See Golf III diisli variant ongi selle sama tagasivooluga aia taha läinud. Nimelt on tehase "targad" ja veel "insenerid" selle tagasivoolu suunanud mitte paaki vaid selle kulgemine on hoopis nii nagu sinisega kripseldatud pildil kujutatud allpool:
originaalselt peaks see tagasivool algama esimesest(hooratta poolne) pihustist kus asub siis see 1 pime ning teisest pihusti tutsist loogeldes järgmistest pihustistest läbi(voolikusillad) viimase pihusti viimasest otsast kulgeb voolik pildil sinise ringiga tähistatud tutsi pumpa. See tuts on kahepoolne ehk kahe toruotsaga kuna(ei tea küll miks), aga sealt kulgeb tagasivool edasi kohe filtri peale kus samuti asub selline T-liides, et kui filtrisse ei mahu siis saab kütus ikkagi lõpuks paaki tagasi VÄGA SUURE JA KEERUKA ringiga. MIKS on vaja, et see tagasivool läbi pumba käib(vbla tekivad ka pumbal ülejäägid, mida siis sama voolikuga transporditakse) ja MILLE kuradima pärast seda läbi filtri vaja on lasta? Absurd... . Igatahes kogu see keerukas systeem toimib originaalselt vaakumis ning vaakum on alati üks suur vaenlane mootorite kütusesüsteemides olnud kuna see raisk imeb seistes ja mootori maha jahtudes õhu sisse kusagilt ning siis pead starteriga uuesti töörõhu saavutama ennem kui käivitus lootust on. JA neid kohti kust õhku imeda sellel Golfil jagub kui tervet seda vaakumis olevat kütusetrassi teada.
Oleks kena kui teema algataja annaks infot selle kohta, et kuidas on temal see pumba küljes olev tuts vormistatud ja kas ikka tõesti tagasivoolutoru sinna ei suubu(sest edasi ta sealt küll läheb on pildilt näha)?