine. Lase spetsialistide kompressioon ära mõõta ja siis mine pumpa remontima.Sander_GSI kirjutas:noo alles oli mootori kap remont
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 02 Apr 2010, 11:53
- Auto: VW Golf II 1,6td 1991
- Asukoht:
Re: mõni mure vw golf 2 1.6 diislil, AIDAKE
endal on mõõtevahendid olemas ja vaatan ise ära kui aega
Re: mõni mure vw golf 2 1.6 diislil, AIDAKE
Vaatasin ja mul vilkus ka õlituli paar korda. Seega see ei tähenda midagi.
Re: mõni mure vw golf 2 1.6 diislil, AIDAKE
Kui mootor seisab ja süüde sees siis tuli põleb pidevalt. Tuli süttib töötava mootori ajal kui õlitase madal ning poole piisavalt õlirõhku. Kui rõhk suureneb siis kustub tuli. Selle aja jooksul, kui sul see tuli vilgub ( kaks-kolm korda ) kogub mootor õlirõhku ja kui rõhk normis siis kustubki tuli ära. Pole kohanud veel mõnd vanemat diiselautot , millel tuli koheselt , kui mootor käivitub, kustuks.
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 02 Apr 2010, 11:53
- Auto: VW Golf II 1,6td 1991
- Asukoht:
Re: mõni mure vw golf 2 1.6 diislil, AIDAKE
mul varem kustus koheselt ära , aga nüüd tuli see vlikumine
aga siis hea kui see mingit mure ei tekkida
aga siis hea kui see mingit mure ei tekkida
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 02 Juun 2009, 11:50
- Telefon: 53901498
- Auto: B6 1,9tdi AVF
- Asukoht:
Re: mõni mure vw golf 2 1.6 diislil, AIDAKE
Kui mootor kuum jahuta kõrgsurve pump maha, võid kasutada külma vett või lund! Kui siis mootor normaalselt käivitub on viga liigselt kulunud kõrgsurve pumba plunseris!Sander_GSI kirjutas:oskab äkki keegi öelda miks mul soojalt ei taha hästi tööle minna, vajab pikka käiamist ja klappiga jamamist , aga külmalt see eest korraks starterit puutud ja töötab. Ning teiseks mureks on see et panen tööle ära ja sisi mingi kaks kolm korda vilgub õlituli armatuuri, mida see võiks tähendada?
-
- Huviline
- Postitusi: 50
- Liitunud: 28 Veebr 2010, 18:17
- Auto: VW Passat`04, VW Polo`96
- Asukoht:
Re: mõni mure vw golf 2 1.6 diislil, AIDAKE
hartsi jutule kinnituseks leidsin sellise info:
Kui soe mootor ei käivitu.
(Külma mootoriga mootor käivitub.)
1. Kõrgsurvepumba jaotuspea või plunserid on kulunud. Diagnoosi kinnitab väljaheite gaaside või kütuse auru puudumine käivitamise ajal. Kui pumbapead jahutada lume või külma veega mootor käivitub. Mootor käivitub reeglina eetriga.
allikas: diislikeskus.ee
Kui soe mootor ei käivitu.
(Külma mootoriga mootor käivitub.)
1. Kõrgsurvepumba jaotuspea või plunserid on kulunud. Diagnoosi kinnitab väljaheite gaaside või kütuse auru puudumine käivitamise ajal. Kui pumbapead jahutada lume või külma veega mootor käivitub. Mootor käivitub reeglina eetriga.
allikas: diislikeskus.ee