G3 55kw AAZ õlirõhk

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Mätu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 22 Veebr 2011, 20:08
Telefon: 5344 kaheksa kaks viis viis
Auto: B5.5 1.9 TDI 96kw '03
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

G3 55kw AAZ õlirõhk

Lugemata postitus Postitas Mätu »

Niisiis sai mootor uued raam ja kepsusaaled õlipumba ostsin korralikuma, õli, õlifiltri ja õlirõhuanduri vahetasin ära ja ikka ei ole õlirohk hea. Vahevõlli saaled vahetasin ka ära.
Külma mootoriga käivitamisel vilgub õlituli 2-3x. Nüüd plaanis järgmine nädal veel uued hürdotõukurid panna.
Summutist ajab õli vingu välja, aga see võib olla nii õlirõngastest, kui ka klapisääretihenditest, mis ma ära vahetan lähi ajal.
Üleval tõukurites on hetkel kõva tiks sees ja arvan, et see võib olla mingi määraja. Oskab keegi õelda, milline peaks tõukur olema, kui näpuga alla surud, kas kivikõva või pehme? 2 tõukurit, millele ma ligi pääsesin ja nukkvõll polnud pihtas oli üks pehme ja teine kivikõva.
Kui nüüd õlirõhku korda ei saa, ei oska ma enam midagi teha.
Oleksin igasuguse info ja teadmiste eest vägagi tänulik.

kase89
Huviline
Postitusi: 682
Liitunud: 27 Juun 2008, 09:07
Auto: T4
Asukoht: Tartumaa

Re: G3 55kw AAZ õlirõhk

Lugemata postitus Postitas kase89 »

Kui kaua mootor niimoodi käinud on juba? Tõukur peab olema vajutades kõva. Kui on pehme, siis järelikult pole õli tõukurisse jõudnud ja tõukur kuival. Kas tõukurid enne plokikaande panemist tühjaks peksid?
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!

Mätu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 22 Veebr 2011, 20:08
Telefon: 5344 kaheksa kaks viis viis
Auto: B5.5 1.9 TDI 96kw '03
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: G3 55kw AAZ õlirõhk

Lugemata postitus Postitas Mätu »

Ennem remonti, talvel, vilkus tuli nii 7 korda külmkäivitusega ja pööretega sooja mootoriga oli 2,2bari õlirõhku. Pole tõukureid ära kiskunud küljest veel.
Edit/:mida sa mõtled tühjaks peksmise all?
Viimati muutis Mätu, 30 Sept 2011, 14:00, muudetud 1 kord kokku.

J2germeister
Huviline
Postitusi: 281
Liitunud: 08 Sept 2010, 23:03
Telefon: 53067590
Auto: Vento TD
Asukoht: Ida-Virumaa

Re: G3 55kw AAZ õlirõhk

Lugemata postitus Postitas J2germeister »

Mätu kirjutas:Ennem remonti, talvel, vilkus tuli nii 7 korda külmkäivitusega ja pööretega sooja mootoriga oli 2,2bari õlirõhku. Pole tõukureid ära kiskunud küljest veel.
Edit/:mida sa mõtled tühjaks peksmise all?
Arvatavasti peeti silmas puhtaks tegemist ;)

Mätu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 22 Veebr 2011, 20:08
Telefon: 5344 kaheksa kaks viis viis
Auto: B5.5 1.9 TDI 96kw '03
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: G3 55kw AAZ õlirõhk

Lugemata postitus Postitas Mätu »

Ei oska siis tõesti keegi aidata? Kusagil 30min- 1h seismist ning peale seda on täpselt sama jama. Ainuke asi, mille peale ma tulen on see, et ploki ja õlipumba vahelt ajab läbi õli ning tänu sellele ei hoia õlirõhku üleval. Mootor sai pandud kenasti laua peal kokku ning kõik asjad olid kuivad ja puhtad, et kusagile mingit jura ei ole saanud vahele minna.

g3racing
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 04 Aug 2009, 21:46
Asukoht:

Re: G3 55kw AAZ õlirõhk

Lugemata postitus Postitas g3racing »

Õli poolsünt 10W-40, sooja mootoriga, 60km tunnis 1,4kg/cm2 oli õlirõhk. Pöördeid ei tea, aga mul 1,9D turbota, pmts sama mootor, aga turbota. 5W-40 täissündiga vilgub ka mul käivitamisel õlituli liiga kaua.
projectG3hybrid - on see tõesti võimalik???

Mätu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 22 Veebr 2011, 20:08
Telefon: 5344 kaheksa kaks viis viis
Auto: B5.5 1.9 TDI 96kw '03
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: G3 55kw AAZ õlirõhk

Lugemata postitus Postitas Mätu »

Panin omale GM poolsündi sisse ja sama jama.
Nüüd on ainuke asi, osta mingit kanget ainet, millega õlikanalid läbi pesta
Plokikaanetihend ja klapisääretihendid vahetan ka ära peale pesu. Ei taha eriti uskuda, et õlirõngad on läbi ja vahetan ainult klapisääretihendid ära.
Uued tõukurid ostsin ka ja küljes. Avastasin nende vahetamise käigus, et nukkvõllil on suht palju kriime peale, kuigi see ei tohiks mingi mõjutaja olla.
Ohjah, eks siis see mootoripesu ole viimane ja ainuke lahendus ka vist. Lähipäevil lähen mõõdan omal õlirõhu ka ära.
Vahepeal oli idee, et osta uus õlipump, ligi 80€. Et äkki ikkagi vajub õli alla, kuigi Savi tänava romula mehed ütlesid, et pump heas korras, kui sealt ostsin ühe.
Saaks sellest probleemist ükskord lahti, oleks hing rahul.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: G3 55kw AAZ õlirõhk

Lugemata postitus Postitas GTI »

Millest järeldad, et õlirõhk on vilets - kas ainult sellest et õlituli vilgub peale käivitust 2...3 korda? Palju on siis õlirõhk filtripealt ja plokikaanest mõõdetuna (e. anduri aukudest)? Kas saaled läksid std. saaled sisse lihvimata väntvõlli peale või läks mingi remontmõõt + vända lihvimine?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Mätu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 22 Veebr 2011, 20:08
Telefon: 5344 kaheksa kaks viis viis
Auto: B5.5 1.9 TDI 96kw '03
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: G3 55kw AAZ õlirõhk

Lugemata postitus Postitas Mätu »

Plokikaanest sooja mootoriga 1,6, eile mõõtsin.
std saaled panin, sest vänt nägi korralik välja ja kriimuvaba.

Mätu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 22 Veebr 2011, 20:08
Telefon: 5344 kaheksa kaks viis viis
Auto: B5.5 1.9 TDI 96kw '03
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: G3 55kw AAZ õlirõhk

Lugemata postitus Postitas Mätu »

Asi korras, pesin mootori läbi.

autopliks
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 27 Jaan 2009, 14:26
Asukoht:

Re: G3 55kw AAZ õlirõhk

Lugemata postitus Postitas autopliks »

Kas õlitule 2-3 korda vilkumine hommikusel käivitamisel on ebanormaalne?
E: Normaalse ilmaga vilgub 1 korra. -23C. vilkub 2-3 korda.
Viimati muutis autopliks, 19 Dets 2011, 08:32, muudetud 1 kord kokku.

romeoD

Re: G3 55kw AAZ õlirõhk

Lugemata postitus Postitas romeoD »

Oleneb, mis õli sul sees on. Kui paks, siis normaalne, aga ega see kõige parem pole.

Vasta

Mine “Diislid”